eal911 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 hvordan legger jeg inn CFW eller v50? Lenke til kommentar
Motly Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hmm nå har jeg vært foruten denne en stund, så begynner å bli litt rusten Men det skal gå ann å sette opp en memo i kalenderen med påminnelse. Vet ikke om du kan få den til å ringe hver dag dog, eller om du må sette opp en ny pr dag. Eller så kan du jo få vekkerklokka til å gå av? Om den piper klarer du vel huske hva det gjelder? Den kan du stille inn til å ringe hver dag. Memoen slumrer seg ikke selv, så den går bort med en gang den slutter å ringe. Og alarmen er selvfølgelig et alternativ, men da hjelper det ikke å ha telefonen på lydløs, den ringer jo da uansett, og det er ikke alltid like beleilig. Skulle ønske kalenderen var slik som på min gamle Nokia. Det var mye bedre. Skal ta en titt på nokia.no nå og se om jeg finner en løsning. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 har ikke fått oppdateringen enda, rød ulåst. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Norskkjøpt telefon må vente lengre enn enkelte andre. Jeg kjøpte min på en fransk nettbutikk, derfor så for jeg mine oppdateringer med en gang de kommer.. Lenke til kommentar
stikarl Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ikke kommet til netcom selfølgelig -.- Velg kontakter. Fjern all dritten og legg til svarveier. Win. Da får du 4 snarveier nederst. Its var det jeg som lærte deg Lenke til kommentar
stikarl Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva menes med: "fjern all dritten og legg til snarveier. Win". Hvis det fungerer ville det vært flott om du kunne forklare hva det du skriver betyr? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Fjern kontakter etc. Du har ei liste hvor du velger HVA som skal vises på startskjermen der. Personlig -> Startskjerm -> Tema For Startskjerm -> *Kontakt linje* Personlig -> Startskjerm -> Startskjerm -> *snarveier* Personlig -> Startskjerm -> Snarveier -> *Velg selv* Lenke til kommentar
eal911 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Maaaaan, anbefaler alle å kjøre HelloOX2 på den! Lenke til kommentar
eal911 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er ikke helt sikker men det var jævli deilig Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Så du vet ikke hva den gjør men du vet den er deilig ... . Er du av typen som hopper til køys med fremmede og lyset av? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Fikk oppdatert telefonen her en dag, kom på at eg hadde glemt det helt bort Ihvertfall, mobilen ble som nye når det gjald å skrolle i meldinger og sanger. Føles mye,mye bedre og man har bedre kontroll Fantastisk! MEN, for å få alarmer og slikt må eg trykke på POWER-knappen og så sette alarm på slumre/av Bug ? Endret 25. april 2010 av Mala Lenke til kommentar
G Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Trykker på klokken jeg, og så dukker alarminnstillinger opp. (en av de tingene jeg fant ut på egenhånd ) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Vet at GDesk er nevnt en gang tidligere i tråden, men tenkte jeg kunne nevne det igjen. Gøy å leke med ulike home-screens:) Prosjektet er nylig blitt startet opp igjen og oppdateres ofte. http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,4089.0.html og http://gdesk.wetpaint.com/ Endret 27. april 2010 av PapaDon Lenke til kommentar
G Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Sjekket etter oppdatering for min Tele2-låste telefon. Det finnes ikke noen nye på en stund for den. Siste versjon som jeg har er: 40.0.005(.288.03) Lenke til kommentar
eal911 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Så du vet ikke hva den gjør men du vet den er deilig ... . Er du av typen som hopper til køys med fremmede og lyset av? Nei, jeg vet hva den gjør... Men er ikke lov å nevne slike ting her? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Sniken sniken skal du hete! Du har sagt A nå må du si B Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er for å hacke telefonen slik at du kan installere usignerte applikasjoner.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Trykker på klokken jeg, og så dukker alarminnstillinger opp. (en av de tingene jeg fant ut på egenhånd ) Joda det er jo forsåvidt greit gammelt nytt, men eg prate om når alarmen går. Er akkurat som om skjermen låser seg for input og eg må trykk på "power" knappen for og så slå av alarmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå