Zemeckis Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hva inneholder navigation edition av denne tlf, er den verdt de ekstra hundre lappene iforhold til den vanlige utgaven? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Så vidt jeg kjenner til, så er det ikke stor forskjell på vanlig og NE versjonen. Tror det "store" var at man skulle få med gratis ubegrenset navigasjon, men nå har dette blitt gratis uansett for 5800xm og etterhvert alle Nokia s60 telefoner med GPS. Da er har det i så fall ingen hensikt å betale ekstra for dette. Mulig det er andre forskjeller, men de kjenner ikke jeg til... Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Har hatt en del problemer med mobilen. 1-Første 2 måneder: pennen helt løs (fikset med tape bit) 2-4-5 måneder:slide bryteren på siden, ble først helt løs, så hard. Nå er den hard. (hvis det var godt nok forklart) 3-Nå begynner touch skjermen å knirke/løsne nede i høyre hjørne. Nå som opplever de samme tingene? Mobilen ble kjøpt i mai (sann cirka, husker ikke helt). Endret 30. januar 2010 av chri-ot Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Om noen som har fått map loader til å funke hadde giddet å laste opp en fil hadde det vært supert, ettersom jeg vistnok må ha den for at det skal virke... Den filen det gjelder heter "qf" og ligger i root mappa på minnekortet. Er visst noen problemer med at versjonen på minnekortet og tlf'n ikke stemmer overens, så jeg får da ikke lagt inn maps via map loader programmet. Noen som hadde giddet? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Om noen som har fått map loader til å funke hadde giddet å laste opp en fil hadde det vært supert, ettersom jeg vistnok må ha den for at det skal virke... Den filen det gjelder heter "qf" og ligger i root mappa på minnekortet. Er visst noen problemer med at versjonen på minnekortet og tlf'n ikke stemmer overens, så jeg får da ikke lagt inn maps via map loader programmet. Noen som hadde giddet? qf.txt Endret 30. januar 2010 av chri-ot Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Om noen som har fått map loader til å funke hadde giddet å laste opp en fil hadde det vært supert, ettersom jeg vistnok må ha den for at det skal virke... Den filen det gjelder heter "qf" og ligger i root mappa på minnekortet. Er visst noen problemer med at versjonen på minnekortet og tlf'n ikke stemmer overens, så jeg får da ikke lagt inn maps via map loader programmet. Noen som hadde giddet? Fant en fil til som het QF, så det var litt forandring på den. Den lå i "forsida" på minnekortet. qf.txt Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Takk for forsøket, så desverre ikke ut som det funka det heller Kan det være pga at jeg har netcom tlf som bare har 3.1 FW? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Har du prøvd Nokia ovi suit for å overføre kart? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 For å få nyeste versjon av Ovi-maps med gratis navigasjon, må du ha nyeste versjon av FW. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 jeg har fw utgave 31.0.101 og nyeste utgave av ovi maps, så det skal ikke være noe problem Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvordan oppdaterer jeg Sports Tracker? Når jeg søker etter programvareoppdateringer via programmet, sier den at det finnes. Men den laster ikke ned noe... Jeg har for øvrig versjon 1.83 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 jeg har fw utgave 31.0.101 og nyeste utgave av ovi maps, så det skal ikke være noe problem Prøv å oppdater til FW 4 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Har hatt en del problemer med mobilen.1-Første 2 måneder: pennen helt løs (fikset med tape bit) 2-4-5 måneder:slide bryteren på siden, ble først helt løs, så hard. Nå er den hard. (hvis det var godt nok forklart) 3-Nå begynner touch skjermen å knirke/løsne nede i høyre hjørne. Nå som opplever de samme tingene? Mobilen ble kjøpt i mai (sann cirka, husker ikke helt). Ja, eksakt det samme! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som vet når NetCom vil tilby versjon 4 av operativsystemet? Jeg ser at mange av dere andre har fått det allerede. Flere enn jeg som sliter med at Opera Mini åpner helt feil sider? Det skjer nesten hver gang. Trykker jeg på en VG-artikkel om en trafikkulykke, får jeg enten bare opp forsiden på nytt, eller f.eks. en artikkel om reiser til Asia. Det var helt ubrukelig en stund, men bedret seg litt etter at jeg slettet Opera og la det inn på nytt igjen. Men den er fortsatt helt sprø minst annenhver gang. En annen ting er at de fleste innleggene jeg prøver å skrive her, ikke blir publisert når jeg trykker på knappen. Jeg må kopiere teksten, og restarte Opera, da kanskje funker det på andre forsøk. Håper virkelig at versjon 4 er bedre. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 jeg har fw utgave 31.0.101 og nyeste utgave av ovi maps, så det skal ikke være noe problem Prøv å oppdater til FW 4 Finner ikke noe nyere enn 31, har ikke byttet produktkode enda. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som vet når NetCom vil tilby versjon 4 av operativsystemet?Jeg ser at mange av dere andre har fått det allerede. Flere enn jeg som sliter med at Opera Mini åpner helt feil sider? Det skjer nesten hver gang. Trykker jeg på en VG-artikkel om en trafikkulykke, får jeg enten bare opp forsiden på nytt, eller f.eks. en artikkel om reiser til Asia. Det var helt ubrukelig en stund, men bedret seg litt etter at jeg slettet Opera og la det inn på nytt igjen. Men den er fortsatt helt sprø minst annenhver gang. En annen ting er at de fleste innleggene jeg prøver å skrive her, ikke blir publisert når jeg trykker på knappen. Jeg må kopiere teksten, og restarte Opera, da kanskje funker det på andre forsøk. Håper virkelig at versjon 4 er bedre. Bare på Diskusjon.no. Forøvrig kan ihvertfall jeg omgå dette problemet ved å holde på linken til jeg får en popupmeny og kan velge å åpne linken i ny fane. Ikke særlig brukervennlig, men bedre enn ingenting Synes forøvrig at den innebygde nettleseren har blitt tålelig god og kjapp etter de siste oppdateringene Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hva inneholder navigation edition av denne tlf, er den verdt de ekstra hundre lappene iforhold til den vanlige utgaven? Gratis bruk av stemmenavigasjon (som alle andre 5800er har nå), bilholder og billader er vel forskjellene. Foruten fargen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Opera Mobile er en knallgod nettleser! Siste beta av mini jeg prøvde hadde noen barnesykdommer, vet ikke hvordan de siste er Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Skal prøve å oppgradere til siste versjon i dag og må si at jeg gleder meg. Opera Mobile er en knallgod nettleser! Siste beta av mini jeg prøvde hadde noen barnesykdommer, vet ikke hvordan de siste er Helt enig. Beta2 som er den siste har noen barnesykdommer, men er betraktelig bedre enn beta1. Så jeg ser virkelig frem til beta3/RC1. Har både Opera Mobile og Mini, så jeg bytter på å bruke de etter hvilket nettverk jeg har. Mobile for 3G og WLAN. Mini for GSM og Edge. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har hatt en del problemer med mobilen.1-Første 2 måneder: pennen helt løs (fikset med tape bit) 2-4-5 måneder:slide bryteren på siden, ble først helt løs, så hard. Nå er den hard. (hvis det var godt nok forklart) 3-Nå begynner touch skjermen å knirke/løsne nede i høyre hjørne. Nå som opplever de samme tingene? Mobilen ble kjøpt i mai (sann cirka, husker ikke helt). noen som kan svare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå