Durochris Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ingen oppdateringer tilgjenglig Lenke til kommentar
qwert Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Grusomt så inkonsekvente Nokia skal være med disse oppdateringene. For 0559110 (rød, skandinavisk) har 30.0.011 vært tilgjengelig OTA i ukevis men er ikke i NSU. For 0579278 (rød, Telenor) derimot kom 30.0.011 i via NSU i går men ikke via OTA... Kan vel ikke klage når det gjelder telenorkoden (de var ganske kjappe, egentlig), men det er snodig at det skal ta så vanvittig lang tid før de generiske produktkodene får full versjon av denne. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 hvor skal jeg feste nøkkelsnoren?? finner ikke helt ut hvor den skal passe hen.. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Nederst til venstre. Ta opp dekselet før snora inn gjennom hullet og fest den på hanken. SÅ tar du igjen dekselet og vips.. Lenke til kommentar
claes Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Med Nokia Ovi Suite 2.0 Beta så får jeg opp 30. oppdateringen, er en rød netcomlåst med produktkoden: 0580123 , får ikke oppdatering direkte på telefonen Edit; siden den Ovi suite driten bøga så jævlig så prøvde jeg NSU og der får jeg den også Endret 25. august 2009 av Claaaes Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hva er forskjellen/best av NPC og Ovi Suit? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Akkurat nå oppdaterer jeg min NetCom-låste telefon fra versjon 21 til 30. Det tok illevarslende kort tid å laste ned denne oppdateringen, så den kan ikke være veldig stor... Eller? EDIT: Jeg gjør det på *#0000# måten. Endret 26. august 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 noen som vet om noen norske 7-dagers lisensnøkkler til nokia maps? har bare til den franske Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Fekk mld om oppdatering. So oppdaterte min no Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 He-he. Akkurat nå fikk jeg SMS fra Nokia om tilgjengelig oppgradering. Jeg oppgraderte i går. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Men kva er det som er nytt? Finner det ikkje ut Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ingen oppdateringer tilgjenglig! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Er det bare meg, eller ble lyden i musikkspilleren en god del bedre etter oppdateringen? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Av alle ting så fikk jeg problemer med at alle kalenderoppføringene forsvant fra forsiden når jeg installerte Ovi Maps (autooppdatering til det fra Nokia Map Loader). Har siste firmware. Måtte kjøre hard-reset for å få det tilbake, og jeg er ikke sikker på hva slags versjon jeg egentlig har av kart nå (har ikke hatt tid til å sjekke). Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Synes også lyden i musikkspilleren ble bedre etter oppdateringen ja. Nå vises også riktig antall streker i batteriet fra musikkspilleren. Før manglet det en strek fra hovedskjermen. Legger også merke til at nå kjører den glattere og bedre med flere programmer oppe. Min reagerer rask selv med bare 7 Mb Ram ledig minne, før lugget den når det sank under 15. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Profilene kan også tidsinnstilles nå, det kunne man vel ikke før oppdateringen? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Før hadde jeg valgt skriftstørrelse liten, slik at det ble plass til flere programmer i menyene. Nå kan jeg kun ha normal eller stor størrelse på ikonene, slik at det ikke er plass til like mange.. Noen andre med samme problem? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Tidsinnstilling på profiler? Hvor da? Når jeg går på tilpass i en profil finner jeg ikke noe tidsinnstilling. Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Man kunne tidsinstille profiler før oppdateringen og, man går inn på profiler og velger den du vil ha og setter Tidsbestemt, da vil den automatisk gå over til generell når tida har gått ut. Skulle ønske det var flere muligheter men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå