PapaDon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 men, noen som har et timer-app å anbefale? Lei av å måtte sette på en alarm når jeg vasker tøy/steker noe i ovnen etc... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Hva er en grei pris på en fint bruk 5800? Alt av originalutstyr følger med, låst til telenor. Endret 16. oktober 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har vært en tur i utlandet med rar valuta. Da var Psiloc World Traveler utrolig grei å ha for å ha først og fremst for omregning av valuta, men også værdata og tidssoner. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Bare jeg som får føkka skjerm i kulda? Mobilen lå i bilen i går, mens jeg var inne hos ei venninne i omlag to timer, da var skjermen helt fucka.. Masse streker osv. Restarta, og da var den ok igjen.. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 De fleste bærbare dingser (mobiltelefoner, pc'er, mp3-spillere med stort display osv.) er ikke særlig glade i kuldegrader. Å ha de i lomma er som regel ikke noe problem men hvis de blir liggende ute i kuldegrader så skjærer de fleste seg etterhvert. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 De fleste bærbare dingser (mobiltelefoner, pc'er, mp3-spillere med stort display osv.) er ikke særlig glade i kuldegrader. Å ha de i lomma er som regel ikke noe problem men hvis de blir liggende ute i kuldegrader så skjærer de fleste seg etterhvert. Det er sant det, men har aldri opplevd en "dings" så følsom.. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Eg prøvde å søkja på "nokia podcasting" og fann ingen tidlegare innlegg, så voner eg ikkje tek opp att noko gamalt. Eg har eit problem med podcastingskløienten på 5800. Eg trur den har slutta å fungera minst ein gong i månaden, og eg må då resetta heile telefonen for å få den til å fungera igjen. Eg får ikkje starta opp programmet i det heile teke. Er det nokon som veit kva det kan koma av? Finst det andre podcastingsprogram eg evt kan bruka? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 PapaDon: Jeg fant denne etter bitte litt googling: http://nokia5800.net/nokia-5800-free-must-...n-time-machine/ Må registrere deg på DailyMobile for å få laste ned fra det forumet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Finnes det noen gode spill til denne mobilen? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du kan ta som en selvfølge at evt. spil utnytter touchscreen og akslerometeret. Om slike spill er "gode" er en annen sak. For meg blir det veldig upresist å kjøre bilspill ved å dreie telefonen som et ratt. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hm... føler at jeg må være den eneste som driter i applikasjoner, eneste jeg bruker telefonen til er å ringe, sende sms og som musikkspiller Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det finnes en applikasjon for enhver smak. PhoneTorch kan anbefales. Programmet tenner blitzlyset, så du kan bruke telefonen som lommelykt. Og den har du jo alltid med deg. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nå begynner mobilen å klikke flere ganger pr. dag, den bare henger seg opp, mon tro hva som kan være galt? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det finnes en applikasjon for enhver smak.PhoneTorch kan anbefales. Programmet tenner blitzlyset, så du kan bruke telefonen som lommelykt. Og den har du jo alltid med deg. Kan nevnes at du ødelegger pæren med det der. pæren er beregnet på korte blits, ikke på i lengre tidsintervaller. Du svir opp selve pæren. Men for all del, man har man ikke bruk for en levedyktig blits så er dette et alternativ som lommelykt... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Er du sikker på at det ikke er en LED? Den lyser jo hvis man bruker kameraet til videoopptak. Så man kan jo bruke kameraet til videoopptak hvis man ikke liker tredjepartsprogrammer, du får fast lys da og. De fleste vil uansett sette pris på funksjon, ikke levetid. Har man kommet i en situasjon som krever lys, er kameraets levetid det man tenker minst på. De fleste telefoner havner på dynga før de rekker å gå i stykker uansett. Endret 19. oktober 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noen som vet hvordan man finner IP-en til telefonen på nettverket? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Telefonen har LED-lys ja, og ikke blitz, så blir nok ikke ødelagt av at den står på Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 hvor kan jeg finne KABAL til denne tlf? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå