Come Closer Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Altså, hatt mobilen siden Mars nå, er egentlig rimelig fornøyd bortsett ifra at det virker som om touch-funksjonen begynner å bli en smule sliten Eneste jeg kunne tenkt meg annerledes med den, f.eks hatt glass slik som på iPhone. En annen ting, hvor kan jeg få tak i skins som ikke fucker til telefonen? Noen skins ser bra ut, men har så mange store feil, slik ikoner ol. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Den kunne hatt glass og andre forbedringer, men det hadde jo gått ut over kostnadene, hadde den blitt dyrere så hadde det vært vanskeligere for den å konkurrere med iPhone etc. Det at den er så billig er vel noe av det som gjør at mange kjøper den. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Word, tenkte ikke på det Men ang. themes, vet du hvor jeg kan få tak i ? Kunne tenkt meg et litt rundere/aerodynamisk eller noe Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Enig med deg, har prøvd et par themes og har ikke funnet noen jeg likte så jeg har beholdt den svarte bakgrunnen og heller fokusert på å gjøre telefonen så rask og funksjonibel som mulig. Installerte Handy shell og føler jeg har fått til et oppsett som jeg liker veldig godt. Telefonen er kjapp, når mine programmer hurtig og effektivt og jeg synes det ser bra ut :-) Fornøyd jeg. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Samme her, kan ikke fordra når en telefon blir treig. Men det Handy Shell så artig ut, skal jeg jammen prøve Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 eneste med handy shell som jeg ikke liker er at når du trykker på home knappen kommer du til 5800'n standar homescreen. prøvde så vidt denne funksjonen, så det kan godt hende jeg tar kraftig feil her... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Eneste jeg kunne tenkt meg annerledes med den, f.eks hatt glass slik som på iPhone. Dette vil ikke være mulig siden 5800 har trykkskjerm, noe som vil si at skjermen må trykkes fysisk inn, med glass ville det ikke fungert. Iphone har berøringsfølsom skjerm, her slipper du å trykke skjermen inn siden den reagerer på varmen fra fingrene dine. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Handy Shell var DIGG! Kjøper det nå tenker jeg Lenke til kommentar
paulsee Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 dette er jo en kongetelefon ut av ville hendelse. Toppfornøyd med alt, helt til jeg nå har oppdatert til Ovi Maps 3.0. For det første så finner den jo ingenting av butikker, og for det andre går det jo heller ikke an å søke på adresse. Jeg har sett gjennom brukermanualen, og der står det at det skal gå an. Noen andre som har opplevd buggs med Ovi Maps på 5800? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Trykk på det forstørrelses glatt nede i midten så kan du skrive inn adresse ihvertfall. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 eneste med handy shell som jeg ikke liker er at når du trykker på home knappen kommer du til 5800'n standar homescreen. prøvde så vidt denne funksjonen, så det kan godt hende jeg tar kraftig feil her... Dette går an å slå av. gå inn på meny og på instillingene til handy shell. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 nøyaktig hvor skal jeg konfigurere? finner ikke frem Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Handy Shell er digg ja.... Verd hver krone. Jeg kombinerer med Smart Settings ( kjøpt det og ), og trenger aldri inn på menyer for å finne det jeg skal åpne. :!: Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kan du si meg hva smart settings gjør? Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Eneste jeg kunne tenkt meg annerledes med den, f.eks hatt glass slik som på iPhone. Dette vil ikke være mulig siden 5800 har trykkskjerm, noe som vil si at skjermen må trykkes fysisk inn, med glass ville det ikke fungert. Iphone har berøringsfølsom skjerm, her slipper du å trykke skjermen inn siden den reagerer på varmen fra fingrene dine. Trodde da vitterlig at iPhone målte forandringer i strømmen, ikke varme fra fingrene. Både iPhone og 5800 bruker kapasitiv måling for å vite hvor på skjermen det blir trykket. Endret 9. september 2009 av Scampi Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Eneste jeg kunne tenkt meg annerledes med den, f.eks hatt glass slik som på iPhone. Dette vil ikke være mulig siden 5800 har trykkskjerm, noe som vil si at skjermen må trykkes fysisk inn, med glass ville det ikke fungert. Iphone har berøringsfølsom skjerm, her slipper du å trykke skjermen inn siden den reagerer på varmen fra fingrene dine. Dobbelpost. Endret 9. september 2009 av Scampi Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Eneste jeg kunne tenkt meg annerledes med den, f.eks hatt glass slik som på iPhone. Dette vil ikke være mulig siden 5800 har trykkskjerm, noe som vil si at skjermen må trykkes fysisk inn, med glass ville det ikke fungert. Iphone har berøringsfølsom skjerm, her slipper du å trykke skjermen inn siden den reagerer på varmen fra fingrene dine. Trodde da vitterlig at iPhone målte forandringer i strømmen, ikke varme fra fingrene. Både iPhone og 5800 bruker kapasitiv måling for å vite hvor på skjermen det blir trykket. Sorry, er selvfølgelig strømmen og ikke varmen Men iPhone bruker Resistiv og ikke Kapasitiv som 5800 gjør. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Men iPhone bruker Resistiv og ikke Kapasitiv som 5800 gjør. Ja, du har nok rett i det. Det er vel det som gjør at man ikke kan bruke stylus på iPhone. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Men iPhone bruker Resistiv og ikke Kapasitiv som 5800 gjør. Motsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå