Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grusomt så inkonsekvente Nokia skal være med disse oppdateringene. For 0559110 (rød, skandinavisk) har 30.0.011 vært tilgjengelig OTA i ukevis men er ikke i NSU. For 0579278 (rød, Telenor) derimot kom 30.0.011 i via NSU i går men ikke via OTA... :roll:

 

Kan vel ikke klage når det gjelder telenorkoden (de var ganske kjappe, egentlig), men det er snodig at det skal ta så vanvittig lang tid før de generiske produktkodene får full versjon av denne.

Lenke til kommentar

Med Nokia Ovi Suite 2.0 Beta så får jeg opp 30. oppdateringen, er en rød netcomlåst med produktkoden: 0580123 , får ikke oppdatering direkte på telefonen

 

Edit; siden den Ovi suite driten bøga så jævlig så prøvde jeg NSU og der får jeg den også

Endret av Claaaes
Lenke til kommentar

Av alle ting så fikk jeg problemer med at alle kalenderoppføringene forsvant fra forsiden når jeg installerte Ovi Maps (autooppdatering til det fra Nokia Map Loader). Har siste firmware.

 

Måtte kjøre hard-reset for å få det tilbake, og jeg er ikke sikker på hva slags versjon jeg egentlig har av kart nå (har ikke hatt tid til å sjekke).

Lenke til kommentar

Synes også lyden i musikkspilleren ble bedre etter oppdateringen ja. Nå vises også riktig antall streker i batteriet fra musikkspilleren. Før manglet det en strek fra hovedskjermen. Legger også merke til at nå kjører den glattere og bedre med flere programmer oppe. Min reagerer rask selv med bare 7 Mb Ram ledig minne, før lugget den når det sank under 15. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...