Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, nå eier jeg en 5800, jeg også. Veldig fornøyd så langt, men jeg kommer ikke inn på nettet via WLAN. GATEWAY-problemer. Har lest (for ørten sider siden)om prosedyren for dette. Jeg har Vista og Speedtouch. Er det noen som kan "gi meg dette med teskjeer"?

På forhånd takk.

Har selv også vista og speedtouch router å trenger å bli guidet med teskje jeg også;) hehe!

Her finnes løsning på problemet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1147747

Lenke til kommentar
kunne noen testet å skrive: nå:) i en teksmld? Når jeg gjør det ender det opp som: nå..

sliter også med at tastaturet (bruker nr-taster) blinker/skruer seg av og på et kort øyeblikk når jeg skriver, slik at bakgrunnen kommer frem, om dere skjønner. Noen andre som sliter med dette?

noen som kunne testet?

Lenke til kommentar
Ja, nå eier jeg en 5800, jeg også. Veldig fornøyd så langt, men jeg kommer ikke inn på nettet via WLAN. GATEWAY-problemer. Har lest (for ørten sider siden)om prosedyren for dette. Jeg har Vista og Speedtouch. Er det noen som kan "gi meg dette med teskjeer"?

På forhånd takk.

Har selv også vista og speedtouch router å trenger å bli guidet med teskje jeg også;) hehe!

Her finnes løsning på problemet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1147747

Det var vel denne linken jeg ikke fikk til. Dette er ikke "inn med teskjeer" for min del, men takk for tipset. Tror nok jeg må plage Telenor litt til til mandag.

Lenke til kommentar

På forhånd takk.

Det var vel denne linken jeg ikke fikk til. Dette er ikke "inn med teskjeer" for min del, men takk for tipset. Tror nok jeg må plage Telenor litt til til mandag.

YESS!!

Da klarte jeg å få 5800 min på nett via WLAN! Start-programmer-tilbehør-ledetekst. Så var det bare å punsje inn tipset lengre opp på denne siden. Det heter jo ledetekst på min pc med vista. Skjønte ikke det, jeg. Da sparer jeg Telenor for en sinna-telefon i morgen.

Lenke til kommentar
Alarmen på telefonen fungerte ikke i dag.. jeg kom for seint til jobb :( Prøvde alarmen nå - og da fungerte den igjen.. rare greier.

Har også hatt noen problemer med alarmen.

Den ringer aldri på sekundet, hele tiden nesten 1 min over. Dette er vel egentlig ikke et stort problem, men har opplevd at den ikke ringer.

Også er klokka feil, men bare rundt kl 15:00, resten av døgnet er den rett.. Rare greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...