ole_marius Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ta backup av det du trenger og formater minnekortet... Lenke til kommentar
knk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Ta backup av det du trenger og formater minnekortet... Takker for tipsene ! Det viste seg at etter oppgradering til ny sw så var det aktiv en installer. Avsluttet den så fungerer avinnstallering av progammer på minnekortet ok. Endret 3. februar 2010 av knk Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Det var da som bare! Jeg sjekket tidligere i dag om det oppdateringen var tilgjengelig fra telefonen og ble glad da jeg så at den var det. Satte meg ved pc-en nå og skulle oppdatere og da fant den ingen ny programvare. Sjekket igjen med telefonen og jammen forsvant den ikke derifra også Endret 3. februar 2010 av hernil Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Da har de kanskje trukket den tilbake fordi den hadde fæle bugs. Vær glad du gikk glipp av den. Forumbug som doblet innlegget. Forumbug som doblet innlegget. Endret 3. februar 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er jo 40.x som alle andre leker med for tiden Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Ja, jeg venter også på den. 5800 XpressMusic rød versjon solgt via NetCom. Det er fint hvis alle som sier noe om telefonene sine også presiserer type og teleselskap. Endret 3. februar 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Var som sagt tilgjengelig for min blå fra Tele2 en liten stund i dag. Skjønner ikke hvorfor de trakk den tilbake når mange andre produktkoder får lagt den inn uten problemer. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kanskje de som har tilpasset den for Tele2 oppdaget at de hadde gjort en feil. Hva slags feil aner jeg ikke. Jeg fatter ikke hva NetCom somler med. De er landets nest største teleselskap. Er det så vanskelig å oppdatere firmwaren? VIL HA!!! Egentlig driter jeg i nye funksjoner. Jeg vil ha stabilitet. Utrolig uferdig mandagsprodukt på mange måter. Dårlig gjennomfrt med tanke på hva menyene kunne ha vært. Veldig ustabil. Programmet AnyRemote virker ikke, men jeg er usikker på om det skyldes telefonen eller PCen... Men nå ønsker jeg å opppdatere. Hvis jeg ikke vil oppdatere, men VIRKELIG SLETTE ALT OG LEGGE INN OPERATIVSYSTEMET PÅ NYTT, hva er beste metoden? Vil Nokia Software Updater være riktig valg da? Eller finnes det noe som er bedre? For jeg vil ikke beholde noe gammelt slagg. Jeg vil ha den helt fersk. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Egentlig driter jeg i nye funksjoner. Jeg vil ha stabilitet. Utrolig uferdig mandagsprodukt på mange måter.Dårlig gjennomfrt med tanke på hva menyene kunne ha vært. Veldig ustabil. Jeg vil ha kinetic scrolling Vanligvis bryr jeg meg ikke om å oppdatere så fort. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg vil også ha kinetic scrolling, men gleder meg også til å få programmet AnyRemote til å virke. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 *#7370# Husk backup Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nå er symbian 100% gratis og open source. Nå kommer garantert symbian til å vokse merkant fortere enn tidligere, og siden android ikke er 100% open source vil nok mange konventere :!: Lenke til kommentar
G Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ser det er lenge siden jeg leste i denne tråden. Siden sist oppdaterte jeg firmware til en nyere versjon 30.0.011 (egendefinert versjon 30.0.011.288.03), gjorde det på den 23. november 2009 Type RM-356 Jeg opplever fremdeles at telefonen har dårlig respons når en navigerer i menyer og funksjoner. Pluss at det ennå er møysommelig å skulle velge å starte en funksjon. For eksempel om en ønsker å gi nettbanken en har ringt opp "de herlige" DTMF-tonene, så må en klikke seg i hjel før tallene blir sendt som toner/lyd. Jeg skjønner og begriper ikke hva Nokia har tenkt på her !! Går det ikke an å bruke hjernebarken Nokia! Det værste er å sitte med den dårlige følelsen av at Nokia aldri kommer til å hjelpe brukerne av denne Nokia-modellen med en bedre firmware på dette. Hadde aldri problemer med DTMF tonene når jeg hadde min 5800, ei heller med dårlig respons i menyene. Så du bør enten prøve å bruke annet tema, prøve å formatere å installere siste programvareversjon på nytt, eller rett å slett levere inn telefonen. For er ikke normalt for den telefonen å være treg. Jeg har likegodt kjøpt 2 stykk av denne telefonen. Den ene er Telenor-låst og den andre er Tele2-låst. Jeg synes telefonen er skikkelig pyton. Tar mer enn gjerne heller fram en gammel Sony Eriksson for å ringe nettbanken og benytte DTMF. 5800 XM er har kjipe menyer som krever alt for mange ekstra unødvendige tastetrykk! Lenke til kommentar
G Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Diskusjon.no sin egen artikkel om åpningen av Symbian OS Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 øhm...etter jeg gjorde en hard restart og la inn ny FW finner jeg ikke WAN. Under Innstillinger-Tilkoblinger finnes ikke WAN-scanning. Va hender? Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 kjørte en hard restart på nytt og da "forsvant" den nye FW...det står fortsatt at jeg har den nye på *#0000#, men kinetisk scrolling og den nye startskjermen er borte... Hva er det som skjer med telefonen min og hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Yay, fekk 4.0 på min blå med Tele2 på OTA no i kveld! Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er det noen som vet en spesifikk sammenheng mellom operatør og firmware? Jeg kjøpte min røde 5800 ulåst fra Elkjøp, og føler at jeg er blant de siste som får oppdateringene. Ventetid er minimum 6 uker hver gang en ny kommer ut. Er det fordi det er uvisst hvilken operatør disse telefonene vil brukes med? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Synes det er rart at operatørene venter så lenge med oppdateringene. Jeg har en fransk blå versjon og får de noe oppdateringene tvert, men har aldri opplevd et eneste problem med one call... Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 har blå, kjøpt på elkjøp uten binding, og må vente en god stund på oppdateringer. Nå sist fikk jeg kun oppdateringen OTA og ikke gjennom Ovi.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå