Ratleto Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Motify: Sjekk mine nyeste innlegg (foruten dette, selvfølgelig). Slet med akkurat det samme. Du finner kanskje løsninga da. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Burde jeg, eller burde jeg ikke oppgradere til V50? Jeg har fått med meg at du får en mer fancy musikkspiller, men også en del bugs. Angrer dere som allerede har oppgradert? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Burde jeg, eller burde jeg ikke oppgradere til V50? Jeg har fått med meg at du får en mer fancy musikkspiller, men også en del bugs. Angrer dere som allerede har oppgradert? Nja, første kvelden angret jeg litt siden jeg fikk securewidgetinstaller som ikke ville stoppe og tok hele batteriet mitt.(jeg var bortreist, men hadde heldigvis husket laderen) men en reset og alt ble bra, nå har jeg faktisk litt bedre batteritid enn jeg mener å huske jeg hadde på v40. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Takk. Og kom gjerne med flere innspill. Å oppgradere er litt vanskelig for meg. Må låne PC av min bror, så jeg får ikke gjort det på en stund. Er det noen som har fått det til uten å gå via en Windows-PC? Tidligere oppgraderinger kunne jo gjøres via 3G. EDIT: Nå tilbyr den meg å gjøre det via *#0000# EDIT2: Det oppstod en feil. Programoppdateringen kan fortsette senere. AAARGHH! Hva slags feil? Hvordan fikse? Endret 20. mai 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Oppgraderte til v.50 i går, har ikke brukt den mye, men det lille jeg har testet fungerer bra. Jeg likte godt den siste versionen også, men denne ser ut som kan være et hakk bedre en den igjen. Flott Nokia - slikt liker vi! Lenke til kommentar
Motly Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Motify: Sjekk mine nyeste innlegg (foruten dette, selvfølgelig). Slet med akkurat det samme. Du finner kanskje løsninga da. Takk! Håper det hjelper. Batterikapasiteten er helt jæ**** nå. Men, (og dette er sikkert et dumt spørsmål). Hvordan reseter jeg telefonen? Takker for all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Nokia secret codes: A handy guide 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg har nå oppdatert Nokiaen min. Jeg vet ikke om jeg gjorde noe annerledes enn forrige gang, da det IKKE virket. Noen som vet om det er viktig hva slags nett det er? Jeg få det (muligens feilaktige) inntrykket at det er større sjanse for å lykkes i byer enn på landet der man ikke har 3G. Men feilmeldingen spesifiserer jo ikke at den mener nettet er for dårlig... Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg liker v50 godt, den virker kjappere enn før, men jeg har problemer med OVI. Jeg får opp feilmeldingen: Kan ikke koble til server. Får ikke feilmeldingen noen andre steder enn i OVI. Noen som vet hva som må gjøres. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ikke vet jeg. Men jeg fikk opp den en gang og det rettet seg når jeg kobla til nettet igjen. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har skrudd mobilen av og på igjen. Har prøvd flere ganger, både med Wlan og tele, ingen forskjeller. Lenke til kommentar
Motly Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nokia secret codes: A handy guide Prøvde å ta en soft-reset på telefonen, men får beskjed om å taste inn låsekode. Hva er det? 1 Lenke til kommentar
xaco Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nokia secret codes: A handy guide Prøvde å ta en soft-reset på telefonen, men får beskjed om å taste inn låsekode. Hva er det? mener å huske at det er 12345 1 Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er det andre som sliter med dårlig lyd i høytaleren når du snakker med folk? Har lyden på max og hører de såvidt det er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg sliter generelt med å høre folk om de ringer og jeg tar den. Om jeg ringer dem, går det helt greit. Og nå ser det ut til at jeg har klart å fylle telefonminnet også, men jeg aner ikke hvordan og finner ikke noe å slette. o_O Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg sliter generelt med å høre folk om de ringer og jeg tar den. Om jeg ringer dem, går det helt greit. Sliter å høre dem uansett om jeg ringer eller ikke jeg Men går fint om du bruker headset da, for da måtte jeg faktisk skrue ned lyden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Tror det er en generell feil, for tre av venna mine med telefonen har også det samme problemet. Irriterende none the less da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Etter at jeg oppdaterte til nyeste versjon, forsvant det store QWERTY-tastaturet mitt. Svært irriterende. -_- Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Et problem som jeg har hat i flere måneder er at når folk ringer til meg, selv om jeg har dem lagret for jeg ikke opp hvem som ringer, bare telefonnummeret... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Etter at jeg oppdaterte til nyeste versjon, forsvant det store QWERTY-tastaturet mitt. Svært irriterende. -_- Legg telefonen på siden. Evt. skru på sensoren først hvis du tidligere har skrudd en av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå