Scampi Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hmm...oppgraderte i går og merker at det ikke lenger er mulig å holde grønn knapp lenge inne for å si navnet på personen man skal ringe. Dette fungerte knirkefritt i forrige FW. Samme gjelder av/på-knappen...uansett hvor lenge denne holdes inne, skjer får man bare frem profilmenyen. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hvordan slår jeg av talekommando? Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte Handy Shell nei. Kunne ikke tenke meg denne mobilen uten den Jo, man kan skru av høytaleren under samtaler. Har hendt at jeg også har kommet borti denne når noen har ringt. Jeg finner ikke den knappen på skjermen, verken når jeg ringer meg eller noen ringer meg. :s rart Eneste knappene jeg finner er, skru av mikrofon, sette på vent, legg på og sette på/skru av den vanlige speakers. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte Handy Shell nei. Kunne ikke tenke meg denne mobilen uten den Jo, man kan skru av høytaleren under samtaler. Har hendt at jeg også har kommet borti denne når noen har ringt. Jeg prøvde trials av programmet og jeg personlig syns bare at det var tregt, greit at det var penere å se på og på mange måter et bedre gui enn nokia sitt standard. men hjelper ikke det når det lagger. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) hvilke handsfreemuligheter er det til denne? Skulle gjerne hatt en alla den iPhone kommer med, en med litt liten/smal profil, helst bare med svar/legg-på knapp, mic og headphone jack eller øreplugger. Endret 26. november 2009 av PapaDon Lenke til kommentar
qwert Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Sennheiser MM50, kanskje? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 700kr ble litt i meste laget:) tenkte mer slikt som denne, bare enda mindre Lenke til kommentar
qwert Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det finnes veldig gode fakes av iPhone-versjonen av MM50 til under 60 kroner levert, men du må klippe ledningen og bytte pinnene for mikrofon og jord. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 så iphone handsfreesets er ikke automatisk kompatible med 5800? Hvordan er det med andre merker? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Noen andre som har trøbbel med sync av sanger til spotify? Om det går, så går det tregt. Og den bare stopper opp å syncë Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 det går tidvis tregt for meg, men er sånn stort sett fornøyd. Har dog noen tanker om ting jeg gjerne vil forandre på i spotifyprogramvaren... Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Noen andre som har trøbbel med sync av sanger til spotify? Om det går, så går det tregt. Og den bare stopper opp å syncë Hva slags nett bruker dere ?! Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 jeg har bare testet wlan Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Må være noe med nettverket ditt :S Synkroniserte 500 sanger på rett under 40 min Lenke til kommentar
kesse Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har Nokia 5800 noen form for "app store" ?? Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 https://store.ovi.com/?lid=storeheader&lang=nb-NO Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg brukte rundt 40 minutter på rundt 300 sanger. Nettet skal være i orden det, men jeg syns farten på synkroniseringen er litt ustabil. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hmm, kan være trådløs signalet ? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) mobilen lå 20cm fra routeren gjennom hele synkroniseringen, så tviler vel litt på det. Men jeg tror jeg skal gjøre det noen ganger til før jeg gjør meg opp en endelig mening:) Vil uansett anbefale det til alle og enhver. Så mye musikk til 99kr i mnd er et røverkjøp! Endret 27. november 2009 av PapaDon Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hm, jaja, går fortere her, men er jo ikke krise Er absolutt verdt hver krone! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå