ole_marius Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Den med snarveiene nederst og kontaktene øverst? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja, den med kontakter øverst, og snarveier nederst. Brente meg litt på første produktkoden jeg brukte, og fikk kun engelsk språk og tastatur. Dette fikk jeg fikset med å bytte til en skandinavisk produktkode, og reinnstallere oppdateringen. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Bruk Contacts bar på home screen theme, for så å aktivere shurtcuts på Home screen. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja, den med kontakter øverst, og snarveier nederst. Brente meg litt på første produktkoden jeg brukte, og fikk kun engelsk språk og tastatur. Dette fikk jeg fikset med å bytte til en skandinavisk produktkode, og reinnstallere oppdateringen. Må nesten spørre jeg. Har fått byttet til skandinavisk produkt kode men jeg får ikke reinstallert oppdateringen, får bare beskjed om at det ikke er noe nyere oppdatering. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kommer an på hvilken kode du brukte og hvordan du tar oppdateringen. Jeg brukte skandinavisk V40 Blue kode og da jeg skulle oppdatere via telefonen, gikk det ikke. Prøvde med Nokia Software Updater, så gikk det. Syns det meste er det samme fortsatt, ikke så mange interessante endringer. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Problemet er at telefonen har nå den nyeste oppdateringen.Som jeg installerte med en engelsk produktkode. Nå har jeg endret til skandinavisk produktkode, men telefonen har jo fortsatt den nyeste oppdateringen slik at jeg ikke får installert den på nytt med "nokia software updater". Finnes det en måte for å installere en tidligere oppdatering? Edit: Nå fungerer det Endret 17. januar 2010 av T homas Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror du skal få valg om å reinstallere om du kobler til NSU når du har nyeste FW på telefonen. Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg fikk valget etter I NSU etter å ha søkt etter ny oppdatering Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvis noen med tele2 og blå versjon av telefonen får oppdateringen uten å endre produktkode så rop ut Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) har ikke fått koblet opp spotify med wlan de siste dagene, og når jeg ser nærmere etter ser jeg at jeg ikke kan velge wlan under innstillinger>tilkoblinger, valget er der rett og slett ikke... Noen som har vært borte i noe lignende? Har ikke forandret produktkode eller noe annet fw-messig som skulle kunne føre til feilen. Edit: Plutselig hadde tlf begynt å synke over wlan, men valget for wlan er fortsatt ikke tilgjengelig under innstillinger>tilkoblinger... Ser at andre har samme feil og flere har rettet det ved å gjøre en full reset, så får teste det i kveld. Endret 19. januar 2010 av PapaDon Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Mobilen min er rar, lot den lade i nesten 2 dager i helga nå har jeg strøm enda. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Nyeste Ovi Maps er ute av beta og inkluderer gratis navigasjon for 5800. Edit: Kan også finnes i 'SW Update' for de med FW 40. Endret 21. januar 2010 av qwert Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Stemmenavigering funker som bare det igjen. Flotters av Nokia dette. Mangler bare at alle telefonene dems med GPS også får alt gratis også. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Det som var premium features tidligere fungerer også knall. Kjekt å bare bruke et par tastetrykk på å finne ut hva som går på nærmeste kino i tillegg til hvor langt det faktisk er å gå. Edit: Ny Ovi Suite 2.1 Beta i dag også. Nå med støtte for Windows 7 og sync for Mozilla Thunderbird. Endret 21. januar 2010 av qwert Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Flottflott, da slipper man unna med en dings mindre heretter Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Nå har jeg ikke ladet mobilen min siden Søndag bar brukt den ganske mye ( like mye som de dagene jeg måtte lade hver dag) detta er rart. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Men bruker den fortsatt av wap/3g/gprs tilkoblingen? Isåfall, til hva? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Nye Ovi Maps? Værvarsling, kinoprogram, POIs, diverse. Sett innstillingene til 'offline' inne i applikasjonen hvis du vil ha vekk all datatrafikk. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jaaa var til ovi maps ja. Da gjør jeg det, takk for svar Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvordan får man opp "dashboard" i den nye versjonen slik at man kan se hvor fort man kjører/går? Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå