Petter Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Oppgraderte til 31.0.101 for ikke så lenge siden, men har et problem med at lyset på skjermen ikke skrur seg automatisk av hvis jeg ikke setter på tastelåsen, noen som veit hvorfor? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg prøver å oppdatere til 40. Får feilmelding. "det oppstod en feil. Nedlastingen kan fortsette senere." Har prøvd å ta ut batteriet. Hva annet kan jeg gjøre? Jeg har ikke Windows. Jeg prøvde OTA. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 40 er nå tilgjengelig for NetCom. Javel? Fortsatt ingen oppdatering på meg (rød, Netcom), hverken på Nokia software updater eller OTA. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Den er tilgjengelig for meg, i hvert fall. Men det hjelper lite når jeg får feilmelding. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du må vel velge contacts bar på instillinger et sted. ja, fant d. gikk tilbake til gammel startskjerm, må jo ha kalenderen! Har oppgradert til 40-versjonen via OTA (har den "blå" telefonen. Men jeg har ikke klart å finne hvordan man får kalenderoppføringer tilbake i stand-by. Det var 3 tema-muligheter under personlige innstillinger, men det sto ikke noe avkrysningsvalg for å få kalenderoppføringer under noen av dem. Har jeg lett på feil sted? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 det dukker hele tiden forespørsel om epostoppsett på mobilen, og om den får koble seg på nettet. Finner ingen innstillinger under mail for exchange eller epost som skulle tilsi den stadige forespørselen. Andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
G Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 På den ene 5800 XpressMusic jeg har med Tele2 så vil den kun tilby versjon 31 foreløpig. Husker ikke hvordan man sjekker om det er rød eller blå modell en sitter på. Noen som igjen kan lenke til oppskriften for å tolke det? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 På den ene 5800 XpressMusic jeg har med Tele2 så vil den kun tilby versjon 31 foreløpig. Husker ikke hvordan man sjekker om det er rød eller blå modell en sitter på. Noen som igjen kan lenke til oppskriften for å tolke det? Høh? Er det ikkje nok å sjå på fargestripa rundt telefonen? Om du vil sjå på modellnummeret står det på klistremerket under batteriet. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har oppgradert til 40-versjonen via OTA (har den "blå" telefonen. Men jeg har ikke klart å finne hvordan man får kalenderoppføringer tilbake i stand-by. Det var 3 tema-muligheter under personlige innstillinger, men det sto ikke noe avkrysningsvalg for å få kalenderoppføringer under noen av dem. Har jeg lett på feil sted? Du må bruke 'shortcuts bar' som temavalg for homescreen. Irriterende nok har de ikke den nye musikkspiller-widgeten der. Kontakstripen har jeg ikke sansen for uansett, men skulle gjerne kombinert søk/mail/kalender med musikknapper på startskjermen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har nå klart å stappe inn v40. Jeg har også lagt inn 6 av de 7 programmene som oppdatereren anbefalte. Det syvende er OVI Kart med gratis navigering. Det gir feilmelding. "1 oppdatering mislyktes." Hvorfor? Vil ha! Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har en Nokia 5800 rød med talkmore abo. Noen som får oppdatert til v40? Lenke til kommentar
knk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Får ikke installert nye programmer får bare melding: Kan ikke starte installering. Installering allerede i bruk. Har slått den av/på, hjelper ikke. Kan heller ikke se at det noen installering aktiv. Bruker Handy Shell. Prøver å oppdatere til Ovi Maps 3.0 via Nokia Ovi Suite via USB også, får samme melding, og ota med samme feil. Irriterende. Noen tips ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen tips ? Kjøpe en telefon som ikke er konstruiert av noen alkoholikere som heter Pekka og Piirka? Beklager, sliter med min, jeg også. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Går det ikke an å bruke egne lyder og sanger som meldingstone? Får bare valget mellom å knytte de til en kontakt eller bruke de som ringetone. Ja, instillinger -> personlig -> profiler -> velg en profil -> tilpass -> meldingstoner. Takk Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 No fikk jeg installert nyeste med netcom også rød tlf. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Får ikke installert nye programmer får bare melding:Kan ikke starte installering. Installering allerede i bruk. Har slått den av/på, hjelper ikke. Kan heller ikke se at det noen installering aktiv. Bruker Handy Shell. Prøver å oppdatere til Ovi Maps 3.0 via Nokia Ovi Suite via USB også, får samme melding, og ota med samme feil. Irriterende. Noen tips ? Har slitt med det samme. Løsningen for meg var å ta ut minnekortet, og sette dette inn igjen. Litt tungvindt, men har fungert de gangene jeg har fått feilmeldingen. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Nå har jeg opgradert OTA. Blå med Telenor. Hva er forskjellen på blå og rød telefon bortsett fra fargen, når det gjelder oppdateringen. Endret 9. februar 2010 av Sn3ipen Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har oppgradert til 40-versjonen via OTA (har den "blå" telefonen. Men jeg har ikke klart å finne hvordan man får kalenderoppføringer tilbake i stand-by. Det var 3 tema-muligheter under personlige innstillinger, men det sto ikke noe avkrysningsvalg for å få kalenderoppføringer under noen av dem. Har jeg lett på feil sted? Du må bruke 'shortcuts bar' som temavalg for homescreen. Irriterende nok har de ikke den nye musikkspiller-widgeten der. Kontakstripen har jeg ikke sansen for uansett, men skulle gjerne kombinert søk/mail/kalender med musikknapper på startskjermen. Har prøvd det. Tema for startskjerm > Snarveisfelt. Velger så Startskjerm, og får muligheter for å krysse av Snarveier, Søk, Musikk og Radio. Men kalender eller hendelser finnes ikke som valg. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Utvendig farge altså? Hva skal det ha å si for firmware? Nevner dere fargen til telefonen bare for moroskyld? Begge mine er røde, har jeg da en Tele2 rød og en Telenor rød? Rødfargen er ikke knyttet mot noe serienummer eller sånt? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har prøvd det. Tema for startskjerm > Snarveisfelt. Velger så Startskjerm, og får muligheter for å krysse av Snarveier, Søk, Musikk og Radio. Men kalender eller hendelser finnes ikke som valg. Tid for en full reinstallering + evt. hard reset? Eller kanskje operatør har rotet noe til eller fjernet den for å få plass til et eller annet? Kalenderen er der med generisk produktkode og v40 via NSU i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå