daruu Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 For oss litt mindre opplyste i mobilsammenheng, hva er OTA? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 OTA: Over The Air Trykk *#0000# på telefonen. Under valg kan du se etter oppdateringer, og evt laste ned nye oppdateringer direkte til telefonen. Husk backup før du evt installerer ny oppdatering! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Rød utgave, Netcom - fortsatt ingen oppdatering, hverken på Ovi eller OTA. TTT, ja. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 OTA: Over The Air Trykk *#0000# på telefonen. Under valg kan du se etter oppdateringer, og evt laste ned nye oppdateringer direkte til telefonen. Husk backup før du evt installerer ny oppdatering! Hva er den riktige serverprofilen? Får bare opp beskjed om 'Server svarer ikke'. Lenke til kommentar
Otters Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Oppdaterer OTA nå. Telenor blå. edit: etter oppdateringen ser ikke startskjermen slik ut: den ser mer slik ut: musikkspiller, snarveiene er som før ... Endret 6. februar 2010 av Otters Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du må vel velge contacts bar på instillinger et sted. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Reklame er alltid litt misvisende vettu. Ble ingen automatiske innstillinger på min heller. Du må gå til "Personlig" i innstillingene og ordne med snarveiene selv. Det postiive er at resultatet blir som forventet. Lenke til kommentar
Otters Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du må vel velge contacts bar på instillinger et sted. ja, fant d. gikk tilbake til gammel startskjerm, må jo ha kalenderen! Lenke til kommentar
Sexylubben Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Får ikke slettet programmer på minnekortet.Gir bare melding: Kan ikke starte installering. Installering allerede i bruk. Noen tips ? Skru av å på mobilen... Slå av/på hjalp ikke, får samme melding fortsatt. For å slette vanskelige ting på minnekortet, må du koble til data'n med mass storage mode. Jeg slet me å slette noen temaer, gjemt bak private folder ellerno 0_o Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 OTA funket plutselig... Så, fikk v.40. Blå utgave med telenor djuice control Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Funket for meg også i går. Blå fra tele2. Scrolling var kos og det at tastaturet endres automatisk etter retningen var også en god funksjon! Har dog fortsatt problemer med at telefonen ikke vil motta meldinger uten å sende en melding ut, og nå funker heller ikke gjenoppretting lenger så er litt i beit. Noen som vet om noe man kan gjøre? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Går det ikke an å bruke egne lyder og sanger som meldingstone? Får bare valget mellom å knytte de til en kontakt eller bruke de som ringetone. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Går det ikke an å bruke egne lyder og sanger som meldingstone? Får bare valget mellom å knytte de til en kontakt eller bruke de som ringetone. Ja, instillinger -> personlig -> profiler -> velg en profil -> tilpass -> meldingstoner. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Funket for meg også i går. Blå fra tele2. Scrolling var kos og det at tastaturet endres automatisk etter retningen var også en god funksjon! Har dog fortsatt problemer med at telefonen ikke vil motta meldinger uten å sende en melding ut, og nå funker heller ikke gjenoppretting lenger så er litt i beit. Noen som vet om noe man kan gjøre? Tastatur som endres etter skjermen er utvilsomt det jeg har ventet mest på. Det var en skuffelse at det ikke var standard da jeg kjøpte telefonen, alfanum tastatur på horisontal skjerm er totalt unødvendig. Rød utgave, Netcom - fortsatt ingen oppdatering, hverken på Ovi eller OTA. TTT, ja. Høres ut som du har samme produktkode som meg. Jeg regner med å få oppdateringen om kanskje to uker. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg regner med å få oppdateringen om kanskje to uker. Jeg har den samme telefonen. Hvor tar du 2 uker fra? Kvalifisert gjetning basert på erfaringer? Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nettopp Jeg har alltid ventet rundt 5 uker på oppdateringer fra tidspunktet de rapporteres å ha blitt sluppet ut, og det tar aldri under 4 uker. OTA kommer alltid først. En gang ga jeg etter for utålmodigheten og swappet produktkoden med JAF. Prøvde med flere som jeg vet får oppdateringen nesten øyeblikkelig, restartet telefonen og sjekket. Joda, ny produktkode var lagt inn, men fortsatt fikk jeg ikke oppdatere? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Så flaut. Fant ikke igjen det store QWRERTY tastaturet. Holdt på og gå i veggen, til jeg snudde litt på telefonen! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg vet, sykt irriterende at det ikke kommer under valgene. Fant det ved en tilfeldighet jeg og. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) En av de første tingene jeg gjorde da jeg fikk telefonen, var å deaktivere den sensoren som kjenner hvordan du holder telefonen. Den fungerer, men den irriterer. Bruker noen ganger telefonen til nettsurfing i senga, og da holder jeg den vannrett, men øynene mine foretrekker at teksten ikke er i panorama, siden jeg også ligger vannrett. Kunne heller hatt en hurtigtast, enn den irriterende sensoren. Eller en mouse gesture der du "tar tak i" bildet, og snur det. Endret 7. februar 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 40 er nå tilgjengelig for NetCom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå