k_flaathe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 åja, du prøvde å være vittig. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er lov til å prøve seg Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 men fra spøk til alvor, hvor finner man masse programmer til 5800? prøvde ovi-greiene, så lastet jeg ned kabal derifra, og det var kabal på svensk og over flash.. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hos meg fulgte Solitaire (Kabal) med telefonen. Funker fint det. Ikke noe problem. På OVI har jeg funnet en del programmer som jeg likte godt, ref tidligere post. Jeg har desverre ikke funnet noe særlig spill... Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hatt mobilen siden Mai, merker at den begynner å bli sliten i skjermen. Noen som har lignende symptomer ? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hatt mobilen siden Mai, merker at den begynner å bli sliten i skjermen. Noen som har lignende symptomer ? Hva mener du med "sliten" ? Lenke til kommentar
heantons Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hatt mobilen siden Mai, merker at den begynner å bli sliten i skjermen. Noen som har lignende symptomer ? Hva mener du med "sliten" ? Ja det lurer jeg og på. Har og hatt min siden mai og har ikke sett noe tegn til sliten skjerm Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Utover at skjermen min etterhvert har blitt ganske full av mindre riper har jeg ikke merket at skjermen har blitt noe sliten, nei. Mobilen min har jeg hatt siden Februar, og den har også ligget en uke i respirator etter en høyst ufrivillig svømmetur i en sølepytt av det råtne laget. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sorry for dårlig beskrivelse. Det jeg mener er at skjermen har blitt mye mindre følsom i touch'n + upresis. Når jeg skal skrive en mld. så nytter det ikke lenger med "the gentle touch" som før. Må trykke nok så bestemt på de forskjellige knappene, selv om innstillingene min fortsatt er de samme som alltid. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har du prøvd å kalibrere skjermen på nytt? Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) dette har jo ikke noe med mobilen å gjøre, men spør her alikevel jeg! kjøpte meg 5800 for 3 uker siden og har abbonement på chess! Når jeg går inn på min side å sjekker forbruket mitt så står det sms innholdstjeneste 25kr.. dette har jeg sendt to ganger?? hva kan det være? når jeg fikk opp dette første gangen så bestilte jeg innholdstjeneste sperre, men igår dukket det opp en ny sms innholdstjeneste for 25 kr!! 50kr er jo ikke mye, men jeg gidder ikke betale for noe jeg ikke har bestilt eller sendt! .:pS:. Fant det ut selv.. bablos som jeg ble kunde hos for noen år siden for å sende gratis sms som brått belastet meg når jeg fikk abbonement! Endret 22. oktober 2009 av borninsin Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Mange ganger, skjønner det bare ikke Kan jo ikke akkurat være fordi jeg bruker den så mye. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som fannt noen løsning på vekkerklokke problemet? Løste det på en telefon ved å resette telefonen med *#7370#, da startet vekkerklokken til rett tidspunkt Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har noen funnet en løsning for å scrolle lange lister, som innboksen eller kontaktlista? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som fannt noen løsning på vekkerklokke problemet? Løste det på en telefon ved å resette telefonen med *#7370#, da startet vekkerklokken til rett tidspunkt Slettes mobilens minne ved å resette den? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tenker du da på det eksterne minnekortet? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nå er jo da v. 31.0.101 FW kommen ut. Muligens denne retter alarm feilen for godt? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Alarmfeilen er der fortsatt i følge andre. Selv har jeg aldri hatt problem med dette. Har selv nyeste fw, men er ingen endringer som jeg legger merke til. Mulig at telefonen er noe raskere. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Kinetic scroll er enda ikke-eksisterende? Endret 23. oktober 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå