Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet den nå, men den er like ubrukelig som standard versjonen. Bruker opp RAM på telefonen, låser seg så man ikke får avsluttet den. Jeg har Nokia 5800. Nå hat jeg fått nok av dette opera mini tullet, ikke en av de versjonene jeg har prøvd kan kjøres uten heng/krasj og alt for mye RAM bruk på telefonen. Meget oppskrytt browser med en mengde svakheter. Jeg styrer unna til de klarer å lage en versjon som ikke stjeler alt minne på telefonen.

 

Etter endelig respons på å avslutte den etter mye heng begynner telefonen å restarte seg selv. Hvilken browser gjør slik på en telefon? Dette er helt horribelt. Opera folkene må ta seg selv i nakken og lage en versjon som fungerer ordentlig.

Lenke til kommentar
Testet den nå, men den er like ubrukelig som standard versjonen. Bruker opp RAM på telefonen, låser seg så man ikke får avsluttet den. Jeg har Nokia 5800. Nå hat jeg fått nok av dette opera mini tullet, ikke en av de versjonene jeg har prøvd kan kjøres uten heng/krasj og alt for mye RAM bruk på telefonen. Meget oppskrytt browser med en mengde svakheter. Jeg styrer unna til de klarer å lage en versjon som ikke stjeler alt minne på telefonen.

 

Etter endelig respons på å avslutte den etter mye heng begynner telefonen å restarte seg selv. Hvilken browser gjør slik på en telefon? Dette er helt horribelt. Opera folkene må ta seg selv i nakken og lage en versjon som fungerer ordentlig.

Jeg opplever ingen av nevnte problemer med versjon 4, så dette må være mer eller mindre individuelt. Gleder meg til å teste versjon 5! :D

 

Hvordan går det med Firefox til mobilen? Har det kommet ut enda?

Fennec er vel i alpha 2 eller noe tror jeg. Dog er det foreløpig bare Nokias surbrett og WM som er støttet ...

Lenke til kommentar
Testet den nå, men den er like ubrukelig som standard versjonen. Bruker opp RAM på telefonen, låser seg så man ikke får avsluttet den. Jeg har Nokia 5800. Nå hat jeg fått nok av dette opera mini tullet, ikke en av de versjonene jeg har prøvd kan kjøres uten heng/krasj og alt for mye RAM bruk på telefonen. Meget oppskrytt browser med en mengde svakheter.

Helt enig. Har prøvd to ulike versjoner av Opera mini på min 5800 og begge har kræsjet/hengt eller rett og slett bare avsluttet uten videre mange ganger. Ubrukelige greier - har aldri hatt noen slike problemer med den nettleseren som følger med 5800 som standard.

Lenke til kommentar
Hei, Jeg har et stort problem=(, og trenger hjelp, så vær så snill å hjelp meg:P

Jeg har nettopp kjøpt en ny mobil Nokia 5800 XpressMusic, jeg har lært meg å ha låsekode på mobilen sånn at ingen kan skjekke meldinger eller bilder uten å taste kode, MEN probleme er at ejg har glemt koden, jeg har prøvd nå i flere dager å huske kode, jeg har til og med tastet inn feil kode FLERE ganger men det går ikke. jeg blir gal, jeg blir LEi meg, for jeg tenker jeg kjøpte den for 1 uke siden og jeg får ikke brukten:( kan noen vær så snill å hjelpe meg med å få fjernet låskoden?. Vær så snill, Dere kan sende meg mail:[email protected], Vær så snill å hjelp meg, det hadde vært kjempe snilt,søt, hyggelig og kind. Takk skal du/dere ha påforhånd:D

Dersom du ikke har endret koden fra standard, er denne 12345. Dersom du ikke husker koden, er eneste valget jeg kommer på å ta en hard reset. Uten at jeg vet det 100% sikkert, vil låsekoden da nullstilles. Du kan gjøre dette ved å holde inne rød, grønn og kameratast når du skrur på telefonen. Du må da være klar over at du sletter ALT på telefonen, og den settes tilbake til fabrikkstandard. Det du evt har rukket å lagre og gjøre endringer på telefonen forsvinner, men det er vel bedre enn en død telefon...

 

Til alle andre: Prøv ut nye Opera Mini 5 beta. Vanvittig steg i riktig retning. Digget den gamle, men merket at den var to år gammel. Pek mobilen hit: mini.opera.com

 

jeg vet ikke hvordan jeg skal takke deg:O.. Tusen hjertelig takk<3

Lenke til kommentar
På versjon 4 (vet ikke hvordan den nye er) så lukker den seg om du drar fingeren over menylinjene i nettleseren.

Foreløpig ingen kræsj uansett hvordan jeg navigerer. Hadde problemer med den gamle versjonen, men den nye ser lovende ut foreløpig. Når det gjelder minnebruk, så har jeg aldri sjekket dette. Det har heller ikke vært noe problem for min del, så da bryr jeg meg ikke.

Lenke til kommentar
Hei, Jeg har et stort problem=(, og trenger hjelp, så vær så snill å hjelp meg:P

Jeg har nettopp kjøpt en ny mobil Nokia 5800 XpressMusic, jeg har lært meg å ha låsekode på mobilen sånn at ingen kan skjekke meldinger eller bilder uten å taste kode, MEN probleme er at ejg har glemt koden, jeg har prøvd nå i flere dager å huske kode, jeg har til og med tastet inn feil kode FLERE ganger men det går ikke. jeg blir gal, jeg blir LEi meg, for jeg tenker jeg kjøpte den for 1 uke siden og jeg får ikke brukten:( kan noen vær så snill å hjelpe meg med å få fjernet låskoden?. Vær så snill, Dere kan sende meg mail:[email protected], Vær så snill å hjelp meg, det hadde vært kjempe snilt,søt, hyggelig og kind. Takk skal du/dere ha påforhånd:D

 

Hvordan gjorde du det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...