hojohansen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen som vet om en kan bruke mobilen til squeezebox? Noen som vet om noen flac spiller til den? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Til spørsmål 2: http://sourceforge.net/projects/folderplay/ Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Takker, nå mangler bare SB app. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen her som har prøvd vMenu? Herlig program. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Nei, har ikke det, og hadde vært enda herligere hvis du kunne beskrive hva programmet gjør og hvor vi kan få tak i det. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 vMenu pusser opp menyen din. Enkelt og greit. Du får 5x3 rutenett isteden for 4x3, du scroller nå ved å flikke menyen til siden (slik som iphone), vertikal modus blir bedre utnyttet ved at den fjerner de store knappene Nokia fyller skjermen med. Du kan tilpasse menyen enda mer, nå kan du feks legge til bluetooth rett i menyen. Du kan også se her. Der finner du også link til å laste ned Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Kult. Skal definitivt testes i morgen. Takk for den. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det virker ikke som man får frem dashbord med nyeste Maps uten å følge en rute, ihvertfall gjøres det ikke på samme måte som før. Det gjelder endel andre funksjoner også. Vet ikke så mye hvordan det var før men på min er det bare å trykke valg-dashboard. Trenger ikke ha noen rute inne for å få det frem. Jeg har riktignok navi utgaven, mulig det er forskjell Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Klarer enda ikke finne ut hva låskoden er... Har prøvd 12345, 00000, 00000000. Noen andre forslag til tips/kode? Lenke til kommentar
labyrinten Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har brukt min Nokia 5800 ganske mye siden jeg kjøpte den for 1 år siden. Her om dagen opplevde jeg at handsett høytaleren (øre) skurret veldig under en samtale. I "Høyttaler" funksjonen var det ikke noe skurr. Gjelder alle som ringer. Slått av på og det er antatt ikke noe mykvare feil. Noen andre som har opplevd det samme? Noen som vet hva det evt koster å skifte ørehøyttaler? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Telefonen min har slutte å vise kalenderoppføringer på forsiden - for andre gang. Sist gang måtte jeg resette og herje verre for å få det tilbake. Noen som har vært borti det samme, og har en enklere løsning? Har du endret fra snarvei til kontakt-bar på homescreen? Da forsvant kalenderoppføringene på min. Klarer tydeligvis ikke å vise begge deler... Er i såfall bare å bytte tilbake. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Telefonen min har slutte å vise kalenderoppføringer på forsiden - for andre gang. Sist gang måtte jeg resette og herje verre for å få det tilbake. Noen som har vært borti det samme, og har en enklere løsning? Har du endret fra snarvei til kontakt-bar på homescreen? Da forsvant kalenderoppføringene på min. Klarer tydeligvis ikke å vise begge deler... Er i såfall bare å bytte tilbake. Jeg gjorde ingenting, jeg. Det bare forsvant... Og det for andre gang. Eneste måten jeg får fiksa det på, er å resette telefonen, legge inn fersk backup av alt annet enn innstillinger, også en gammel versjon av innstillingene. Hjelper ikke å gjøre noe i innstillingene på telefonen når det først er skjedd. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har brukt min Nokia 5800 ganske mye siden jeg kjøpte den for 1 år siden.Her om dagen opplevde jeg at handsett høytaleren (øre) skurret veldig under en samtale. I "Høyttaler" funksjonen var det ikke noe skurr. Gjelder alle som ringer. Slått av på og det er antatt ikke noe mykvare feil. Noen andre som har opplevd det samme? Noen som vet hva det evt koster å skifte ørehøyttaler? Akkurat det samme skjedde med meg. Jeg greide riktignok å miste tlf'n i snøen så er nok den sin skyld. Men jeg fiksa det ved å blåse inn hulle til høytaleren der, mens jeg snakka med noen, til lyden fungerte som den skulle igjen Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen som har artige applikasjoner å dele? :-) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 I dag skjedde det noe rart. Når broren min ringte meg, og jeg holdt på ta telefonen ut av jakkelomma mi, frøs telefonen mens den ringte, slik at lyden ble dempet og den fortsatte å vibrere. Skjermen viste nummeret og svar/lås opp tastene, men ingenting fungerte. Prøvde å slå av moben, ingen reaksjon, så i det jeg skulle ta ut batteriet, ble den levende igjen og slo seg av. Etterpå virket alt normalt igjen. Noen andre som har opplevd dette? Lurer på om det skyldes den nye firmwaren (v40). Lenke til kommentar
labyrinten Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Har brukt min Nokia 5800 ganske mye siden jeg kjøpte den for 1 år siden.Her om dagen opplevde jeg at handsett høytaleren (øre) skurret veldig under en samtale. I "Høyttaler" funksjonen var det ikke noe skurr. Gjelder alle som ringer. Slått av på og det er antatt ikke noe mykvare feil. Noen andre som har opplevd det samme? Noen som vet hva det evt koster å skifte ørehøyttaler? Akkurat det samme skjedde med meg. Jeg greide riktignok å miste tlf'n i snøen så er nok den sin skyld. Men jeg fiksa det ved å blåse inn hulle til høytaleren der, mens jeg snakka med noen, til lyden fungerte som den skulle igjen Har mistanke om at det er fukt som har forårsaket problemet. Med det brilliante Nokia Sports tracker innstallert, så må man jo ta mob med seg på tur og da kan det jo bli litt kondens. Så ser ikke bort fra at den eneste løsningen er å skifte høyttaleren :-( Edit: Blåste inn i hullet jeg også - og det ser ut til å funke!! Endret 25. januar 2010 av labyrinten Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det noen som har testet billaderne fra dealextreme? Er de trygge, eller vil de spise batteriet mitt til lunsj? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Høyttaleren koster 54 kroner på http://www.mytrendyphone.no/shop/frontpage.html Denne bytter du ganske lett selv. Ta av bakdekselet, skru ut de 4 T5 skruene Så finner du noe mykt å bikker av den røde eller blåe ramma rundt. Så bikker du av frontpartiet, selve touchskjermen. Finner garantert gode bildeguider ute på nett om det trengs. Gjorde dette selv med min telefon med godt resultat. Var egentlig en garantisak, men giddet ikke vente 3-4 uker på å få byttet høyttaler. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Finnes det programvare som gjør telefonen om til en GPS-sporingsenhet? Så jeg kan se hvor mobilen befinner seg på et kart på laptopen eller en annen mobil. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Finnes det programvare som gjør telefonen om til en GPS-sporingsenhet?Så jeg kan se hvor mobilen befinner seg på et kart på laptopen eller en annen mobil. Sportstracker med live overføring av hvor du befinner deg. Logg inn på sportstracker.nokia.com og følg ganske enkelt reisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå