knk Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 jeg ønsker å bruke Opera Mini til å lese Dagbladet, men kommer bare til den bedritne mobilversjonen.Jeg finner ingen link til fullversjonen. Hva må jeg gjøre? Sjekk om det er denne du trenger: http://www.opera.com/mini/features/ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg forstår ikke hva du mener at jeg trenger. Du linker til Opera Mini, men det har jeg jo fra før. Det virker, men problemet er at Dagbladet ikke har en link øverst på siden sin som spør om jeg virkelig ønsker mobilversjonen. På nittitallet kunne man nok ønsket seg en mobilversjon. Men å påtvinge oss elendige nettsider som bare har "utvalgt" innhold, til moderne smarttelefoner, er bare plagsomt. Finnes det en link til Dagbladets skikkelige forside som forbigår denne sjekken? Lenke til kommentar
knk Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg forstår ikke hva du mener at jeg trenger. Du linker til Opera Mini, men det har jeg jo fra før.Det virker, men problemet er at Dagbladet ikke har en link øverst på siden sin som spør om jeg virkelig ønsker mobilversjonen. På nittitallet kunne man nok ønsket seg en mobilversjon. Men å påtvinge oss elendige nettsider som bare har "utvalgt" innhold, til moderne smarttelefoner, er bare plagsomt. Finnes det en link til Dagbladets skikkelige forside som forbigår denne sjekken? Sorry, at jeg misforstod. Trodde det var Opera Mini du var ute etter (ikke Opera Mobile). Har du kontaktet Dagbladet om problemet ? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nå er jeg så dritt lei av youtube-problemet mitt, jeg kan rett og slett ikke fatte hva som gjør det.. Snuttene bare henger seg, mens den lades inn i en fart - så det er ikke liten fart på internettet som gjør det. Jeg må starte snutten på nytt igjen for å kunne se hele uten stans.. Dette skjer hver eneste gang. DRITT! Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 På min opera mini, når jeg laster inn dagbladet, øverst på siden får jeg opp ett ikon (fastnøkkel og skrujern) og når jeg klikker på denne og blar nedover får jeg valget om å alltid gå til web utgaven, klikker så på denne og web utgaven lastes inn hver gang. Lenke til kommentar
knk Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 På min opera mini, når jeg laster inn dagbladet, øverst på siden får jeg opp ett ikon (fastnøkkel og skrujern) og når jeg klikker på denne og blar nedover får jeg valget om å alltid gå til web utgaven, klikker så på denne og web utgaven lastes inn hver gang. Se det ja, funker også på min Opera Mini. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg klarer bare å velge mellom forskjellige idiotutgaver. Jeg finner ikke et alternativ for "jeg har en telefon som er mindre enn 10 år gammel, og er fullt i stand til å lese fullversjonen på eget ansvar" Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Min omnia HD går rett inn på web utgaven, men jeg kan få mobilutgaven på m.db.no. Derfra finner jeg, som de andre her skriver, et verktøy ikon helt på toppen til høyre, her kan du velge om du vil skifte visning. Dersom du ikke klarer å finne frem har jeg gjort det enkelt for deg: Gå inn på denne linken via telefonen: http://m.db.no/setversion/ og trykk "Jeg ønsker alltid å gå til webutgaven" edit: og lykke til med å vise normale sider på 10 år gamle telefoner. Endret 11. januar 2010 av apegryn Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fant det omsider. Nå funker det. Takk. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg ønsker muligheten til å ta opp samtaler. Med et 8 GB minnekort burde det være en smal sak. På 1-tasten er det en logo som minner om en sånn: Er det lagt opp til at ved å trykke på den, får jeg ta opp samtalen? Hvis ikke, hvorfor er logoen der? Hvis telefonen ikke har funksjonen, hvilke gratisprogrammer kan da gjøre det? Jeg har bruk for denne funksjonen fordi folk alltid ringer når jeg sover, og jeg er for trøtt til å huske noe som helst av samtalen etterpå. Nattarbeid. Lenke til kommentar
hoooy Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei! Har et problem med min XpressMusic jeg håper noen kan svare på. Oppdaterte mobilen nylig, og lastet ned noen programmer fra OviStore, blant annet GuleSider til mobilen. Når jeg nå prøver å gå på internett lukker siden seg med en gang og kommer tilbake til hovedmenyen, ser ikke ut som om den prøver å koble til en gang. Har prøvd både trådløse nettverk og via Telenor. Men, når jeg bruker Spotify på mobilen og kobler til den via det trådløse nettverket fungerer dette helt fint. Håper noen kunne være så snille og hjelpe Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Wtf :S de siste dagene har batteri tiden min gått ned drastisk. før kunne jeg lade den 1-2 ganger i uka nå må jeg lade den hver dag dette er noe som har hendt over natta om trent. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg opplever også at batteritiden er sunket endel, men mener det sammenfaller med installering og daglig bruk av spotify... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg har ikke brukt mobilen noe mer en normmalt de siste dagene derfor jeg synes det er så rart. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 KINETIC SCROLLING! Lenke til kommentar
qwert Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Yehaa! Latest available software for Nokia 5800 XpressMusic, product code 0559110Version: 40.0.005 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Bare så synd Telenor ikke vil gi meg oppdatering ennå.. Har Windows 7 og sliter med å bytte prduktkode, noen som kan hjelpe? Edit: Fikk det til. Haleluja og oppdaterer Endret 13. januar 2010 av Bjarnemann Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) glem det... Endret 13. januar 2010 av PapaDon Lenke til kommentar
heantons Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 KINETIC SCROLLING! Fungerte med kinetic scrolling + at mann kan få ny homescreen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå