Petter Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Blir vel Spotify premium på meg i helga, må komme hjem til trådløst nett som fungerer. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Godt du tar til fornuft Dovito Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 ^^ Må nok låne kontoen din i 2 min etterpå å sjekke at det faktisk fungerer da. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Må si jeg er veldig fornøyd med å få spotify på telefonen! En bug på 5800 sin klient er vertfall at jeg ikke får lagt til sanger i spillelister fra telefonen, ikke et stort problem, da jeg lager spillelistene på pc'en, men utrolig kjedelig hvis jeg er i farta og plutselig har lyst å legge til en ny sang. Det andre de burde gjøre mulig er å søke i offline-modus! (altså søke blandt de sangene du har i offline-playlists) Håper dette er noe de fikser relativt kjapt! Ellers betaler jeg nå gladelig premiumabonnementet nå! Absolutt verdt pengene! Også behagelig å slippe reklame når jeg sitter på dataen. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg mener jeg får lagt til sanger i spillelister, men muligens ikke i eksisterende lister. Er enig i at søk i offline modus må introduseres! Lenke til kommentar
akilles_ Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen som vet hvordan man skifter på scrolling i menyen? For eks på hovedmenyen må jeg dra fingeren nedover for å komme nedover, jeg vil ha den slik at jeg drar fngeren oppover for å gå nedover i menyen slik alle andre touch mobiler jeg har vært borti har! på forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg vil også det, men det er dessverre ikke mulig enda. Håper og tror Nokia kommer med en oppgradering snart som har kinetic scrolling, siden andre Nokia touchmobiler (som er billigere enn 5800) har det f.eks 5530. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg vil også det, men det er dessverre ikke mulig enda. Håper og tror Nokia kommer med en oppgradering snart som har kinetic scrolling, siden andre Nokia touchmobiler (som er billigere enn 5800) har det f.eks 5530. Jeg fikk melding fra Nokia idag om at det har kommet en ny oppdatering til 5800 i dag. Kanskje den inneholder kinetic scrolling? Jeg har ikke fått innstallert oppdateringen enda siden det er dama som bruker telefonen, får ikke testet det før til uken. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg får også lagt til låter i nye spillelister i Spotify, men det er jo ikke særlig praktisk å opprette en ny spilleliste for hver låt... men de fikser det sikkert snart. Er det forresten noen andre som opplever problemer med enkelte låter i offline-modus? Jeg opplever litt for ofte at noen låter enten nekter å starte avspilling, eller stopper midt i. Noen ganger forsvinner også disse låtene som nedlastet og dukker opp i køen for låter som skal lastes ned ved neste synkronisering. Altså kan de ikke spilles av, selv om de opprinnelig var lastet ned og klare. En annen ting: noen som vet om det er mulig å endre "låten" som spilles av ved alarm, eller eventuelt har et bedre program til det? Det funker bare ikke for meg slik det er som standard. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 ferrek: Hvilken firmaware er det? Fant ingen ting når jeg skulle oppdatere telefonen min. Sjekk om det er nyere enn V 31.0.101 Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 ferrek: Hvilken firmaware er det? Fant ingen ting når jeg skulle oppdatere telefonen min. Sjekk om det er nyere enn V 31.0.101 Jeg får ikke sjekket før uti neste uke, sikkert noen som har kommet med svar på det før den tid, men jeg skal uansett sjekke det så fort jeg har mulighet. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg får også lagt til låter i nye spillelister i Spotify, men det er jo ikke særlig praktisk å opprette en ny spilleliste for hver låt... men de fikser det sikkert snart. Er det forresten noen andre som opplever problemer med enkelte låter i offline-modus? Jeg opplever litt for ofte at noen låter enten nekter å starte avspilling, eller stopper midt i. Noen ganger forsvinner også disse låtene som nedlastet og dukker opp i køen for låter som skal lastes ned ved neste synkronisering. Altså kan de ikke spilles av, selv om de opprinnelig var lastet ned og klare. En annen ting: noen som vet om det er mulig å endre "låten" som spilles av ved alarm, eller eventuelt har et bedre program til det? Det funker bare ikke for meg slik det er som standard. Jeg har samme problemer i offline modus som du nevner. Med tanke på å legge til låter i spillelister kan man velge hvilken liste den skal legges inn i, men jeg får ikke valgt andre enn ny spilleliste... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg oppdaterte min 5800 fra v31.0.008 til v31.0.101 via Nokia Software Updater i går, forsøkte å oppdatere igjen etterpå, da sa updateren at jeg hadde siste versjon, så v31.0.101 er nyeste versjon ser det ut som, det samme står også på Nokia sine hjemmesider. Forøvrig så brukte jeg Windows 7 64bit, jeg fikk feilmelding at software updateren ikke støttet operativsystemet. Jeg satte kompabilitetsmodus på setupfilen til Vista servicepack 2, og da installerte den som den skulle Jeg installerte også Spotify i går, det fungerer _utrolig_ bra, det flyter godt med lange lister, og starting / spoling av sanger skjer omtrent umiddelbart via wlan! Albumart loades også veldig fort, og måten spilleren minimeres / maksimeres i forgrunnen fungerer veldig bra! To mangler som jeg ser så langt er muligheten til å "queue" sanger, og muligheten til å legge nye sanger til allerede opprettede playlists. Man kan velge en liste å legge sangen til, men når man sjekker listen etterpå, er ikke sangen lagt til. "Add as new playlist" fungerer, men du må ta til takke med en liste som har sangtittelen som navn, som dere nevner. Håper dette blir fikset etterhvert ja! Etter dette var prøvd, testet jeg en haug med andre applikasjoner, og her er mine favoritter blant disse! - Opera Mobile 10 beta, denne er helt ny og fungerer utrolig bra! Den har også Opera turbo, smart for å øke hastigheten og minske hvor mye trafikk som overføres! - Handwriting calculator, ble skikkelig imponert over denne, brøker og kvadratrot-tegn takles som en lek! - PhoneTorch, bruker de to LED-lysene som lommelykt, utrolig kraftig lys! Siden telefonen har LED istedenfor blitz-lys, trenger du ikke bekymre deg for å svi lysene heller! - PaintPad, en forbedret versjon av MobilePaint, med mange funksjoner! Du kan laste inn / ta et bilde, og tegne på toppen av det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+713456 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 hei.. er det noen som vet om det finnes en sånn funksjon på 5800 der du kan finne en liste med de kontaktene du har sendt mld til sist? så man slipper å gå inn på kontaktlisten hver gang du skal sende en mld.. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har ikke sett noen slik funksjon, men jeg klikker alltid på selve skrivefeltet istedenfor "Til" knappen. Skal jeg feks sende melding til Jonas, skriver jeg kanskje "jon", og trykker send. Da kommer mobilen med spørsmål hvem du skal sende til av de i kontaktlisten som inneholder "jon" i navnet, feks Jonatan og Jonas. Dette fungerer veldig bra, jeg oppdaget det nettopp selv Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Takk for tipset. Synes det har vært en litt tungvint måte å bestemme hvem man skal sende melding til. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Helt enig. Har gått fra SE K810 til 5800 og har savnet akkurat det samme, uten helt å vite akkurat hva det var Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det jeg har gjort er å kategorisere meldingene dag for dag og så trykker jeg bare svar når jeg skal sende melding til personene jeg sist sendte melding til. Rask og enkelt. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nå har jeg et nytt problem: Når jeg putter i laderen, får jeg en "fin" beskjed opp på skjermen "Lader ikke". What to do? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå