xm8 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Vel, da har jeg investert i en 5800. Således har jeg bare ett spørsmål: Hvor lenge må den ligge å lade første gang, før jeg får faktisk skrudd den på? Hittils har den ligget rundt en time på lading, men når jeg holder inne av/på-knappen vibrerer den kun et kort øyeblikk og så skjer det ikke noe mer... Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Den skal kunne startes umiddelbart, spørs om du har fått en "død" telefon?? Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvis jeg kobler inn laderen og så trykker på av/på-knappen kommer det en kort vibrering og intet mer. Hvis jeg tar ut laderen og trykker på av/på-knappen, skjer det ikke noe i det hele tatt...? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Min er slik at jeg først må trykke en gang, da vibrerer den såvidt, trykk en gang til og den skrur seg på. Kan være litt vanskelig med laderen ståendes i har jeg merket. Fikk også nokiaen min igjen fra reperasjon i dag, og da har de greid å lage noen riper på ramma rundt displayet. Tusen takk Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hmm, det ser ut til at denne er DOA. Når man kobler til laderen, burde det ikke lyse en diode en eller annen plass, som indikerer at den er spenningssatt? Uansett, jeg får ikke liv den så det blir vel en tur til forhandleren... ARGHH!! Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg måtte vente flere minutter første gangen jeg ladet(eller når den er fullstendig utladet) før mobilen begynte å lade. Så prøv å sette inn kontakten, la mobilen stå der et kvarters tid og gå tilbake og prøve å skru den på. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har forsøkt, men det hjelper ikke. Den er nok død. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 vurderer å kjøpe meg nokia 5800 (tube) er det noen spessielle ulemper med den? hvor lenge varer batteriet? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ulempene jeg ser, er at skjermen er ikke spesielt lyssterk. Kunne vært bedre kamera, men duger nå helt greitt. Ellers varer batteriet mitt i 3-5 dager, utifra hvor mye jeg ringer. Helt kurrant egentlig Ellers er jeg strålende fornøyd:) Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Og at byggkvaliteten suger, den føles mindre solid en en dårlig kulepenn Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Og at byggkvaliteten suger, den føles mindre solid en en dårlig kulepenn Agreed! Min forsvinner snart hodestups ut døren her av akkurat denne grunnen... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Mye tror folk jeg kan få for denne telefonen om jeg selger den nå etter noen få mnd? Tlf er fint brukt, og alt av originalt utstyr følger med. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Og at byggkvaliteten suger, den føles mindre solid en en dårlig kulepenn Kan ikke påstå jeg har samme følelen. Greitt det er mye plast, men er ingen knirking i telefonen.. og den tåler en del. Har den i kjeldressen hver dag uten at den lider noe nød, får sin juling. Så vil ikke påstå det er noe ekstra negativt ved telefonen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg kjører bil. Speedometeret mitt er ikke helt nøyaktig. Finnes det et program som som viser hastigheten min med Store tall? Jeg til bruke telefonen som speedometer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg kjører bil. Speedometeret mitt er ikke helt nøyaktig. Finnes det et program som som viser hastigheten min med Store tall? Jeg til bruke telefonen som speedometer. Kan bruke Nokia Maps 3.0 eller GPS-Data, eller sports tracker. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 FRING: Fring klarer ikke koble seg opp via WI-FI, til tross for at mobilen fint klarer å koble seg opp mot internet via WI-FI. Fring forblir i loading-modus inntil den gir opp og ønsker å koble seg opp mot WAP. Og dette til tross for at jeg er koblet opp mot internet. Har forsøkt å være både koblet opp samtidig (f .eks vg.no) og ikke koblet opp mot internet samtidig. Noen gode forslag til hvorfor Fring ikke klarer å koble seg opp mot WI-FI? Du kan jo prøve å avinstallere og så installere Fring på nytt. Hos meg kobler den seg rett opp mot wifi uten problemer. Alternativt hvis du ikke får Fring til å fungere så kan du jo velge Nimbuzz. Den har samme funksjonalitet som Fring. Du finner den gratis på Ovi-store. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Og at byggkvaliteten suger, den føles mindre solid en en dårlig kulepenn Vel jeg synes ikke kvaliteten er dårligere enn tidligere Nokia telefoner, snarere tvert om. Uvanlig lite bugs og de knappene som er gir god respons. Den er egentlig helt grei. Svakheten er skjermen som lett blir skriblet opp, lurt å bruke det medfølgende etuiet når du har den i lommen, eller invinci shield. Jeg synes kvalitetsfølelsen er slik en kan forvente i den prisklassen. Den er tross alt av plast, og legger jeg øret inntil hører jeg noe knirkelyder. Husk at iPhone koster dobbelt så mye, så ikke sammenlign kvaliteten med denne. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ellers varer batteriet mitt i 3-5 dager, utifra hvor mye jeg ringer. Helt kurrant egentlig Med Wlan og bluetooth tilkoblet så bruker den betraktelig mer batteri, så lurt å skru av når ikke bruker. Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Og at byggkvaliteten suger, den føles mindre solid en en dårlig kulepenn Vel jeg synes ikke kvaliteten er dårligere enn tidligere Nokia telefoner, snarere tvert om. Uvanlig lite bugs og de knappene som er gir god respons. Den er egentlig helt grei. Svakheten er skjermen som lett blir skriblet opp, lurt å bruke det medfølgende etuiet når du har den i lommen, eller invinci shield. Jeg synes kvalitetsfølelsen er slik en kan forvente i den prisklassen. Den er tross alt av plast, og legger jeg øret inntil hører jeg noe knirkelyder. Husk at iPhone koster dobbelt så mye, så ikke sammenlign kvaliteten med denne. Jeg har inv.shield (anbefales ikke), og man finner mange telefoner i samme prisklasse som har mye bedre kvalitet Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har hatt 5800 i kanskje en måned nå, men sluttet å bruke den denne uken. Elendig byggekvalitet er hovedgrunnen, at den er veldig tykk liker jeg heller ikke. Så nå venter jeg på en sort E71. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå