Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Altså, hatt mobilen siden Mars nå, er egentlig rimelig fornøyd bortsett ifra at det virker som om touch-funksjonen begynner å bli en smule sliten :p Eneste jeg kunne tenkt meg annerledes med den, f.eks hatt glass slik som på iPhone. En annen ting, hvor kan jeg få tak i skins som ikke fucker til telefonen? Noen skins ser bra ut, men har så mange store feil, slik ikoner ol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med deg, har prøvd et par themes og har ikke funnet noen jeg likte så jeg har beholdt den svarte bakgrunnen og heller fokusert på å gjøre telefonen så rask og funksjonibel som mulig. Installerte Handy shell og føler jeg har fått til et oppsett som jeg liker veldig godt. Telefonen er kjapp, når mine programmer hurtig og effektivt og jeg synes det ser bra ut :-) Fornøyd jeg.

Lenke til kommentar
Eneste jeg kunne tenkt meg annerledes med den, f.eks hatt glass slik som på iPhone.

Dette vil ikke være mulig siden 5800 har trykkskjerm, noe som vil si at skjermen må trykkes fysisk inn, med glass ville det ikke fungert. Iphone har berøringsfølsom skjerm, her slipper du å trykke skjermen inn siden den reagerer på varmen fra fingrene dine.

Lenke til kommentar

dette er jo en kongetelefon ut av ville hendelse. Toppfornøyd med alt, helt til jeg nå har oppdatert til Ovi Maps 3.0. For det første så finner den jo ingenting av butikker, og for det andre går det jo heller ikke an å søke på adresse. Jeg har sett gjennom brukermanualen, og der står det at det skal gå an. Noen andre som har opplevd buggs med Ovi Maps på 5800?

Lenke til kommentar
eneste med handy shell som jeg ikke liker er at når du trykker på home knappen kommer du til 5800'n standar homescreen. :thumbdown:

 

prøvde så vidt denne funksjonen, så det kan godt hende jeg tar kraftig feil her...

Dette går an å slå av. gå inn på meny og på instillingene til handy shell.

Lenke til kommentar
Eneste jeg kunne tenkt meg annerledes med den, f.eks hatt glass slik som på iPhone.

Dette vil ikke være mulig siden 5800 har trykkskjerm, noe som vil si at skjermen må trykkes fysisk inn, med glass ville det ikke fungert. Iphone har berøringsfølsom skjerm, her slipper du å trykke skjermen inn siden den reagerer på varmen fra fingrene dine.

 

Trodde da vitterlig at iPhone målte forandringer i strømmen, ikke varme fra fingrene.

 

Både iPhone og 5800 bruker kapasitiv måling for å vite hvor på skjermen det blir trykket.

Endret av Scampi
Lenke til kommentar
Eneste jeg kunne tenkt meg annerledes med den, f.eks hatt glass slik som på iPhone.

Dette vil ikke være mulig siden 5800 har trykkskjerm, noe som vil si at skjermen må trykkes fysisk inn, med glass ville det ikke fungert. Iphone har berøringsfølsom skjerm, her slipper du å trykke skjermen inn siden den reagerer på varmen fra fingrene dine.

 

Dobbelpost.

Endret av Scampi
Lenke til kommentar
Eneste jeg kunne tenkt meg annerledes med den, f.eks hatt glass slik som på iPhone.

Dette vil ikke være mulig siden 5800 har trykkskjerm, noe som vil si at skjermen må trykkes fysisk inn, med glass ville det ikke fungert. Iphone har berøringsfølsom skjerm, her slipper du å trykke skjermen inn siden den reagerer på varmen fra fingrene dine.

 

Trodde da vitterlig at iPhone målte forandringer i strømmen, ikke varme fra fingrene.

 

Både iPhone og 5800 bruker kapasitiv måling for å vite hvor på skjermen det blir trykket.

Sorry, er selvfølgelig strømmen og ikke varmen :blush:

 

Men iPhone bruker Resistiv og ikke Kapasitiv som 5800 gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...