PapaDon Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Endelig! Da blir det premiumabbonement før dagen er over:) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Lett Men noen som veit hvordan jeg kan "lagre" et trådløst nett sånn at jeg slipper å skrive Key hver gang? Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Jeg sa det jo nettopp Dovito EDIT: (føye til noe) Har fått prøvd det ut nå, og det fungerer utmerket! Endret 23. november 2009 av Driven Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 JAAAAAAAAAAAAA!!! Spotify til S60!!!!! http://www.spotify.com/en/mobile/overview/ Francis En gledens dag! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Synd at man må ha en premium konto. Kunne godt ha tenkt å brukt spotify med mobilen over et trådløsnett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Gah, batteriet mitt er helt fucka. Varer litt under et døgn uten at jeg spiller musikk, bruker bt eller surfer på nettet. Forferdelig irriterende -_- Lenke til kommentar
Thel Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Datasmurf: Et billig, men uorginalt alternativ er http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22691 Har selv 2 sånne i tillegg til orginalbatteriet, og de fungerer helt greit Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Interessant. Får kjøpe et par sånne. Trenger noen flere styluser også Har knekt spissen på fire stykk nå -_- Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvilket endte du opp med? NbuExplorer, ettersom Noki kom med begrensninger (trial-utgave). Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tar laaaang tid å sync offline lista til mobiln Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nå er min NetCom-subsidierte telefon endelig klar for oppdateing. Den legger inn versjon 31 nå. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Faen, måtte av med På-knappen for å få slått på telefonen, så nå er den borte. Synd et ikke er mulig å slå på telefonen med noen andre taster, eller reset-tastene. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 IKKE LAST NED OPPDATERINGEN!!! Etter at jeg gjorde det har jeg ikke dekning. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har ikke tilgang til noen oppdatering uansett...men takk for tipset Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har riktignok lest at NetCom sliter med tekniske problemer på sørvestlandet i dag. Men det har fungert helt fram til jeg oppdaterte telefonen. Om nå NetCom daua i akkurat min by samtidig som jeg oppgraderte softwaren, så bør det funke i morgen. Hvis det da fortsatt ikke funker, da er det oppdateringen sin feil. Mitt råd er å vente på min feedback i morgen før man oppgraderer NetCom-telefoner. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tar laaaang tid å sync offline lista til mobiln Om du bruker 3G nettet så kanskje, ellers så gikk det ca 40 min med 500 sanger. På trådløs nettverk. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har riktignok lest at NetCom sliter med tekniske problemer på sørvestlandet i dag.Men det har fungert helt fram til jeg oppdaterte telefonen. Om nå NetCom daua i akkurat min by samtidig som jeg oppgraderte softwaren, så bør det funke i morgen. Hvis det da fortsatt ikke funker, da er det oppdateringen sin feil. Mitt råd er å vente på min feedback i morgen før man oppgraderer NetCom-telefoner. Noe nytt? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Uten om at youtube henger, og at mobilen en skjelden gang låser seg må jeg si at jeg er meget fornøyd med mobilen, til prisen så har den gitt meg ekstremt mye godt. Batteriet varer lenge hos meg, bruker mye musikk og nett, lader den en til to ganger i uken. Dette er (etter 8mnd i bruk) den beste mobilen jeg noen sinne har hatt. Hva finnes av go'saker til mobilen (som er gratis) ? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Angående NetCom, så var det nede her jeg bor (på Sørlandet) i hele går ettermiddag og til godt utpå kvelden. Vet med sikkerhet at det fungerte igjen kl 19.30, da jeg fikk telefon fra min søster som har Tele2. Vet ikke helt når problemene startet. Selv har jeg OneCall (med telenordekning), og det fungerte bra hele dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå