Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De fleste bærbare dingser (mobiltelefoner, pc'er, mp3-spillere med stort display osv.) er ikke særlig glade i kuldegrader.

 

Å ha de i lomma er som regel ikke noe problem men hvis de blir liggende ute i kuldegrader så skjærer de fleste seg etterhvert.

 

Det er sant det, men har aldri opplevd en "dings" så følsom..

Lenke til kommentar

Eg prøvde å søkja på "nokia podcasting" og fann ingen tidlegare innlegg, så voner eg ikkje tek opp att noko gamalt.

 

Eg har eit problem med podcastingskløienten på 5800. Eg trur den har slutta å fungera minst ein gong i månaden, og eg må då resetta heile telefonen for å få den til å fungera igjen. Eg får ikkje starta opp programmet i det heile teke.

 

Er det nokon som veit kva det kan koma av?

Finst det andre podcastingsprogram eg evt kan bruka?

Lenke til kommentar
Det finnes en applikasjon for enhver smak.

PhoneTorch kan anbefales. Programmet tenner blitzlyset, så du kan bruke telefonen som lommelykt. Og den har du jo alltid med deg.

 

Kan nevnes at du ødelegger pæren med det der. pæren er beregnet på korte blits, ikke på i lengre tidsintervaller. Du svir opp selve pæren. Men for all del, man har man ikke bruk for en levedyktig blits så er dette et alternativ som lommelykt...

Lenke til kommentar

Er du sikker på at det ikke er en LED?

Den lyser jo hvis man bruker kameraet til videoopptak.

Så man kan jo bruke kameraet til videoopptak hvis man ikke liker tredjepartsprogrammer, du får fast lys da og.

 

De fleste vil uansett sette pris på funksjon, ikke levetid.

Har man kommet i en situasjon som krever lys, er kameraets levetid det man tenker minst på. De fleste telefoner havner på dynga før de rekker å gå i stykker uansett.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...