ole_marius Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 oppdater telefonen og så er den automatisk skrudd på Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er uheldigvis ikke kinetic-scroll på hovedmenyen, men er alle andre steder. Tror ikke det går an å ta av og på. Sikker på at du har v40? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvordan sjekker jeg det da? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Settings -> Phone -> phone-mgnt ->Device updates Endret 15. januar 2010 av kindermaxxi Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 aaah jeg fikk den 31.noe. Får sjå om den finner en ny update når jeg kommer heim Lenke til kommentar
devious Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Etter forrige oppdatering så fikk jeg problemer med at jeg ikke kunne høre folk som ringte meg, men de hørte meg. Noen fler som hadde det?? Og om denne oppdateringen fikser det? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå er jeg så dritt lei av youtube-problemet mitt, jeg kan rett og slett ikke fatte hva som gjør det.. Snuttene bare henger seg, mens den lades inn i en fart - så det er ikke liten fart på internettet som gjør det. Jeg må starte snutten på nytt igjen for å kunne se hele uten stans.. Dette skjer hver eneste gang. DRITT! Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har du noen tunge bakgrunner, tema eller lignende ibruk ? Kan jo være det at prosessoren rett og slett ikke klarer med det om du bruker tunge themes, prøv å bruk nokia sine originale f.eks? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva bruker du for å spille av youtube? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Updater finner jo ikke noen nyere enn 31.0 Hvor finner dere den 40programmet da? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Annet produktkode, samt annet mobiltelefonabonnent Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har problemer med at jeg ikke mottar sms! Klarer fint og sende sms og ringe, men mottar ikke sms. Det jeg må gjøre er å sette først telefonen i frakoblet deretter tilbake slik den kobler seg til Telenor nettet, og da popper det opp med meldinger. Noen som har hatt samme problem? evt. løsning? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har problemer med at jeg ikke mottar sms! Klarer fint og sende sms og ringe, men mottar ikke sms. Det jeg må gjøre er å sette først telefonen i frakoblet deretter tilbake slik den kobler seg til Telenor nettet, og da popper det opp med meldinger. Noen som har hatt samme problem? evt. løsning? Ja! Og herre så plagsomt! Eneste måten å motta meldinger er ved å få den til å koble seg opp mot nettet igjen. Dette kan man gjøre ved å slå av/på mobilen, gjøre sånn som du foreslår og, for meg, sende en melding (muligens også ringe). Løsning: Backup, gjenopprette til fabrikkinnstillinger og legge inn backupen igjen. Ingen særlig stor sak, men irriterende og har en tendens til å skje midt i en sms-samtale. Skjer med ujevne mellomrom, ca. en gang i måneden eller noe. Hvis du skulle snuble over en bedre løsning så rop Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva bruker du for å spille av youtube? Tja, si det, bruker bare den vanlige internett-programet som fløger med, har også prøvd opera, men det virker som at de bruker samme system.. Ikke noe tunge program, moblien ble slettet - så den skal være så godt som "ren", men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Mulig det er svart på tidligere, men etter og ha installert den nye oppdateringen kan jeg ikke velge norsk språk. Jeg har gjenopprettet telefonen med sikkerhets backupen jeg tok før oppdateringen. Jeg måtte bytte produkt koden for og ha muligheten til og oppdatere Så hvordan kan man få tilbake muligheten til å velge norsk språk? Endret 17. januar 2010 av T homas Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva bruker du for å spille av youtube? Tja, si det, bruker bare den vanlige internett-programet som fløger med, har også prøvd opera, men det virker som at de bruker samme system.. Ikke noe tunge program, moblien ble slettet - så den skal være så godt som "ren", men det hjelper ikke. 5800 har en egen gratis youtube applikasjon på ovi store, prøvd den! Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Gjenopprettet telefonen og vips, det funket:) Deretter måtte jeg selvfølgelig legge inn noen applikasjoner. Fant en fin side. Denne Likte spesielt godt 'Snaptu' og 'Youtube' adden. Samt, 'Phonetorch'. Endret 17. januar 2010 av Bartin Lenke til kommentar
Thel Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Da fikk jeg endelig testet å endre produktkode. Laster nå ned v40 fra nokia software updater. Gleder meg til å teste den nye firmwaren Edit: kan merkes at jeg ikke fikk opp noen update i ovi suite, men via nokia update manager beta for W7 edit 2: Alt ser bra ut så langt, bortsett fra at jeg ikke har fått den nye startskjermen? Har lett rundt i menyene for noe sånt, men på menyen for startskjerm finner jeg ikke noe nytt? Edit 3: stryk edit 2, fant ut av det. Hvis du velger kontakter-startskjermen får du den nye Endret 17. januar 2010 av Artilleristen Lenke til kommentar
T homas Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Får du fortsatt valgt norsk som språk? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 edit 2: Alt ser bra ut så langt, bortsett fra at jeg ikke har fått den nye startskjermen? Har lett rundt i menyene for noe sånt, men på menyen for startskjerm finner jeg ikke noe nytt? Hvilken ny startskjerm? Bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå