G Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Ser ut til at denne telefonmodellen må oppdateres etappevis. Gikk fra versjon 20 til 30, for så å finne ut etter oppdateringen at det finnes en versjon 31. Må vel sjekke etter versjon 40 og tenker jeg.. Telenor (rød utenpå). EDIT: Konklusjonen var at versjon 40 ikke var sluppet til min telefon ennå. Endret 15. februar 2010 av G Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ser ut til at denne telefonmodellen må oppdateres etappevis. Gikk fra versjon 20 til 30, for så å finne ut etter oppdateringen at det finnes en versjon 31. Må vel sjekke etter versjon 40 og tenker jeg.. Telenor (rød utenpå). EDIT: Konklusjonen var at versjon 40 ikke var sluppet til min telefon ennå. Dette var tilfellet med meg også. Etter jeg hadde fått versjon 31 fikk jeg beskjed om at det ikke fantes nyere oppdatering. Da søkte jeg opp oppdateringer via telefonen, den fant versjon 40 og innstallerte den. Lenke til kommentar
G Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Men.. På en Tele2-utgave som jeg også har (rød utenpå) så fant den nå versjon 40. Endret 15. februar 2010 av G Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Takker for svar, da var telefonen formatert. nå skal jeg prøve og legge inn litt musikk, er det bare og synkroniserer med windows mediaplayer ? =) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 WMP kan benyttes ja Har ikke testet Nokias eget program, men tror det i OVI suite fungerer greit det også. MediaMonkey er min favoritt. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Etter flere uker etter mange andre her, har jeg endelig fått oppdatert tlf'en min fra v31 til v40, utrolig fornøyd med den nye fw'en Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Utrolig. Nå kan jeg også oppdatere. Endelig. Rød Netcom. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Sitter også og gnir meg i hendene nå mens oppdateringen lastes ned Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Da er min oppdatert. Bare testet den såvidt, men den føltes kjappere enn før. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg fikk en ny tekstmelding i utboksen etter oppdatering nå. Noen som vet hva det er for noe? Den vil sende meldingen til nummeret 72660. Meldingen var kalt My Nokia, helt til jeg flyttet den fra utboksen til kladd. Innholdet ser (omtrent) ut som dette: 4:MDEai3gDgfrrgdfRgjgrStnuT Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Men.. På en Tele2-utgave som jeg også har (rød utenpå) så fant den nå versjon 40. jeg har rød Tele2 . jeg oppdaterte min for lenge siden (3 uker) Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Innholdet ser (omtrent) ut som dette: 4:MDEai3gDgfrrgdfRgjgrStnuT Det er vel en eller annen bekreftelse på at du har oppdatert regner jeg med. Sikkert for å holde styr på hvilke produktkoder som har fått mottatt oppdatering Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 WTF? Oppdaterte til den nye, men no er Qwerty-tastaturet på stor skjerm vekke.. Kva skal eg gjer? Eine ikonet på hovudmenyen er og vekke Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Snu telefonen på siden. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Snu telefonen på siden. Fantastisk ! Takk skal du ha! Der var hjerte mitt opp i halsen, berre tanken på å sende den inn på reperasjon når eg veit at den har fuktskade Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen som vet om en side for å finne themes til Gdesk? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Etter at jeg resatte telefonen og oppgraderte til v.40, virker ikke Talekommandoer skikkelig. Den finner bare programmer, ikke kontakter. Hvis jeg for eksempel sier Peter, gir den meg flere valg, der Kalender står øverst. Samme hvilke venner jeg vil ringe, finner den ikke kontaktene mine, kun programmer. Hvordan får jeg til å ringe Peter ved kun å si navnet? Det virka jo før... Jeg har samme kontaktliste som før, for den har jeg gjenopprettet fra minnekortet fra en sikkerhetskopi jeg laget for oppgraderingen. Lenke til kommentar
Crystal Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Etter den siste oppdateringen til FW 40. så har jeg opplevd et par buggs med Ovi kart applikasjonen: * Ganske ofte når jeg går igjennom menyen i programmet så resetter telefonen seg og starter opp på nytt...noen som har forslag til løsning her? Må jeg frigjøre minne?? * Det tar veldig lang tid før GPS kobler seg opp til telefonen, søker og søker bare... Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 jeg sliter med at ovi-maps er unøyaktig, ligger liksom 5 meter etter bilen... Noe som gjør programmet ganske så ubrukelig Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Er det andre som har problem med at skjermen går i ymse fargevariasjonar og striper? Det skjer ganske ofte, fyrst trudde eg det var ein reaksjon på kulda, men no skjer det heile tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå