Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm...

 

Er det mulig å slå av og på den søkefunksjonen på startskjermen? Plutselig er den borte og jeg aner ikke når det skjedde :hmm:

 

Instillinger -> Personlig -> Startskjerm -> Startskjerm :)

 

Gjorde ingenting med søkefunksjonen... Den er fortsatt ikke der...

 

Hmm.. Det var rart. Har du prøvd å skifte tema på telefonen?

Ikke at jeg tror det har så mye å si.. Siste utvei er vel en reset, men det er jo litt vel drastisk.

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar
Hmmm...

 

Er det mulig å slå av og på den søkefunksjonen på startskjermen? Plutselig er den borte og jeg aner ikke når det skjedde :hmm:

 

Instillinger -> Personlig -> Startskjerm -> Startskjerm :)

 

Gjorde ingenting med søkefunksjonen... Den er fortsatt ikke der...

 

Hmm.. Det var rart. Har du prøvd å skifte tema på telefonen?

Ikke at jeg tror det har så mye å si.. Siste utvei er vel en reset, men det er jo litt vel drastisk.

 

Ja, prøvde temaskifte et par ganger, også uten resultat. Har liksom ikke lyst til noen reset heller...

Lenke til kommentar
Jeg så på noen YT videoer forleden, men da stoppet den kun for å bufre. Glemmer stadig at telefonen er ingen PC, trykka på pause så den skulle bufre ferdig, men sto helt stille. :p Savner fortsatt litt funksjonalitet noen ganger.

 

 

Her er det ikke snakk om buffer-problem, dette her skjedde for noen uker siden. Når jeg skal se på en youtube-snutt så stopper den bare opp, så må jeg "skrolle" tilbake til start så går det helt perfekt. Den var ikke slik før, enten er det noe med min nettleserprogram (som fungerer bra alle andre steder) eller så er det noe med youtube's mobilsystem.

Lenke til kommentar

En gang i blandt, ca en gang i døgnet, detter minnekortet ut av systemet når jeg åpner en sms. "Ikke tilgang til minne, meldingene lagres på C:Telefonminne"

Problemet er ikke at sms lagers på C:, de er så små likevel, men mail postkassa forsvinner i samme slengen.

Kan bare gå rett til innstiller og velge E: så er alt ok i ca ett døgn igjen.

Har også prøvd å gå inn på minnekortet via utforskeren rett etter nevnte feilmelding, det går helt fint.

Programvareversjon v 31.0.008 (24/8-09)

Egendefinert versjon 31.0.008.C04.01 (24/8-09)

Jeg har navigasjonsutgaven 3 dager gammel i skrivende stund.

 

 

 

Mulig dette har vært tatt opp før, men fant ingenting når jeg søkte, og tråden er like lang som telefonen min er gammel så jeg orket ikke lese igjennom først :-)

Lenke til kommentar

Finnes det noen måte å kikke gjennom backup-filene på, uten å føre de tilbake til telefonen?

 

Tok backup og resatte telefonen, og nå vil ikke meldingene tilbake i mobilen igjen. Har godt over 2000 meldinger, men det er ikke viktig. Det som er viktig er at det lå noe utrolig viktig informasjon i to av de som jeg virkelig trenger - som jeg nå ikke får tak i :(

 

 

Den som leter på google, skal finne det man leter etter - so never mind my request :)

 

Men når det er sagt: hvorfor vil ikke PC Suite legge tilbake meldingene mine? Er det fordi det er flere mld enn de 999 som innstillingene gir meg lov til å lagre?

Endret av nozgorak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...