Bjarnemann Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vet dere hvor jeg kan finne quickoffice? Etter å ha formatert tlf/minnekortet er det borte. Selv om det bare var trial er det jo kjekt å kunne lese dokumenter og pper. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Genial og gratis måte å lese PDF-filer på mobilen på. Endret 27. desember 2009 av Bjarnemann Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noen her som har spilt Transport Tycoon på PC noengang? Jeg fikk installert det uten problem på min Samsung Omnia HD, men siden den har kapasitiv skjerm, var det ikke lett å trykke de små knappene med fingern. Men dere 5800 brukere kjører jo samme s60v5 OS'et, men på resistiv skjerm (som kan bruke stylus). Dersom noen vil prøve om det virker på 5800, laster jeg opp en ZIP med .sisx, info og data filer. Det er et knallbra construction sim/strategi spill med biler, tog, fly og båt. Og det er åpen kildekode og gratis fullversjon! God jul : ) Vil ikke starte.. Noen som har fått det til? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) du la data mappen korrekt på telefonen? Etter å ha lest litt, skal den høre til å fungere fint på 5800. Endret 31. desember 2009 av apegryn Lenke til kommentar
T homas Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Fikk det til og fungere her iallefall. Men avinstalerte det fort da det blir litt i minste laget på en så liten skjerm, syns jeg. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg ønsker å formatere og legge inn alt på nytt igjen. Det er så mange som påstår at #*0000* har sine svakheter, så jeg vil prøve å kvitte meg med noen bugs ved å gjøre det skikkelig. Først og fremst: Alle mine maskiner kjører Ubuntu. MÅ jeg låne en maskin med XP for å i det hele tatt klare dette? Dessuten er jeg litt forvirret når folk snakker om to ulike programmer som brukes med Nokiatelefoner. Lurer på om den ene eller begge hadde Suite i navnet..? Hvilket er best til dette formålet, og hva er forskjellen? Kan programmet ta backup av mine meldinger osv, og legge dette inn igjen på telefonen etter oppgraderingen? Kan programmet kjøres i Wine, så jeg kan bruke Linux? Endret 6. januar 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du har den gamle nokia pc suit. Men så har du en ny en som kommer ganske snart som heter ovi suit. Ovi suit er langt bedre og lettere kjørbart enn den gamle pc suit'n Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg prøvde å oppgradere med et program som het Nokia Software Updater. Det sa at jeg allerede hadde nyeste versjon, men at jeg kunne re-installere den. Jeg gjorde det, og det virket. Men etterpå var alt som før. Jeg ville heller hatt noe tilsvarende en formatering og fullstendig reinstall på PC. Hva må jeg da gjøre? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du har den gamle nokia pc suit. Men så har du en ny en som kommer ganske snart som heter ovi suit. Ovi suit er langt bedre og lettere kjørbart enn den gamle pc suit'n Viss vass. Ovi Suite har vørt ute en stund. Og er vel det mest raklete greiene fra Nokia på programvare fronten på lang tid. Tungkjørt er det også kontra Pc Suite som var ett helt enkelt og greitt program. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvis ovi suite allerede har kommet, hva er forskjellen på ovi suite og nokia suite? Gjør de det samme? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Viss vass. Ovi Suite har vørt ute en stund. Og er vel det mest raklete greiene fra Nokia på programvare fronten på lang tid. Tungkjørt er det også kontra Pc Suite som var ett helt enkelt og greitt program. Hos meg har den kjørt lettere og bedre en Nokia Pc Suit. Du har rett at den har vært en stund, dog så har den vært og mener den enda er i beta stadiet Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen andre som opplever problemer med alarmen? Ringer 5 min for sent, litt irriterende til tider... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Yes alle har det problemet Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg sliter med telefonlåskoden på telefonen. Husker noen hva som er standard telefonlåskode? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Yes alle har det problemet +1 Utrolig irriterende! Jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig å lage en ringeklokke som funker, da jeg nekter å tro at det er vanskelig softwaremessig. Francis Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Trøbbel. 12345 fungerer ikke... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Yes alle har det problemet Jeg har det ikke.. Lenke til kommentar
knk Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Yes alle har det problemet Jeg har det ikke.. Ikke jeg heller.. Endret 8. januar 2010 av knk Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 jeg ønsker å bruke Opera Mini til å lese Dagbladet, men kommer bare til den bedritne mobilversjonen. Jeg finner ingen link til fullversjonen. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå