Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter litt med den nye Opera-betaen på min 5800.

Er det flere som opplever, her på forumet, at når du trykker på en tråd, så åpner den ikke linken? Den bare oppdaterer den siden den allerede var på (f.eks. Mine innlegg).

Femte gangen så går den kanskje inn på en fullstendig irrelevant artikkel fra Akam eller noe.

 

Til slutt så åpner den den tråden jeg ville lese.

 

Skjer ikke alltid, men litt for ofte.

Skjedde med forrige versjon av Opera Mini også.

Men jeg synes det har blitt verre med denne versjonen.

Men somregel virker det som det skal.

Lenke til kommentar
Jeg sliter litt med den nye Opera-betaen på min 5800.

Er det flere som opplever, her på forumet, at når du trykker på en tråd, så åpner den ikke linken? Den bare oppdaterer den siden den allerede var på (f.eks. Mine innlegg).

Femte gangen så går den kanskje inn på en fullstendig irrelevant artikkel fra Akam eller noe.

 

Til slutt så åpner den den tråden jeg ville lese.

 

Skjer ikke alltid, men litt for ofte.

Skjedde med forrige versjon av Opera Mini også.

Men jeg synes det har blitt verre med denne versjonen.

Men somregel virker det som det skal.

 

Samme her. Ga opp den forrige Opera Mini, og etter et par forsøk ga jeg opp versjon 5 også. Funker ikke i det hele tatt, og låser seg. Kommet så langt at jeg fikk gå inn på VG-nett og bookmarket den. Kommer inn på forsiden, men ingen videre linker blir åpnet før hele greia låser seg. Ubrukelig. Får holde meg til den innebygde browseren som aldri har sviktet enda.

Lenke til kommentar

Hello dudes, da melder jeg meg inn i nokia 5800 klubben:)

En litt overivrig festdeltaker kastet min gamle telefon i gulvet lørdag kveld og da tenkte jeg jeg kunne bruke anledningen til å prøve en touchtelefon uten å måtte tømme lommeboken helt.

 

Ved første øyekast og noen tastetrykk ser denne telefonen helt kurant ut, hvertfall til prisen. Wlan, GPS og hele pakka - er ikke vant med slike goder:P

 

Men.... Er det noen apps eller noe dere anbefaler meg å gjøre med denne? Legge inn skins, kule apps, instillinger O.l.

Setter pris på alle forslag:D

 

HVis dere har noen linker til gode forum/nettsider om denne tlf'en er det kult det å.

Ha en fortreffelig aften!:)

Lenke til kommentar

Arrrgh!!!

 

Sertifikatet er visst utgått. Men hvorfor må telefonen plage meg med dette, kan den ikke bare gå til Biltilsynet og fornye sertifikatet?

 

Spøk til side.

Jeg har sittet i halve kveld og prøvd å legge inn noen Python-greier for at en øl-applikasjon skal fungere.

 

 

http://www.symbian-freeware.com/download-x...sbeer-0-15.html

 

 

Den trenger Python. Men hvilken Python?

1.9.3 er utgått, og 1.9.7 gir "sertifikatfeil. Kontakt programvareleverandøren"

 

 

Hjelp?

Lenke til kommentar
Noen som har en oversikt over om denne telefonen har flere bugs enn andre?

Ikke alle telefoner har en så lang fan-tråd. Ikke alt er bare skryt...

 

 

Nå har ikke jeg hatt den så lenge, men jeg synes faktisk at den har veldig lite bugs og er en god telefon til en overkommelig pris...om det skal være noe å anke på så må det være batterikapasiteten...men det er vel en generell ting på disse mobilene med stor og flott skjerm...Jeg hadde tidligere en LG KU990 og den var helt håpløs både på batteri og brukervennlighet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...