TorePupper Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 OPERA MINI kommer i ny versjon snart.Det blir den første store oppdateringen på 2 år. Opera har lagt ut en beta av versjon 5 på sine sider. Vil versjon 5 ha bedre støtte for 5800 enn forgjengeren? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Den fungere mye bedre, samt at den har fått en langt mer moderne look og funksjonalitet. Tabbed browsing og speed dial er med. Qwerty tastaturet fungerer nesten bedre i mini enn Nokia sin vanlige qwerty... Stort fremskritt spør du meg. Kun testet noen minutter, men dette ser meget bra ut! Endret 16. september 2009 av learntofly Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Installert beta'n, men den legger seg som eget program ved siden av den vanlige Opera Mini, og den henter ingen av bookmarks fra den den, slik den gjør om man oppgraderer til ny versjon. Skal jeg da avinstallere 4.2 utgaven og bare kjøre betautgaven? Kan man ikke importere bokmerkene? Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 DAMN. Hele kontaktlisten forsvant og finner ingen kontakter. Har merket en del små-bugs med telefonen i det siste. Touchen har også begynt å bli vanskelig, vil liksom ikke trykkes på. Any idea ??? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Testet den nå, men den er like ubrukelig som standard versjonen. Bruker opp RAM på telefonen, låser seg så man ikke får avsluttet den. Jeg har Nokia 5800. Nå hat jeg fått nok av dette opera mini tullet, ikke en av de versjonene jeg har prøvd kan kjøres uten heng/krasj og alt for mye RAM bruk på telefonen. Meget oppskrytt browser med en mengde svakheter. Jeg styrer unna til de klarer å lage en versjon som ikke stjeler alt minne på telefonen. Etter endelig respons på å avslutte den etter mye heng begynner telefonen å restarte seg selv. Hvilken browser gjør slik på en telefon? Dette er helt horribelt. Opera folkene må ta seg selv i nakken og lage en versjon som fungerer ordentlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvordan går det med Firefox til mobilen? Har det kommet ut enda? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Testet den nå, men den er like ubrukelig som standard versjonen. Bruker opp RAM på telefonen, låser seg så man ikke får avsluttet den. Jeg har Nokia 5800. Nå hat jeg fått nok av dette opera mini tullet, ikke en av de versjonene jeg har prøvd kan kjøres uten heng/krasj og alt for mye RAM bruk på telefonen. Meget oppskrytt browser med en mengde svakheter. Jeg styrer unna til de klarer å lage en versjon som ikke stjeler alt minne på telefonen. Etter endelig respons på å avslutte den etter mye heng begynner telefonen å restarte seg selv. Hvilken browser gjør slik på en telefon? Dette er helt horribelt. Opera folkene må ta seg selv i nakken og lage en versjon som fungerer ordentlig. Jeg opplever ingen av nevnte problemer med versjon 4, så dette må være mer eller mindre individuelt. Gleder meg til å teste versjon 5! Hvordan går det med Firefox til mobilen? Har det kommet ut enda? Fennec er vel i alpha 2 eller noe tror jeg. Dog er det foreløpig bare Nokias surbrett og WM som er støttet ... Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Testet den nå, men den er like ubrukelig som standard versjonen. Bruker opp RAM på telefonen, låser seg så man ikke får avsluttet den. Jeg har Nokia 5800. Nå hat jeg fått nok av dette opera mini tullet, ikke en av de versjonene jeg har prøvd kan kjøres uten heng/krasj og alt for mye RAM bruk på telefonen. Meget oppskrytt browser med en mengde svakheter. Helt enig. Har prøvd to ulike versjoner av Opera mini på min 5800 og begge har kræsjet/hengt eller rett og slett bare avsluttet uten videre mange ganger. Ubrukelige greier - har aldri hatt noen slike problemer med den nettleseren som følger med 5800 som standard. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 På versjon 4 (vet ikke hvordan den nye er) så lukker den seg om du drar fingeren over menylinjene i nettleseren. Lenke til kommentar
zenii Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei, Jeg har et stort problem=(, og trenger hjelp, så vær så snill å hjelp meg:PJeg har nettopp kjøpt en ny mobil Nokia 5800 XpressMusic, jeg har lært meg å ha låsekode på mobilen sånn at ingen kan skjekke meldinger eller bilder uten å taste kode, MEN probleme er at ejg har glemt koden, jeg har prøvd nå i flere dager å huske kode, jeg har til og med tastet inn feil kode FLERE ganger men det går ikke. jeg blir gal, jeg blir LEi meg, for jeg tenker jeg kjøpte den for 1 uke siden og jeg får ikke brukten:( kan noen vær så snill å hjelpe meg med å få fjernet låskoden?. Vær så snill, Dere kan sende meg mail:[email protected], Vær så snill å hjelp meg, det hadde vært kjempe snilt,søt, hyggelig og kind. Takk skal du/dere ha påforhånd:D Dersom du ikke har endret koden fra standard, er denne 12345. Dersom du ikke husker koden, er eneste valget jeg kommer på å ta en hard reset. Uten at jeg vet det 100% sikkert, vil låsekoden da nullstilles. Du kan gjøre dette ved å holde inne rød, grønn og kameratast når du skrur på telefonen. Du må da være klar over at du sletter ALT på telefonen, og den settes tilbake til fabrikkstandard. Det du evt har rukket å lagre og gjøre endringer på telefonen forsvinner, men det er vel bedre enn en død telefon... Til alle andre: Prøv ut nye Opera Mini 5 beta. Vanvittig steg i riktig retning. Digget den gamle, men merket at den var to år gammel. Pek mobilen hit: mini.opera.com jeg vet ikke hvordan jeg skal takke deg:O.. Tusen hjertelig takk<3 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 På versjon 4 (vet ikke hvordan den nye er) så lukker den seg om du drar fingeren over menylinjene i nettleseren. Foreløpig ingen kræsj uansett hvordan jeg navigerer. Hadde problemer med den gamle versjonen, men den nye ser lovende ut foreløpig. Når det gjelder minnebruk, så har jeg aldri sjekket dette. Det har heller ikke vært noe problem for min del, så da bryr jeg meg ikke. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 - - jeg vet ikke hvordan jeg skal takke deg:O.. Tusen hjertelig takk<3 Så bra det fungerte! Bare hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har prøvd v5 litt nå, og den er MYE bedre enn den gamle. Den kræsjer ikke under navigering, den oppleves raskere, den har innebygd tastatur, speed dial føles mye bedre, trykking på linker er lettere og man er kvitt en av menylinjene, slik at du får utnyttet mer skjermplass når du surfer. Ingen kræsj eller heng ennå heller. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kan jeg bruke joikuspot light/premium til å koble til tlf'en med wlan, og overføre ting mellom pc og mobil? evt koble 2 pc ilag (trådløst ofc)? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Opera Link er vel strengt tatt det eneste jeg savner på betaen foreløpig. Satser på at det kommer etterhvert Mulig jeg kommer til å vurdere å gå over til Opera på pc-en også. Vi får se Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ser at konkurrentene på mobilen.no har gjort tidenes dårligste research http://www.mobilen.no/wip4/programvare-nok.../d.epl?id=40870 - Nå har den endelig fått Flash støtte i browseren? Hva? Jeg ler meg ihjel De har testet mobilen selv, men presterer å skrive dette tullet. Makan til elendig journalistikk og research! Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nå klikka tlfen min og.. Alle meldinger borte.. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) *** Endret 6. oktober 2014 av pedsti Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hei, Jeg har et stort problem=(, og trenger hjelp, så vær så snill å hjelp meg:PJeg har nettopp kjøpt en ny mobil Nokia 5800 XpressMusic, jeg har lært meg å ha låsekode på mobilen sånn at ingen kan skjekke meldinger eller bilder uten å taste kode, MEN probleme er at ejg har glemt koden, jeg har prøvd nå i flere dager å huske kode, jeg har til og med tastet inn feil kode FLERE ganger men det går ikke. jeg blir gal, jeg blir LEi meg, for jeg tenker jeg kjøpte den for 1 uke siden og jeg får ikke brukten:( kan noen vær så snill å hjelpe meg med å få fjernet låskoden?. Vær så snill, Dere kan sende meg mail:[email protected], Vær så snill å hjelp meg, det hadde vært kjempe snilt,søt, hyggelig og kind. Takk skal du/dere ha påforhånd:D Hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Settings -> Phone -> Phone mgmt. -> Security -> Phone and SIM card -> Phone autolock period -> User defined. Eller hva det nå blir på norsk. Endret 17. september 2009 av qwert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå