Kontorstol Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tror ikke den kommer til 5800. Den er dog fra scratch på oppfølgeren 5530. Lenke til kommentar
heantons Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Nå er jo da v. 31.0.101 FW kommen ut. Muligens denne retter alarm feilen for godt? Nopp. Jeg oppgraderte til v31.0.101 for 2 dager siden. Alarmen ringer 3 min etter at den skulle ha ringt. Så den er ikke fikset enda Endret 24. oktober 2009 av heantons Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Mulig å legge inn noen codecs så den spiller av flere typer filmer? Fikk den idag, hvilke typer filer kan den spille av ? Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nå er jo da v. 31.0.101 FW kommen ut. Muligens denne retter alarm feilen for godt? Bare jeg som ikke får tilgang til den FWen? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nå er jo da v. 31.0.101 FW kommen ut. Muligens denne retter alarm feilen for godt? Bare jeg som ikke får tilgang til den FWen? nei Lenke til kommentar
sapmelas Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nå er jo da v. 31.0.101 FW kommen ut. Muligens denne retter alarm feilen for godt? Bare jeg som ikke får tilgang til den FWen? nei Jeg får heller ikke tilgang til den.. Jeg har fortsatt 30.0.011 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 er deres mobil treg og ikke reagerende ved bruk av wlan? Youtube har dritdårlig kvalitet. Ka e vitsen med å kalle den "tube" når du ikke ser hva som er på youtube? Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 er deres mobil treg og ikke reagerende ved bruk av wlan?Youtube har dritdårlig kvalitet. Ka e vitsen med å kalle den "tube" når du ikke ser hva som er på youtube? Jeg har aldri tenkt over at det skulle være noen sammenheng der? YT er jo ubrukelig på de fleste telefoner uansett. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Youtube funkar utmerka med godt WLAN på min 5800 i alle fall. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Her har dere et vekkerklokkeprogram som funker presist Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Youtube funkar utmerka med godt WLAN på min 5800 i alle fall. What he said. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg prøver å oppdatere, men det kommer bare den "gammle" versonen gjennom nokia updater Lenke til kommentar
Gega Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei. Hvordan får jeg bilde på hele skjermen når jeg legger Mpeg4 filer over til telefonen...jeg har brukt format factory og 640x360 men den fyller ikke hele skjermen når jeg spiller av... Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvordan "formaterer" man telefonen? Dvs. sletter _alt_ og er tilbake til fabrikkinstillinger? Nå har jeg først prøvd å reinstallere telefonprogramvaren fra Ovi Suite (som advarer om at alt blir slettet). Dette gikk tilsynelatende slik det skulle, bortsett fra at alt var som før på telefonen (kontakter, meldinger, programmer osv. var fortsatt der). Jeg prøvde så fabrikkinstill. under telefonbehandling på selve telefonen, og nå virker det som om enkelte innstillinger er tilbakestilt, men kontakter, meldinger og programmer er fortsatt slik de var. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 For å ta en "hard reset", trykker du *#7370#. Du kan evt holde inne rød, grønn og kameratast under oppstart. Vær oppmerksom på at ALT du har lagt inn på telefonen slettes, så backup er tingen. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Takker, den fungerte som ventet Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg har oppgradert til Windows 7 Ultimate 32-bit. Men jeg fikk ikke overført noe til telefonen, så jeg prøvde og installere noen drivere, men jeg fant ingen win7 drivere. hjelp ? Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg har oppgradert til Windows 7 Ultimate 32-bit. Men jeg fikk ikke overført noe til telefonen, så jeg prøvde og installere noen drivere, men jeg fant ingen win7 drivere. hjelp ? Du har lagt inn PC Suite? Personlig har jeg ingen problemer med dette, kjører Win 7 selv. Digger også at PC Suite har notifiers for meldinger og samtaler. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har også problemet med å bruke nokia pc suit og ovi suit fordi det ikke finnes noen kompitable drivere for usb. Sett telefonen til storage mass (hva det nå enn heter på norsk) og overfør filene selv uten å bruke programmene Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen som vet hvor lenge det vil drøye før v31.0.101. kommer? Versjonen har jo vært tilgjengelig lenge i andre land/for andre produktkoder. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå