Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Mhm, jeg får kun opp mms meldinger nå. Kan heller ikke sende meldinger fra pc suite.
Ja, den funksjonen der fukser noe. Av og til sliter pc suite med å registrerere meldingene på telefonen. Og da får man heller ikke varsel om nye meldinger, samtidig at av og til slutter det å fungere etter 10-15 meldinger.

Utrolig plagsomt! Backup streiker også med så mange meldinger.

 

Noen som har erfaring med Ovi Suite? Hva er fordelene/ulempene og er eventuelt meldingsproblemet fikset? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dukket opp 14.09 i NSU for meg (0559110). Jeg synes forøvrig batteritiden har blitt (mye) bedre med 31.0.008, men det kan alltids bare være placebo eller at jeg ikke har hatt samme bruksmønster som før jeg oppdaterte. Telefonen har i alle fall sluttet å holde Bluetooth-tilkoblingen til PC via PC Suite åpen i (alt for) lange perioder etter siste aktivitet, så det kan hende det er dette som gjør forskjellen.

Lenke til kommentar
Har opplevd flere ganger på vekkeklokka at knappen for å slå den av ikke virker, skjer ikkeno når jeg trykker på den. Merkelig

Har merket det samme, og det rare er at det kommer an på hvilken vei jeg holder telefonen. Når den er horisontal mot høyre fungerer det, men ikke når den er horisontal mot venstre. Rare greier...

 

Samme her også. I tillegg så har min tlf også problemet med at alarmer går et par minutter for sent (som mange andre ser jeg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...