nozgorak Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Finnes det overhodet noen måte å fjerne "shake hands"-animasjonen helt i oppstarten? Jeg tenkte da på hele animasjonen, og ikke bare lyden... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Bare hvis du "hacker" telefonen. Endret 29. september 2009 av qwert Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Irriterer meg over at det nesten ikke finnes layouts til denne telefonen. Legger mann inn en bakgrunn så blir den uansett for stor eller for liten. Alt for stor skjerm til at noe blir perfekt Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 På mobilen kan du selv redigere bildene dine i utsnittet 360x640, så de passer skjermen perfekt. Eller, så kan du gå feks hit: http://dailymobile.se/2009/03/04/nokia-580...lery-2-360x640/ Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som vet om det går ann å laste ned flash player på mobilen til nett tv(nrk, vg nett etc)?? Lenke til kommentar
Dloy Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei, Jeg kjøpte en 5800 igår og jeg er veldig fornøyd med den så langt Det jeg lurer på er om man bruker mye penger på gps med mobilen når man har lastet ned kartene med nokia map loader? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Du bruker noen kB, men er ikke noen stor kostnad på regningen. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor ikke bare laste ned Nokia Map loader til pc og laste ned det norske karet og overføre det til mobilen? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er jo det man gjør. Men siden mobilen har A-GPS så kobler den seg opp til mobilnettet for å finne posisjonen raskere og da bruker den noen kB. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Slå av den assisterende delen, selv merker jeg ikke noen stor forskjell med eller uten uansett... Lenke til kommentar
Gega Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Slå av den assisterende delen, selv merker jeg ikke noen stor forskjell med eller uten uansett... Hvor gjør man dette? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Den assisterende delen bruker wap, eller 3G (husker ikke het hvilken) og dette koster penger, brukte med et uhell 5 kroner på dette Edit: Trodde jeg leste hvorfor man gjør dette Så beklager for galt svar Endret 1. oktober 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Slå av den assisterende delen, selv merker jeg ikke noen stor forskjell med eller uten uansett... Hvor gjør man dette? Programmer > posisjon > lokalisering > lokaliseringsmetoder > ta vekk haken på assistert gps. Lenke til kommentar
steeler59 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei La oss si at jeg har tre sider oppe på nettleseren for.eks VG,Dagbladet og Norsk Tipping. Hvordan skal jeg ta vekk for eks VG og sitte igjen med bare to nettsider uten at jeg avslutter hele nettleseren. Lenke til kommentar
Dloy Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk for Svar En annen ting jeg lurte på nå var om man fikk tak i et gps program til 5800 man ikke trenger navigasjonslisens for å kunne bruke kjøre veiledning? fikk 3 måneder gratis nå, men når de går ut må jeg betale om jeg skal ha det lenger.. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk for Svar En annen ting jeg lurte på nå var om man fikk tak i et gps program til 5800 man ikke trenger navigasjonslisens for å kunne bruke kjøre veiledning? fikk 3 måneder gratis nå, men når de går ut må jeg betale om jeg skal ha det lenger.. Google Maps Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Google Maps er avhengig av å laste ned kartene etterhvert som du beveger deg så med mindre du har en fastpris på data så blir det fantastisk dyrt. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Google Maps er avhengig av å laste ned kartene etterhvert som du beveger deg så med mindre du har en fastpris på data så blir det fantastisk dyrt. Mange abonnement har en makspris på rundt en tikrone om dagen for datatrafikk. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Google Maps er avhengig av å laste ned kartene etterhvert som du beveger deg så med mindre du har en fastpris på data så blir det fantastisk dyrt. Mange abonnement har en makspris på rundt en tikrone om dagen for datatrafikk. Korrekt! Forøvrig finnes det jo grenser for hvor mye navigasjon man bedriver. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Skal man bruke google maps er one call et datatrafikkvennlig abonnement med 0,99,- pr mb Men ovi maps er fult brukbar selv etter lisensen har gått ut, dog så er mulighetene godt innskrenket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå