k_flaathe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da er 5800 bestilt. Finnes det en tråd der linker, tips, tricks, og alt sånt finnes oversiktlig? 250 sider blir litt for mye å lese gjennom.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har endelig fullversjonen begynt å støte Touch? Da skal den installeres pronto. Sist jeg sjekket, gjorde den ikke det. Mini, derimot, støtter touch. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har endelig fullversjonen begynt å støte Touch? Da skal den installeres pronto. Sist jeg sjekket, gjorde den ikke det. Mini, derimot, støtter touch. I stand corrected, ordet "fullversjon" gikk meg hus forbi. Lenke til kommentar
sapmelas Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, nå eier jeg en 5800, jeg også. Veldig fornøyd så langt, men jeg kommer ikke inn på nettet via WLAN. GATEWAY-problemer. Har lest (for ørten sider siden)om prosedyren for dette. Jeg har Vista og Speedtouch. Er det noen som kan "gi meg dette med teskjeer"? På forhånd takk. Har selv også vista og speedtouch router å trenger å bli guidet med teskje jeg også hehe! Her finnes løsning på problemet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1147747 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 kunne noen testet å skrive: nå i en teksmld? Når jeg gjør det ender det opp som: nå.. sliter også med at tastaturet (bruker nr-taster) blinker/skruer seg av og på et kort øyeblikk når jeg skriver, slik at bakgrunnen kommer frem, om dere skjønner. Noen andre som sliter med dette? noen som kunne testet? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg prøver gjerne, men jeg forstår ikke hva du vil jeg skal skrive. Kunne du sette den teksten du vil jeg skal prøve i hermetegn? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Her finnes løsning på problemet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1147747 Fantastisk ! Det funka gull! Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg prøver gjerne, men jeg forstår ikke hva du vil jeg skal skrive.Kunne du sette den teksten du vil jeg skal prøve i hermetegn? skal vi se: "nå : )" (uten mellomrom, altså et smilefjes). Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 når du skriver nå :) så blir det "nå .." ? Her blir det som i boksen, altså riktig Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Enig med Claases. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 prøvde dere uten mellomrom mellom bokstavene og smilefjeset? det skjer med et par andre ord jeg ikke husker akkurat nå. Ikke alt for farlig, men plagsomt lell.... Lenke til kommentar
balrog72 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ja, nå eier jeg en 5800, jeg også. Veldig fornøyd så langt, men jeg kommer ikke inn på nettet via WLAN. GATEWAY-problemer. Har lest (for ørten sider siden)om prosedyren for dette. Jeg har Vista og Speedtouch. Er det noen som kan "gi meg dette med teskjeer"? På forhånd takk. Har selv også vista og speedtouch router å trenger å bli guidet med teskje jeg også hehe! Her finnes løsning på problemet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1147747 Det var vel denne linken jeg ikke fikk til. Dette er ikke "inn med teskjeer" for min del, men takk for tipset. Tror nok jeg må plage Telenor litt til til mandag. Lenke til kommentar
balrog72 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ja, nå eier jeg en 5800, jeg også. Veldig fornøyd så langt, men jeg kommer ikke inn på nettet via WLAN. GATEWAY-problemer. Har lest (for ørten sider siden)om prosedyren for dette. Jeg har Vista og Speedtouch. Er det noen som kan "gi meg dette med teskjeer"? På forhånd takk. Har selv også vista og speedtouch router å trenger å bli guidet med teskje jeg også hehe! Her finnes løsning på problemet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1147747 Det var vel denne linken jeg ikke fikk til. Dette er ikke "inn med teskjeer" for min del, men takk for tipset. Tror nok jeg må plage Telenor litt til til mandag. YESS!! Da klarte jeg å få 5800 min på nett via WLAN! Start-programmer-tilbehør-ledetekst. Så var det bare å punsje inn tipset lengre opp på denne siden. Det heter jo ledetekst på min pc med vista. Skjønte ikke det, jeg. Da sparer jeg Telenor for en sinna-telefon i morgen. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 kan noen anbefale et brukanes eggtimer app? finner ikke noe på ovi-store... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Alarmen på telefonen fungerte ikke i dag.. jeg kom for seint til jobb Prøvde alarmen nå - og da fungerte den igjen.. rare greier. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 noen som vet om et pdf leser program som ikke er fra adobe? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Alarmen på telefonen fungerte ikke i dag.. jeg kom for seint til jobb Prøvde alarmen nå - og da fungerte den igjen.. rare greier. Har også hatt noen problemer med alarmen. Den ringer aldri på sekundet, hele tiden nesten 1 min over. Dette er vel egentlig ikke et stort problem, men har opplevd at den ikke ringer. Også er klokka feil, men bare rundt kl 15:00, resten av døgnet er den rett.. Rare greier. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Satt klokka på 06.20 idag, og den ringte 06.24. Det er veldig dårlig! Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 om jeg setter min på 0647 ringer den presis, men ikke om den settes noen minutter før eller etter... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Rare greier det der.. jeg har ikke hatt problemer med alarmen før, men den siste uken har den vært meget ustabil.. Ja ja, nå har jeg jo hatt den i 7mnd snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå