-Tommy Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Uff, ja. Det stemmer. Er visst på tide å få seg litt søvn nå... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Enig med deg, har prøvd et par themes og har ikke funnet noen jeg likte så jeg har beholdt den svarte bakgrunnen og heller fokusert på å gjøre telefonen så rask og funksjonibel som mulig. Installerte Handy shell og føler jeg har fått til et oppsett som jeg liker veldig godt. Telefonen er kjapp, når mine programmer hurtig og effektivt og jeg synes det ser bra ut :-) Fornøyd jeg. Dæven! Det der var knallbra Må nesten kjøpe det etter test perioden er over Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Indeed! Kjærlighet ver første blikk Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Personlig har jeg logoen min som bakgrunn og ingen menyeffekter. Telefonen er kjapp, fyrer programmer relativt fort og er generelt veldig stabil. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 sikkert blitt sburt en million ganger før, men noen gratise office programmer til telefonen? vet at man kan få trail på quickoffice, men kan man da lese filer og redigere dem? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Microsoft Office skal i hvert fall være på vei, ole_marius. -- Har noen sett et billig armbånd til telefonen som er egnet til bruk under trening? Det er ikke særlig praktisk å ha telefonen i lommen. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har problemr med alarm på klokken etter siste oppdatering. Den ringer 3 min etter den skal kl 0600. Ellers ringer alarmen når den skal etter det. Snålt.... Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har faktisk akkurat samme problemet UUnreal Merklige greier! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har faktisk akkurat samme problemet UUnreal Merklige greier! Alarmen skal jo ringe når den skal ikke 3 min etterpå. Hvorfor tar du meg så ¤#)=¤(¤)="# useriøst?? Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hahaha Fått nok av telefonen eller ? Merket det faktisk første gang i dag selv. Skulle opp kl.7 med alarmen på 07.00, alarmen, gikk 07.03! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hahaha Fått nok av telefonen eller ?Merket det faktisk første gang i dag selv. Skulle opp kl.7 med alarmen på 07.00, alarmen, gikk 07.03! Telefonen er veldig bra , men det der er ett irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er nok S60v5 som skaper seg. Var noen som hadde samme problem med N97, men tror dette var med første versjon av firmwaren. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 hm... så det er ikke bare meg som har lagt merke til dette problemet Lenke til kommentar
sv1_3ivind Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Min gir lyd fra seg akkurat når den skal :S Rart det der... Forresten, hvorfor får ikke vi i norge den "Comes With Music" funksjonen med mobilen, og bare et gavekort på ti sanger? Sorry hvis det har blitt svart på før =P Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 hm... har ikke fått den derre musikk greia, selv om jeg kjøpte fra en pixmania som hoder til i Frankriket Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kan du si meg hva smart settings gjør? Smart Settings lar deg bruke Media Baren ( multimedia tab'en ) til å legge til så mange snarveier du vil. Du har alltid den tilgjengelig ved å trykke på xpressmusic logoen, uansett hvilken side eller bakgrunn du befinner deg i på telefonen. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da har min kjære 5800 faktisk gjenoppstått fra de døde! Den tok seg en svømmetur forrige onsdag, og har vært død siden da. Nå er den tydeligvis tørrlagt igjen, og alt funker som det skal Følte bare det måtte ut Lenke til kommentar
sv1_3ivind Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da har min kjære 5800 faktisk gjenoppstått fra de døde! Den tok seg en svømmetur forrige onsdag, og har vært død siden da. Nå er den tydeligvis tørrlagt igjen, og alt funker som det skal Følte bare det måtte ut Så bra Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Velkommen tilbake Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hahaha Fått nok av telefonen eller ?Merket det faktisk første gang i dag selv. Skulle opp kl.7 med alarmen på 07.00, alarmen, gikk 07.03! Telefonen er veldig bra , men det der er ett irritasjonsmoment. Ta også bort automatisk oppdatering av tid. Dette kan ordne opp i siutuasjonen, men om det ikke skulle gjøre det så må du desverre vente på neste oppdatering. Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss. Vennlig hilsen, Knut Nokia Service Professional Norwegian Team Nokia Care De er klar over problemet, men får ikke fikset før neste firmware oppdatering desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå