-Tommy Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jepp, samme problem her... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 så hvordan oppdaterer man til v3 firmware uten å koble 5800'en til pcen? tast *#0000# Hvor skriver man den koden? Lenke til kommentar
sigros Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 så hvordan oppdaterer man til v3 firmware uten å koble 5800'en til pcen? tast *#0000# Hvor skriver man den koden? Du taster den inn som om det skulle være et vanlig telefonnr Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kan ennå ikke oppdatere mobilen fra v21 til v30, andre som sliter med samme problem? Jeg sliter ikke akkurat, men den finner ingen oppdatering. Den dukker nok opp når tiden er moden. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg faila miserabelt da jeg la på shieldet mitt Jepp, det gjorde jeg også første gangen. Var ikke så lett.... Lessons learned, lurt å begynne nederst med knappene og jobbe seg oppover. Pass på at alt er rett helt fra begynnelsen, ha flaten gullende ren, og få vekk alle boblene med en gang. Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) FRING: Fring klarer ikke koble seg opp via WI-FI, til tross for at mobilen fint klarer å koble seg opp mot internet via WI-FI. Fring forblir i loading-modus inntil den gir opp og ønsker å koble seg opp mot WAP. Og dette til tross for at jeg er koblet opp mot internet. Har forsøkt å være både koblet opp samtidig (f .eks vg.no) og ikke koblet opp mot internet samtidig. Noen gode forslag til hvorfor Fring ikke klarer å koble seg opp mot WI-FI? Endret 18. august 2009 av nozgorak Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) etter å ha bestilt telefonen, hvilken farge er det jeg kommer mest sannsynlig til å få blå, rød eller svart? (se bilde) Endret 19. august 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har sett flest røde i Norge. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 etter å ha bestilt telefonen, hvilken farge er det jeg kommer mest sannsynlig til å få blå, rød eller svart? (se bilde) Jeg håper du er klar over at det er sannsynlig at du ikke får norsk språk på telefonen når du bestiller fra Pixmania, som er i Frankrike. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 javel... tidligere erfaring som du har hørt? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 javel... tidligere erfaring som du har hørt? Jeg har aldri kjøpt noe fra Pixmania på grunn av at jeg har lest endel negativt om dem ja. Det er bare å søke litt på Google. Jeg betaler heller noen få kroner mer for å handle fra norske firmaer som må følge norske lover. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) leste litt lengre inn i tråden at det ikke kom med norsk interne menyer, men heldigvis er det på engelsk =) og om det ikke kommer med norsk språk håper jeg at det kommer med æøå, hvis ikke kan jeg alltids ringe eller kontakte Nokia og spørre om hjelp Endret 19. august 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du kan vel legge inn en ny firmware med norsk språkpakke eller noe. Lenke til kommentar
heantons Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du kan vel legge inn en ny firmware med norsk språkpakke eller noe. F.eks skifte product code. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 vel.. vet ikke om dette er lov, men er det blitt gjort av noen folk her? eller kan man ringe Nokia og få hjelp? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 vel.. vet ikke om dette er lov, men er det blitt gjort av noen folk her? eller kan man ringe Nokia og få hjelp? Eller avbestille på pixmania og bestille fra en trygg og norsk nettbutikk/butikk Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 vel.. vet ikke om dette er lov, men er det blitt gjort av noen folk her? eller kan man ringe Nokia og få hjelp? Er fullt lov, går ikke utover garanti og ja, det er mange som har gjort det. Ta ett søk i forumet og du vil finne. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 OT, men hva er det som er så galt med Pixmania.com? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Har selv bare brukt Pixmania en gang når jeg bestilte WD-TV, og det gikk greit det. Men jeg var skeptisk før jeg bestilte pga den noe varierende kritikken i prisguiden. Tydelig at det er mange med negative erfaringer der. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 ser ut som noen har fått gode opplevelser andre dårlige hos pixmania, selv så finner jeg ikke ut noen ting om hvor pakken er i posten sine register, men jaja... bestilte den 14 aug. så jeg regner med at den er her i morgen forhåpentligvis... men hva er forventet å få i pakken? får man anda den medfulgte mobilvesken og plekteret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå