Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Ser ut til at denne telefonmodellen må oppdateres etappevis.

Gikk fra versjon 20 til 30, for så å finne ut etter oppdateringen at det finnes en versjon 31. Må vel sjekke etter versjon 40 og tenker jeg.. Telenor (rød utenpå).

EDIT:

Konklusjonen var at versjon 40 ikke var sluppet til min telefon ennå.

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut til at denne telefonmodellen må oppdateres etappevis.

Gikk fra versjon 20 til 30, for så å finne ut etter oppdateringen at det finnes en versjon 31. Må vel sjekke etter versjon 40 og tenker jeg.. Telenor (rød utenpå).

EDIT:

Konklusjonen var at versjon 40 ikke var sluppet til min telefon ennå.

Dette var tilfellet med meg også. Etter jeg hadde fått versjon 31 fikk jeg beskjed om at det ikke fantes nyere oppdatering. Da søkte jeg opp oppdateringer via telefonen, den fant versjon 40 og innstallerte den.

Lenke til kommentar

Jeg fikk en ny tekstmelding i utboksen etter oppdatering nå. Noen som vet hva det er for noe?

Den vil sende meldingen til nummeret 72660. Meldingen var kalt My Nokia, helt til jeg flyttet den fra utboksen til kladd. Innholdet ser (omtrent) ut som dette:

4:MDEai3gDgfrrgdfRgjgrStnuT

Lenke til kommentar

Etter at jeg resatte telefonen og oppgraderte til v.40, virker ikke Talekommandoer skikkelig.

Den finner bare programmer, ikke kontakter.

Hvis jeg for eksempel sier Peter, gir den meg flere valg, der Kalender står øverst. Samme hvilke venner jeg vil ringe, finner den ikke kontaktene mine, kun programmer.

Hvordan får jeg til å ringe Peter ved kun å si navnet?

Det virka jo før...

Jeg har samme kontaktliste som før, for den har jeg gjenopprettet fra minnekortet fra en sikkerhetskopi jeg laget for oppgraderingen.

Lenke til kommentar

Etter den siste oppdateringen til FW 40. så har jeg opplevd et par buggs med Ovi kart applikasjonen:

* Ganske ofte når jeg går igjennom menyen i programmet så resetter telefonen seg og starter opp på nytt...noen som har forslag til løsning her? Må jeg frigjøre minne??

* Det tar veldig lang tid før GPS kobler seg opp til telefonen, søker og søker bare...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...