G Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 For å få til lydløs, så trykker jeg med fingeren øverst på skjermen der hvor det "som regel" står generell (som er valgt profil). Og etter trykket med fingeren på ordet generell får en opp en meny. Der velger jeg lydløs profil, og motsatt tilbake til generell når det passer meg bedre å høre lyden. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hei. Er det noen som har fått til å koble til hjemmenettet når de har speedtouch? evt. med hjelp av denne?: http://whyiseverytitletaken.blogspot.com/2008/11/nokia-n85-wifi-no-gateway-reply.html Får bare no gateway Jeg har speedtouch fra telenor, er tilkobla uten problemer.. Hvordan har du klart å få tilkobla den til din speedtouch? Nå vil jeg virkelig få høre det hvordan du gjorde det:) Gjorde ikke noe spesielt, klikka bare på wlan søking, for så og velge nettverket mitt, skrive inn koden så vips var jeg på nett Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hei. Er det noen som har fått til å koble til hjemmenettet når de har speedtouch? evt. med hjelp av denne?: http://whyiseverytitletaken.blogspot.com/2008/11/nokia-n85-wifi-no-gateway-reply.html Får bare no gateway Jeg har speedtouch fra telenor, er tilkobla uten problemer.. Hvordan har du klart å få tilkobla den til din speedtouch? Nå vil jeg virkelig få høre det hvordan du gjorde det:) Gjorde ikke noe spesielt, klikka bare på wlan søking, for så og velge nettverket mitt, skrive inn koden så vips var jeg på nett Vil få minne om at om du har Speedtouch, følg disse om du får "no gateway": Microsoft Windows [Version 6.0.6002] Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. c:\>telnet 10.0.0.138 Brukernavn admin og blankt passord Username : admin Password : ## ######### ########### ######### #### ## ## ## ## ########### ##### #### ## #### ## ### #### ## ## ######## ##### ## ## ## ## ## ## ####### ## ## ##### ######## ####### ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ### ######## ######## ## ######## ## ######## ## ## ## ## ## ####### ######## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ###### ######### #### ###### ### ###### ## ## #### ## ## ######### ######### SpeedTouch 780 ######## 7.4.4.7 ####### Copyright (c) 1999-2008, THOMSON ###### #{admin}=>wireless qos config mode=disabled {admin}=>saveall Skriv inn de to linjene med kommandoer som vist over, så skal problemet med no gateway reply være løst. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hei. Er det noen som har fått til å koble til hjemmenettet når de har speedtouch? evt. med hjelp av denne?: http://whyiseverytitletaken.blogspot.com/2008/11/nokia-n85-wifi-no-gateway-reply.html Får bare no gateway Jeg har speedtouch fra telenor, er tilkobla uten problemer.. Hvordan har du klart å få tilkobla den til din speedtouch? Nå vil jeg virkelig få høre det hvordan du gjorde det:) Gjorde ikke noe spesielt, klikka bare på wlan søking, for så og velge nettverket mitt, skrive inn koden så vips var jeg på nett Vil få minne om at om du har Speedtouch, følg disse om du får "no gateway": Microsoft Windows [Version 6.0.6002] Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. c:\>telnet 10.0.0.138 Brukernavn admin og blankt passord Username : admin Password : ## ######### ########### ######### #### ## ## ## ## ########### ##### #### ## #### ## ### #### ## ## ######## ##### ## ## ## ## ## ## ####### ## ## ##### ######## ####### ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ### ######## ######## ## ######## ## ######## ## ## ## ## ## ####### ######## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ###### ######### #### ###### ### ###### ## ## #### ## ## ######### ######### SpeedTouch 780 ######## 7.4.4.7 ####### Copyright (c) 1999-2008, THOMSON ###### #{admin}=>wireless qos config mode=disabled {admin}=>saveall Skriv inn de to linjene med kommandoer som vist over, så skal problemet med no gateway reply være løst. Dette har jeg prøvd flere ganger og det funker fortsatt ikke Kan det ha noe med at jeg har softwaren min er V.31? Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Mye mulig, etter dette funket det topp hos meg Prøv å oppdatere du! Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Men er det nødvendig å resette mobilen etter oppdatering? Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Nei nei nei, etter oppdatering starter den seg på nytt. Det er det hele Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Da har jeg fått oppdatert mobilen til v. 50 og får nok en gang ikke koblet til hjemmenetverket som fortalt noen poster siden. Nå får jeg heldigvis ikke "no gateway", men får i steden "ugyldig servernavn". Hva kan være galt nå? Og hva vil WLAN-nettverksmodus si og hva skal den stå på? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Men er det nødvendig å resette mobilen etter oppdatering? Tja, jeg måtte i alle fall gjøre det, både etter oppdatering til V40 og sist V50. Da virket den greit. Men det er den første Nokiamobilen jeg har måttet gjøre noe sånt på, og jeg har hatt en del Nokia'er. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) da har jeg fått oppdatert rød tele2, og det irriterer meg at forhåndsvisning av kalendernotat er fortsatt borte:mad: EDIT : Jo da forhåndsvisning av kalendernotat er med igjen :new_woot::new_woot: Endret 19. mai 2010 av Panzerhansa Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Men er det nødvendig å resette mobilen etter oppdatering? Tja, jeg måtte i alle fall gjøre det, både etter oppdatering til V40 og sist V50. Da virket den greit. Men det er den første Nokiamobilen jeg har måttet gjøre noe sånt på, og jeg har hatt en del Nokia'er. Merkelig Da er jeg dessverre usikker, regner med problemet ligger i routeren Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ehm. Hva er det som er "nytt" i versjon 50 ? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ehm. Hva er det som er "nytt" i versjon 50 ? her står det blant annet Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ja det var jo et veldig nødvendig svar. Hva med å bare svare på det neste gang? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ja det der ga meg ett logisk svar: Musikkspillern er mer fancy Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) er ikke like morro å bare svare, jo da jeg skal svare neste gang. og en ting ting jeg la merke til: jeg har hatt en av de skjermene som blir "sløret" og uleselig skjerm vis den er blitt kald, etter oppdateringen har den ikke blitt slik ,den har vært normal, rart trudde dette var selve skjermen sitt problem og ikke maskinvaren. Endret 20. mai 2010 av Panzerhansa Lenke til kommentar
G Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hva med å sjekke noen av Youtube-klippene om v.50: Lenke til kommentar
Motly Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Min nokia 5800 lå alene på rommet i noen timer i dag, og når jeg skulle se på den litt seinere hadde den skrudd seg av. Prøvde å slå den på, men det ville den ikke. Tok ut batteriet, prøvde igjen. Funket fremdeles ikke. Satte i laderen og etter en liten stund, våknet mobilen til liv. Det stod at det var lavt batterinivå (når laderen stod i), men jeg veit at det var plenty av batteritid igjen på telefonen. Noen som har opplevd lignende? Oppgraderte til den nyeste versjonen for noen dager siden (v50). Kan dette ha noe å si? HJELP! Takker for svar! =) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Du hakke glemt noe som sto på da ? Har hendt seg at jeg har sovna med spotify på og da dør den rimelig fort Lenke til kommentar
Motly Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Du hakke glemt noe som sto på da ? Har hendt seg at jeg har sovna med spotify på og da dør den rimelig fort Nei, ingenting stod på. Stod i standbymodus. Merkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå