Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal innrømme at jeg har ikke fått testet hd touch ennå, men så forferdelig mye raskere enn diamond, som jeg har hatt, kan den ikke være..

Har begge liggende her, og vil si at HD'n er ganske mye kjappere enn Diamond. Synes jeg ihvertfall. Men det er nå bare min mening, bruker HD'n til vanlig og klager ikke :) Hadde litt lyst til å teste 5800 men er fortsatt litt skeptisk, ser for mye ut som en gammel Nokia.

Lenke til kommentar
Jeg skal innrømme at jeg har ikke fått testet hd touch ennå, men så forferdelig mye raskere enn diamond, som jeg har hatt, kan den ikke være..

Har begge liggende her, og vil si at HD'n er ganske mye kjappere enn Diamond. Synes jeg ihvertfall. Men det er nå bare min mening, bruker HD'n til vanlig og klager ikke :) Hadde litt lyst til å teste 5800 men er fortsatt litt skeptisk, ser for mye ut som en gammel Nokia.

Ok da, gir meg :)

Nokia 5800 er ganske lik innholdsmessig som de andre s60 telefonene, men med oppfriska menyer. Men systemet er bra, så hvorfor gjøre de store endringene? Hva nytt skal egentlig tilføyes?

Lenke til kommentar
noe som legger ut bilde av mobilen snart eller? og bilder tatt med mobilen hehe

Prøvde å ta noen bilder av tlf, men ble så dårlig så jeg la de ikke ut..

Jeg kan jo prøve å få lagt ut bilder tatt med tlf kanskje? :)

du kan jo gjøre det ja, så jeg kan se hva som venter meg når jeg en gang får pakken..den forsvant på lageret til godsenter.. det ble satt en etterlysning av pakken men de fant den ikke går,og skulle bli ringt opp i dag for å høre status.. ganske håpløs dette her

Lenke til kommentar
noe som legger ut bilde av mobilen snart eller? og bilder tatt med mobilen hehe

Prøvde å ta noen bilder av tlf, men ble så dårlig så jeg la de ikke ut..

Jeg kan jo prøve å få lagt ut bilder tatt med tlf kanskje? :)

du kan jo gjøre det ja, så jeg kan se hva som venter meg når jeg en gang får pakken..den forsvant på lageret til godsenter.. det ble satt en etterlysning av pakken men de fant den ikke går,og skulle bli ringt opp i dag for å høre status.. ganske håpløs dette her

Uff så kjedelige, har hatt uflaks du..

Jeg må få satt opp mailen på tlf først så jeg får sendt til pcen på jobben. Har ikke kabel her..

Lenke til kommentar

ja virkelig uflaks også.. har ringt å masset en del. men veldig hyggelig damer som jobber på godsenter, så de prøver å fikse det i det minste.. men likevel, det føles verre når man venter på et leketøy og sitter her med en enkel gammel mobil hehe

Endret av osCie
Lenke til kommentar
Og med de bildene, så tror jeg denne mobilen forsvant ut av min fremtid... T.o.m. SE k750i har bedre bilder enn det der...

Synd, for tlfen har virket veldig interessant til nå.

At k750i tar bedre bilder er vel ikke så rart siden den har blitz. Det er pga at 5800 har ledlys som gjør at det blir dårlig under svake lysforhold...

Lenke til kommentar

heldigvis for meg har jeg hatt iphone i 1,5 år, og det kamera der kan neppe være bedre enn 5800 sitt.. så det er neppe et tilbakesteg for meg. riktig nok så er ikke kamera min største prioritet. har jeg lyst til å ta bilde, har jeg kompaktkamera og speilrefleks..

Lenke til kommentar
Og med de bildene, så tror jeg denne mobilen forsvant ut av min fremtid... T.o.m. SE k750i har bedre bilder enn det der...

At k750i tar bedre bilder er vel ikke så rart siden den har blitz. Det er pga at 5800 har ledlys som gjør at det blir dårlig under svake lysforhold...

Godt mulig, men det er ikke støyen eller lyset jeg ser på, det er kvaliteten ellers, og den var mildt sagt dårlig. Mulig det er talentløs JPEG-komprimering som ødelegger, og at dette kan fikses i en firmware-oppgradering, men inntil dette evt skjer, så holder jeg meg unna. Bare sjekk kvaliteten på 100% rundt bruskorken. Skikkelig dårlige greier, mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Godt mulig, men det er ikke støyen eller lyset jeg ser på, det er kvaliteten ellers, og den var mildt sagt dårlig. Mulig det er talentløs JPEG-komprimering som ødelegger, og at dette kan fikses i en firmware-oppgradering, men inntil dette evt skjer, så holder jeg meg unna. Bare sjekk kvaliteten på 100% rundt bruskorken. Skikkelig dårlige greier, mener nå jeg.

Nei kameraet er ikke en skikkelig høydare, er enig i det...men duger greit nok.

Endret av geirbergmann
Lenke til kommentar

Da er min telefon ferdig fortollet og på vei til mottaker allerede! Ble sendt fra Finnland på mandag formiddag. Kanskje jeg har den i morgen allerede?

Ang kamera så har faktisk videodelen fått bra kritikker rundtomkring. Under middels på stillbilder, godt resultat på mobilvideo.

Lenke til kommentar
Da er min telefon ferdig fortollet og på vei til mottaker allerede! Ble sendt fra Finnland på mandag formiddag. Kanskje jeg har den i morgen allerede?

Ang kamera så har faktisk videodelen fått bra kritikker rundtomkring. Under middels på stillbilder, godt resultat på mobilvideo.

Ja videodelen virker bra. Så enig i den kritikken som har blitt gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...