Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Fikk min nye Nokia 5800 xpressmusic i dag.

Det er en ting jeg lurer på.På min gamle N80 hadde jeg et lite program som kalles Mobisys Spam Manager.I det programmet kunne man legge inn uønskede telefonnummer.

Jeg skulle prøve å legge det inn på nytelefonen min men da fikk jeg beskjed om at "Programmet er ikke kompatibelt med telefonen.Fortsette likevel?"Jeg tok ikke sjansen og avbrøt installasonen.

Det programmet er utviklet til Symbian s60 3 edition.Er det noen som har prøvd dette programmet eller hva kan eventuelt skje om jeg prøver å legge det inn?

Lenke til kommentar
Hei

Fikk min nye Nokia 5800 xpressmusic i dag.

Det er en ting jeg lurer på.På min gamle N80 hadde jeg et lite program som kalles Mobisys Spam Manager.I det programmet kunne man legge inn uønskede telefonnummer.

Jeg skulle prøve å legge det inn på nytelefonen min men da fikk jeg beskjed om at "Programmet er ikke kompatibelt med telefonen.Fortsette likevel?"Jeg tok ikke sjansen og avbrøt installasonen.

Det programmet er utviklet til Symbian s60 3 edition.Er det noen som har prøvd dette programmet eller hva kan eventuelt skje om jeg prøver å legge det inn?

 

 

 

 

Tror ikke det skjer noe spesielt hvis det ikke funker, tror programmet åpner seg når du trykker på den, og lukker seg automatisk etter. Ikke noe vanskelig å avinnstalere hvis du vil ha det bort ! :)

Lenke til kommentar
Hei

Fikk min nye Nokia 5800 xpressmusic i dag.

Det er en ting jeg lurer på.På min gamle N80 hadde jeg et lite program som kalles Mobisys Spam Manager.I det programmet kunne man legge inn uønskede telefonnummer.

Jeg skulle prøve å legge det inn på nytelefonen min men da fikk jeg beskjed om at "Programmet er ikke kompatibelt med telefonen.Fortsette likevel?"Jeg tok ikke sjansen og avbrøt installasonen.

Det programmet er utviklet til Symbian s60 3 edition.Er det noen som har prøvd dette programmet eller hva kan eventuelt skje om jeg prøver å legge det inn?

 

 

 

 

Tror ikke det skjer noe spesielt hvis det ikke funker, tror programmet åpner seg når du trykker på den, og lukker seg automatisk etter. Ikke noe vanskelig å avinnstalere hvis du vil ha det bort ! :)

 

Takk for kjapt svar.

Installerte programmet og det la seg fint inn.Så får jeg se om det funker når jeg har lagt inn alle tlfnummrene som jeg samlet opp på N80.

 

Bare litt småplukk foreløpig.Pennen føles litt ubekvem å holde i.Og hvorfor sender de ikke med hele istruksjons boken istedet for en redigert utgave.Jeg vet at vi kan laste ned hele,men femti sider til i boken hadde ikke brukket ryggen til Nokia

Endret av steeler59
Lenke til kommentar
Pennen min er løs, den glir ut av telefonen :s tror ikke jeg kan gjøre noe med det.

 

Går det ikke an å ta en ørliten bit av isolasjonstape og vikle rundt nærme toppen av pennen.

Penner må jo være forbruksvare så det må man jo få tak i en plass.

Fant det på Komplett.no.Svinedyrt,75 kr for en tre pakk.

Lenke til kommentar
Pennen min er løs, den glir ut av telefonen :s tror ikke jeg kan gjøre noe med det.

 

Går det ikke an å ta en ørliten bit av isolasjonstape og vikle rundt nærme toppen av pennen.

Penner må jo være forbruksvare så det må man jo få tak i en plass.

Fant det på Komplett.no.Svinedyrt,75 kr for en tre pakk.

 

 

Prøv Ebay.com Tror det er noen som selger til en billig penge der ! :)

Lenke til kommentar
Er det noen andre som har problem med håndskrift opplegget med at det har vanskeligheter med å skille O og D.

 

Jeg har ikke det, men har du prøvd "Håndskrifttrening" ? [Meny>Innstillinger>Telefon>Berør.Inntasting>Håndskrifttrening.]

 

der skriver du hvordan du skriver bokstavene dine. ;)

Endret av aldoen
Lenke til kommentar
Er det noen andre som har problem med håndskrift opplegget med at det har vanskeligheter med å skille O og D.

 

Jeg har ikke det, men har du prøvd "Håndskrifttrening" ? [Meny>Innstillinger>Telefon>Berør.Inntasting>Håndskrifttrening.]

 

der skriver du hvordan du skriver bokstavene dine. ;)

 

Jada,jeg har prøvd det men jeg får opp det at D som jeg skriver inn er for lik O 29 av 30 ganger.Tydeligvis får jeg ikke til rettstreken i D'en.Men å skrive inn tlfnummere gikk meget bra.

Lenke til kommentar
Pennen min er løs, den glir ut av telefonen :s tror ikke jeg kan gjøre noe med det.

 

Går det ikke an å ta en ørliten bit av isolasjonstape og vikle rundt nærme toppen av pennen.

Penner må jo være forbruksvare så det må man jo få tak i en plass.

Fant det på Komplett.no.Svinedyrt,75 kr for en tre pakk.

 

 

Prøv Ebay.com Tror det er noen som selger til en billig penge der ! :)

 

Min er også løs, men tror ikke det hjelper med en ny penn. Det mangler en bitte liten bit i bakdekselet på min tlf, en stopper som skal passe inn i et lite hakk langt fremme på pennen. Dårlig patent mener jeg. Må jo tåle at pennen blir brukt endel. Hatt tlf siden juni. Tror jeg skal jakte på nytt bakdeksel før jeg skifter penn...

Lenke til kommentar
Pennen min er løs, den glir ut av telefonen :s tror ikke jeg kan gjøre noe med det.

 

Går det ikke an å ta en ørliten bit av isolasjonstape og vikle rundt nærme toppen av pennen.

Penner må jo være forbruksvare så det må man jo få tak i en plass.

Fant det på Komplett.no.Svinedyrt,75 kr for en tre pakk.

 

 

Prøv Ebay.com Tror det er noen som selger til en billig penge der ! :)

 

Min er også løs, men tror ikke det hjelper med en ny penn. Det mangler en bitte liten bit i bakdekselet på min tlf, en stopper som skal passe inn i et lite hakk langt fremme på pennen. Dårlig patent mener jeg. Må jo tåle at pennen blir brukt endel. Hatt tlf siden juni. Tror jeg skal jakte på nytt bakdeksel før jeg skifter penn...

Se på bilde. Det ordnet seg med en teip bit under på dekselet ;)

post-184087-1254165910_thumb.jpg

Endret av aldoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...