Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Etter at mobilen min var på service og jeg fikk den tilbake med den nyeste firmware 31.0.101 funker den fint igjen, men bilder av kontakter i kontaktlista vises mye mindre enn før når noen ringer eller jeg ringer dem. Flere som har merket dette? Noen som har en løsning? Vil gjerne at bildene skal fylle mer av skjermen slik de gjorde før. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå var dekningen kommet tilbake.

Ja, jeg visste om pproblemene til NetCom på sør-vestlandet i går, men jeg valgte å mistenke oppdateringen for dekningsutfallet, siden alt virket fram til det sekundet da jeg oppgraderte og restartet telefonen.

 

Det må allikavel ha vært et sammentreff. For da jeg våknet i dag, virket telefonen.

Oppgradering til versjon 31 er ikke skadelig for dekningen.

Lenke til kommentar

Har hatt denne mobilen i ca en mnd nå, og er ganske happy med den.

Men det er to bugs som jeg har opplevd med den:

1. Etter å ha hørt på radio ca en time, slo den seg plutselig av (svart skjerm) og reboota.

2. Jeg opplevde det samme da jeg fikk ett innkommende anrop. Jeg svarte, men mobilen slo seg av med engang og reboota.

Noen som har opplevd de samme tingene?

 

Jeg har firmwire 30.0.011.389.01 på den....

Lenke til kommentar
Er det mulig å forandre startskjermen bort fra de som ligger som standard? legge til egne ikoner osv. finns det et program for dette eller lignende?

Da er nok HandyShell noe for deg:

 

HandyShell_s60_5_en.jpg

 

Koster penger, men kan prøves gratis.

 

Bra! Takk for svar! Det ser jo meeeget bra ut. mulig jeg må kjøpe...

Det eneste jeg mangler nå er en divx-spiller så er telefonen mer enn bra nok! Finns dette???

Lenke til kommentar

Fikk til å koble til nå.

 

Men et nytt problem: NSU lastet ned oppdatering, og så begynte den å oppdatere telefonen. Men under oppdateringen koblet den seg av (uten at jeg gjerde noe) og jeg fikk beskjed om å ta ut batteri, usb-kabel og lader, og så sette inn igjen og slå på. Men nå er det ingen framgang i NSU.

 

Redd for å ødelegge :cry: :cry:

 

 

EDIT: Det gikk til slutt! :grin::new_woot:

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar
Du kan ha kommet borti en knapp. Husker ikke hvordan den ser ut, men den er rød, og er på touchskjermen under samtaler.

Den deaktiverer mikrofonen din.

Det har skjedd et par ganger med meg, og det har ingenting med en knapp å gjøre. De hører deg men du hører ikke dem,så vidt jeg vet så finnes det ikke en knapp for å skru av høytaleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...