Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Hmm...oppgraderte i går og merker at det ikke lenger er mulig å holde grønn knapp lenge inne for å si navnet på personen man skal ringe.

Dette fungerte knirkefritt i forrige FW.

 

Samme gjelder av/på-knappen...uansett hvor lenge denne holdes inne, skjer får man bare frem profilmenyen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte Handy Shell nei. Kunne ikke tenke meg denne mobilen uten den :thumbup:

 

Jo, man kan skru av høytaleren under samtaler. Har hendt at jeg også har kommet borti denne når noen har ringt.

 

Jeg finner ikke den knappen på skjermen, verken når jeg ringer meg eller noen ringer meg. :s rart Eneste knappene jeg finner er, skru av mikrofon, sette på vent, legg på og sette på/skru av den vanlige speakers.

Lenke til kommentar
Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte Handy Shell nei. Kunne ikke tenke meg denne mobilen uten den :thumbup:

 

Jo, man kan skru av høytaleren under samtaler. Har hendt at jeg også har kommet borti denne når noen har ringt.

Jeg prøvde trials av programmet og jeg personlig syns bare at det var tregt, greit at det var penere å se på og på mange måter et bedre gui enn nokia sitt standard. men hjelper ikke det når det lagger.

Lenke til kommentar

mobilen lå 20cm fra routeren gjennom hele synkroniseringen, så tviler vel litt på det. Men jeg tror jeg skal gjøre det noen ganger til før jeg gjør meg opp en endelig mening:) Vil uansett anbefale det til alle og enhver. Så mye musikk til 99kr i mnd er et røverkjøp!

Endret av PapaDon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...