mnemic Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hjelp, nå skjønner jeg INGENTING! :s Mobilen min nekter å installere programmer. Ikke får jeg installert ovistore update eller spotify. Jeg får bare en melding som sier; Expired Certificate. Setter virkelig pris på litt hjelp, har kjøpt Premium, er ikke noe vits med spotifyPremium hvis det ikke funker på mobilen... Endret 8. desember 2009 av mnemic Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Backup data -> *#7370# -> Restore -> Legg inn programmer -> OK. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Begynner faktisk å irritere meg skikkelig av mangelen på tastevibrering. Ingen andre som har opplevd dette etter å ha installert nyeste oppdatering via Nokia software updater ? Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Backup data -> *#7370# -> Restore -> Legg inn programmer -> OK. Takker! Men har prøvd dette før og da spør den etter en kode? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 12345 er koden med mindre du har endret den Lenke til kommentar
qwert Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Edit: For sen. Endret 9. desember 2009 av qwert Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 12345 er koden med mindre du har endret den Det funka! Og nå funker Spotify også, thanks guys! Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Halla folkens. Har det problemet med at jeg ikke får på mobilen! Trykker inn av/på knappen og den gir signal at den er på, men deretter lyser bare skjermen samt at det står nokia men lenger kommer den ikke?? Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Otters Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Halla folkens. Har det problemet med at jeg ikke får på mobilen! Trykker inn av/på knappen og den gir signal at den er på, men deretter lyser bare skjermen samt at det står nokia men lenger kommer den ikke?? Noen som vet hva jeg kan gjøre? Hadde det samme.. prøv et kort trykk på av/på, da kom "sim kort pin kode" Jeg måtte gjøre en hard reset av tlf etterpå Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Halla folkens. Har det problemet med at jeg ikke får på mobilen! Trykker inn av/på knappen og den gir signal at den er på, men deretter lyser bare skjermen samt at det står nokia men lenger kommer den ikke?? Noen som vet hva jeg kan gjøre? Min gjør også dette, jeg må ta ut minnekortet før jeg slår den på. Da starter'n Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kan nevne det at virbrasjonen på mobilen kom tilbake av seg sjøl Lenke til kommentar
kvams Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 får at jeg skal få min bluetooth på så må jeg banke den hardt i veggen så kommer den på :s Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Noen andre som har opplevd at skjermen har sviktet? Leverte inn min 5800 for 3uker siden pga 2 svarte strek tvers over skjermen. Der pikslene slår seg av og på uvilkårlig. Meget irriterende. Telekiosken sendte den videre til m-care. De mente skjermen var knust. Litt merkelig da problemet oppsto mens eg lå og sov... Fikk det selfølgelig ikke på garantien. Valgte å betale for reperasjon, det ble på 1140kr. Så nå håper eg dette ikke skjer igjen. Er det noen som har hørt om at 5800 ikke tåler vanlig bruk? Endret 15. desember 2009 av Netrum Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Morn, Noen som sliter med at det ikke er mulig å få opp navnet på diverse kontakter selv om man har lagret de med navn i forhold til nummer? (puuh) Feks: "Børre" er lagret med nummer: +4748484848. Men når vedkommende ringer/ sender sms så kommer kun nummeret opp. Det samme skjer om jeg prøver å lagre vedkommende som 48484848, uten +47. Noen som vet om en "omvei" for å fikse dette? Utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ja! Det plager ræva av meg! Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Morn, Noen som sliter med at det ikke er mulig å få opp navnet på diverse kontakter selv om man har lagret de med navn i forhold til nummer? (puuh) Feks: "Børre" er lagret med nummer: +4748484848. Men når vedkommende ringer/ sender sms så kommer kun nummeret opp. Det samme skjer om jeg prøver å lagre vedkommende som 48484848, uten +47. Noen som vet om en "omvei" for å fikse dette? Utrolig irriterende! dersom kontakten med navn eller telefonnr er "dobbelt lagret" på mobilen eller sim kortet hvises kun nr når noen ringer inn, kan det være løsningen. Lenke til kommentar
radalf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hvor havner filene fra lydopptakeren fra? Skulle tro de havnet i galleri - lydklipp, men nei Noen som kunne testet på sin telefon? Lenke til kommentar
robroy333 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hvor havner filene fra lydopptakeren fra? Skulle tro de havnet i galleri - lydklipp, men nei Noen som kunne testet på sin telefon? tok en test og mitt opptak ble lagret der.. Galleri - lydklipp.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 youtube funker ikke bra.. Er på wifi 10mbit, men neida, det skal ikke funke. Står bare på laster 0%. Og på flash versonen så skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvor havner filene fra lydopptakeren fra? Skulle tro de havnet i galleri - lydklipp, men nei Noen som kunne testet på sin telefon? Filbehandling - Telefonminne - Lydfiler - Digital Lyd (Ver ikke hvorfor den har begynt å legge seg der i den senere tid men ) youtube funker ikke bra.. Er på wifi 10mbit, men neida, det skal ikke funke. Står bare på laster 0%. Og på flash versonen så skjer det ingenting. Har akkurat "samme linja" som deg, fungerer som smurt her. Sååå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå