Handl3vogn Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) er det noen som kunne lagt ut en produkt kode med norsk språk finner bare noe med engelsk og litt annet.. trenger foresten ikke lenger fant en scandinavisk kode. men fant også en kode til en 5800 navigator edition i steden for rød og blå. Om jeg skifter til den vil da navigering fungere? Endret 21. januar 2010 av Handl3vogn Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) men fant også en kode til en 5800 navigator edition i steden for rød og blå. Om jeg skifter til den vil da navigering fungere? Navigation Edition er nå ganske meningsløs siden navigering er gratis uansett. Men du får et sort/grått theme hvis det frister. Hvordan får man opp "dashboard" i den nye versjonen slik at man kan se hvor fort man kjører/går? Irriterende nok bare mulig mens en rute er aktiv under navigering. Endret 21. januar 2010 av qwert Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nop jeg fikk opp dashboard uten kjørerute Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nop jeg fikk opp dashboard uten kjørerute Hvordan? Francis Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 husker ikke.. Har ikke mobiln på meg. Jeg gikk tilbake til 6220classic. 5800sug Lenke til kommentar
Thel Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ligger også en gratis app på ovistore som heter speedometer som bruker GPS til å vise hastigheten. Dette er eneste funksjonen til appen dog. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det virker ikke som man får frem dashbord med nyeste Maps uten å følge en rute, ihvertfall gjøres det ikke på samme måte som før. Det gjelder endel andre funksjoner også. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Ja dette er et av tilbakestegene i nye Maps. Ikke finnes Sportstracker (i alle fall ikke offisielt) for S60 5th edition heller. Man kan dog bruke dashboardet under Location -> GPS Data -> Trip distance. Endret 22. januar 2010 av qwert Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg har Sportstracker til S60 V5, men det er mulig det fortsatt er ført opp som under utvikling. Nokia tilbyr det ihvertfall for nedlasting. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvor da? Jeg vet det er en versjon flytende rundt fra et år tilbake som (delvis) fungerer, men den er ikke (svjv) tilgjengelig fra Nokia selv. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hvor da? Jeg vet det er en versjon flytende rundt fra et år tilbake som (delvis) fungerer, men den er ikke (svjv) tilgjengelig fra Nokia selv. Var ikke klar over at den var fjernet. Jeg har hatt sportstracker på min 5800 siden i fjor vår, og den funker uten problemer. Et raskt googe-søk gav meg denne linken: http://s60blog.com/wp-content/uploads/2009...60BLOG.COM.sisx Endret 22. januar 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg lastet ned min fra hjemmesiden til Nokia for rundt et halvt år siden (var oppført som beta sammen med bl.a Hand Drawing Calc), og den har fungert fint. Men jeg ser nå på hjemmesiden til Sports Tracker at 5800 ennå ikke er ført opp som støttet offisielt. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nokia har stoppet utviklingen av Sportstracker, så det er ikke mulig å laste ned noen av versjonene fra Betalabs lengre. Siste versjon for s60v5 som jeg kjenner til, finner du her http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,4179.0.html Dette er versjon 2.06, og fungerer utmerket for meg. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Dette er versjon 2.06, og fungerer utmerket for meg. Takker den er nyere enn sist jeg prøvde. Det var forøvrig visse tegn i Maps-betaen på at funksjonaliteten fra Sports Tracker muligens er tenkt integrert i Maps, så man kan alltids håpe på at det kommer en eller annen gang. Endret 22. januar 2010 av qwert Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 lastet ned til firmware v.31. Finner nå ikke ut av hva låskoden er. Er det noen som vet? søkt overalt Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvis du ikke har endret den, er vel standard kode 12345 mener jeg å huske Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Nokia har stoppet utviklingen av Sportstracker, så det er ikke mulig å laste ned noen av versjonene fra Betalabs lengre. Siste versjon for s60v5 som jeg kjenner til, finner du her http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,4179.0.html Dette er versjon 2.06, og fungerer utmerket for meg. Har de stoppet utviklingen? Sportstracker er jo et av de beste programmene tilgjengelig for telefonen! Har kjørt en eldre versjon ganske lenge nå, kan ikke oppdatere og på nettsiden kan man ikke laste ned til 5800, men den fungerer jo. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 THIS PROJECT HAS BEEN ARCHIVED Nokia Sports Tracker has been archived from Beta Labs. Read more The service remains up and running at sportstracker.nokia.com Kilde: Betalabs Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg er en dust. Å lime fast bakdekselet virket som en god måte å bli kvitt slarket i telefonen på. Nå, når telefonen har hengt seg for andre gang på tre dager, og jeg ikke kan bruke telefonen før den går tom for batteri og slår seg av begynner det å gå opp for meg at denne ideen kanskje ikke var så lur likevel.. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Telefonen min har slutte å vise kalenderoppføringer på forsiden - for andre gang. Sist gang måtte jeg resette og herje verre for å få det tilbake. Noen som har vært borti det samme, og har en enklere løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå