Hoffah Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har hatt en del problemer med mobilen.1-Første 2 måneder: pennen helt løs (fikset med tape bit) 2-4-5 måneder:slide bryteren på siden, ble først helt løs, så hard. Nå er den hard. (hvis det var godt nok forklart) 3-Nå begynner touch skjermen å knirke/løsne nede i høyre hjørne. Nå som opplever de samme tingene? Mobilen ble kjøpt i mai (sann cirka, husker ikke helt). noen som kan svare? Har bare opplevd at pennen er blitt løs.. Ikke noe av det andre du sier har jeg opplevd Lenke til kommentar
xaco Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det at pennen blir løs tror jeg er en designfeil, vis du ser i bakdekselet ser du stylusen. i stylusen er det et hakk, i dekselet var det en liten pinne som gjorde at pennen satt fast. Denne knekker veldig lett. og derfor blir den løs. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 3-Nå begynner touch skjermen å knirke/løsne nede i høyre hjørne. Jeg fikk dette problemet etter at jeg mistet min i gulvet. Jeg prøvde å legge litt trykk på skjermen og mest på rammen mot bakdekslet. Da hørte jeg et lite knepp, og så ble den bra igjen. Jeg kunne ikke se noe galt på utsiden, så jeg antar det er et internt feste bak skjermen et sted. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg kan ikke laste ned stemmer til stemmenavigeringen. Jeg går inn i innstillingene og prøver å laste ned et språk til bilnavigering. Det står "Laster ned" og en slik søyle som viser fremgangen. Men før den i det hele tatt får begynt å laste ned, bare forsvinner det, og jeg er tilbake i Innstillinger. Det virket før jeg oppgraderte til V31 og fikk den nye, forbedrede gratisversjonen. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 jeg har fått tilgang til den nye fw utgaven, i alle fall OTA, skal se om den er tilgjengelig gjennom Ovi senere Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har hatt en del problemer med mobilen.1-Første 2 måneder: pennen helt løs (fikset med tape bit) 2-4-5 måneder:slide bryteren på siden, ble først helt løs, så hard. Nå er den hard. (hvis det var godt nok forklart) 3-Nå begynner touch skjermen å knirke/løsne nede i høyre hjørne. Nå som opplever de samme tingene? Mobilen ble kjøpt i mai (sann cirka, husker ikke helt). Ja, eksakt det samme! Har lurt på å reklamere, tror du det går på reklamasjonen? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Noen som har prøvd videoanrop? Hvordan er kvaliteten? Når jeg prøver, så blir det tilkoblingsfeil. Noe sier at det er egen abonnementstjeneste, mens noe sier det er feil med andre telefonen. Edit: Oppklart Prøvde med en annen telefon og da funket det fett. Endret 2. februar 2010 av Myst Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 finner ikke oppdateringen gjennom ovi suite, så jeg tar en backup og kjører oppdateringen OTA... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sitat, meg selv: Jeg kan ikke laste ned stemmer til stemmenavigeringen.Jeg går inn i innstillingene og prøver å laste ned et språk til bilnavigering. Det står "Laster ned" og en slik søyle som viser fremgangen. Men før den i det hele tatt får begynt å laste ned, bare forsvinner det, og jeg er tilbake i Innstillinger. Det virket før jeg oppgraderte til V31 og fikk den nye, forbedrede gratisversjonen. Jeg får nå til å laste ned. Er det fordi jeg nå har tilgang til WiFi, noe jeg ikke hadde sist jeg prøvde? Burde ikke en mobiltelefon være i stand til å laste ned slikt via Edge? Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fuck me sideways, endelig kom oppdateringa til meg Har Nokia 5800 Blue med Djuice Nonstop... Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ny FW ja. Utrolig hvor lekker startskjermen ble nå, og når jeg i tillegg fikk lagt på en passende bakgrunn er jeg veldig begeistret. I tillegg er det veldig digg med kinetisk skrolling, men savner det i enkelte menyene. Alt i alt meget fornøyd. Fatter ikke hvorfor dette ikke har vært fra starten av ... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Eneste jeg ikke likte med den nye skrivebordet var at den ikke viste kalender oppføringer Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har gått tilbake til gammelt skrivebord for å få tilbake kalenderoppføringene. Er et minus at jeg ikke får opp kontakter og musikkspiller, men jeg prioriterer kalender. Bruker dessuten stort sett Spotify, og ikke den innebygde spilleren. Lenke til kommentar
Crystal Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg prøver å oppdatere kartet på mobilen, men får beskjed om at det ikke er nok plass på minnet...regner med at det er fordi det står på telefonminnet? Hvordan gjør jeg det slik at det lastes inn på minnekortet?? Regner med at det er som er problemet her? Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 I programmene mine har jeg Opera Mini og Gmail, men de har små nøkler oppe i høyre på ikonene mine. Det går ikke å åpne programmene og jeg kan heller ikke slette de gjennom PC suite. Jeg avinstallerte de for en stund siden, men det må ligge noen filer igjen som gjør dette. Anyone? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Dere som liker mobil nettlesing kan vurdere å prøve SkyFire: http://www.skyfire.com/ Har ikke testet det så mye, men det virker lovende. YouTube funker umiddelbart. Jeg prøver å oppdatere kartet på mobilen, men får beskjed om at det ikke er nok plass på minnet...regner med at det er fordi det står på telefonminnet? Hvordan gjør jeg det slik at det lastes inn på minnekortet?? Regner med at det er som er problemet her? Når du har den blå skjermen med ikoner framme, trykk på skiftenøkelen nede til venstre. Trykk deretter på Kart. Velg Minne som skal brukes, og sett den til Minnekort. Endret 3. februar 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
knk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Får ikke slettet programmer på minnekortet. Gir bare melding: Kan ikke starte installering. Installering allerede i bruk. Noen tips ? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Får ikke slettet programmer på minnekortet.Gir bare melding: Kan ikke starte installering. Installering allerede i bruk. Noen tips ? Skru av å på mobilen... Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Dere som liker mobil nettlesing kan vurdere å prøve SkyFire: http://www.skyfire.com/ Har ikke testet det så mye, men det virker lovende. YouTube funker umiddelbart. Takk for tipset, driver å innstalerer nå.Tester den ut i kveld. Lenke til kommentar
knk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Får ikke slettet programmer på minnekortet.Gir bare melding: Kan ikke starte installering. Installering allerede i bruk. Noen tips ? Skru av å på mobilen... Slå av/på hjalp ikke, får samme melding fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå