Ajnabee Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 takk for linken. Har prøvd tre stykker nå. Men det funker jo ikke. Så irriterende. Har sittet så mange timer med dette. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kjempemessig. Likte særlig den nye startskjermen med opptil 20 kontakter tillegg til at man kan ha program snarveier. Link? http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,16417.0.html Får bare sertifikatfeil når jeg skal installere Lenke til kommentar
Ajnabee Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Nå fikk jeg det til, takk for hjelpen men har bare engelsk. Hvordan ordne det? Hvis man eventuelt skal tilbake stille, er det bare å gå gjennom nemises? edit: ordnet det engelsk. Endret 14. januar 2010 av Ajnabee Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Elsker hva de ha har gjort med alarmen når du skal slå den av Hva er det for noe? Ringer alarmen endelig til riktig tid nå? Av hva jeg prøvde så ringte den til riktig tid. Om dette var flaks vet jeg dog ikke. Men den store endringen er at du for to store streker som du skal drege til side for å enten slå av eller slå på dimming. Lik tastelåsen til iphone Lenke til kommentar
Ajnabee Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 fikk ikke svar på det i stad. Men hvor lenge holder batteriet deres? Min er jo helt elendig. Maks 8 timer...med normalt bruk... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Rundt 3-5 dager vil jeg tro. Har dog slått av akseleratoren, lavest lysstyrke samt slått av bruk av 3g for telefonsamtaler... Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Elsker hva de ha har gjort med alarmen når du skal slå den av Hva er det for noe? Ringer alarmen endelig til riktig tid nå? Av hva jeg prøvde så ringte den til riktig tid. Om dette var flaks vet jeg dog ikke. Men den store endringen er at du for to store streker som du skal drege til side for å enten slå av eller slå på dimming. Lik tastelåsen til iphone Jeg får ikke det på alarmen, merkelig nok. Har det når jeg skal ta telefonen doh. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 fikk ikke svar på det i stad. Men hvor lenge holder batteriet deres? Min er jo helt elendig. Maks 8 timer...med normalt bruk... Holder 2-4 dager, avhenger hvor mye jeg ringer. Har 3G på, aksellerator på, lysstyrke på medium. Skal da glatt holde mere en 8 timer, så da er det bare å klage.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Min holdt lignende før, men nå nylig har den plutselig blitt helt mongo MÅ lade hver dag uansett om jeg faktisk bruker den i løpet av dagen eller ikke. Lenke til kommentar
Ajnabee Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hmm jeg skjønner. Jeg skal levere den inn på service nå. Hadde en iphone 3g før det...og ti og md den holdt mer enn denne..så dette må garantert være mandags vare... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Yes min og har blitt klikk. MÅ lade hver dag. Før holdt den 2, kanskje 3 dager Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Samme her, lades hver natt. Har forsovet meg to ganger fordi telefonen er tom for strøm, som igjen gjør at alarmen ikke ringer. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Som dere sier. Må lades hver natt.. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det versjon 40 som har kommet nå? Min er på 31.0.101. Men alikevell så finner jeg ikke noen nye oppdateringer på Nokia Software Updater. Hvordan gjør dere det? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kjøpte min på en fransk nettbutikk Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det versjon 40 som har kommet nå? Min er på 31.0.101. Men alikevell så finner jeg ikke noen nye oppdateringer på Nokia Software Updater. Hvordan gjør dere det? Endrer produktkode. Sjekk noen sider tilbake her for hvordan. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ny beta NSU med støtte for Windows 7. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 skulle ikke mobiln få kinetik scroll osv nå da? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 skulle ikke mobiln få kinetik scroll osv nå da? Jo. Den har det Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kor jeg kan skru på det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå