Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kom til å få litt komprimert luft på den da jeg blåste rent tastaturet i sted, så ut til å gå greit da jeg tørka av Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Får fortsatt ikke oppdater mobilen min til v30.0.011 har ventet en god stund syntes jeg? Er dere sikker på at det ikke kan være noe galt? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som vet om et gratis konverterings program fra AVI til MP4? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Videora? Fungerte topp for meg med Ipoden, og den bruker Mp4. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Videora? Fungerte topp for meg med Ipoden, og den bruker Mp4. Joda, den fungerer den. Men det er litt irritabelt å konvertere en fil i gangen. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hvordan endrer jeg designe på klokka? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som vet om et gratis konverterings program fra AVI til MP4? Jeg bruker ipodrobot og den tar flere filer på en gang Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg la nøklene mine ved et uhell i samme lomme som mobilen, og når jeg tok opp mobilen min etter en stund så var det et merke nesten midt på skjermen som ikke går vekk. Er ikke slik som en ripe, men du kjenner det godt hvis du tar på den. Sinnsykt irriterende Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvorfor ikke bruke skjermbeskyttelse. Satt på min og ikke et merke så langt. Noen som vet om et gratis konverterings program fra AVI til MP4? convertavitomp4.com Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg faila miserabelt da jeg la på shieldet mitt Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hva er den beste måten å vaske skjermen på?Vil ikke legge på Invisible Shield før skjermen er clean. Tek ein klut eg, so fukta eg den Funker fett ! Btw, er det Wi-Fi på 5800? Søskenbarne mitt har Iphone, der er det Wi-Fi med ein gang han er innpå internett. Og det er jo gratis.. Og er WLAN gratis? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ja, det er mulig å koble 5800 opp mot det trådløs nettet som er "gratis". (Du betaler jo for den linja du har..) Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Min 5800 takla ikke så godt å se spillefilm Etter 30 minutter slukka den. Batteriet ble slukt. Og ja, mobilen var fulloppladet da jeg satte igang Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har nå sedd både fritt villt 1 og 2 på samme ladning. Uten noen nevneverdige problemer. Så må jo ha vært noe i tillegg som trakk strøm. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvorfor ikke bruke skjermbeskyttelse. Satt på min og ikke et merke så langt. Noen som vet om et gratis konverterings program fra AVI til MP4? convertavitomp4.com Fikk man med skjermbeskyttelse? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Min 5800 takla ikke så godt å se spillefilm Etter 30 minutter slukka den. Batteriet ble slukt. Og ja, mobilen var fulloppladet da jeg satte igang Jeg har i likhet med Stig sett mange timer med film uten at batteriet gikk tomt! Tilbrakte forige helg en natt på gardemoen, og så lenge før jeg måtte bytte batteri (hadde med ekstra batteri kjøpt på dealextreme, anbefales.) Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hmm, må være noe med batteriet mitt. Men det pleier å vare lenge ellers! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Min 5800 takla ikke så godt å se spillefilm Etter 30 minutter slukka den. Batteriet ble slukt. Og ja, mobilen var fulloppladet da jeg satte igang Jeg har i likhet med Stig sett mange timer med film uten at batteriet gikk tomt! Tilbrakte forige helg en natt på gardemoen, og så lenge før jeg måtte bytte batteri (hadde med ekstra batteri kjøpt på dealextreme, anbefales.) hvem er Stig? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noen som har oppgradert til v.30.01.011 som kan fortelle hva som er forskjellen? Ser at Nokia er sparsommelige med info om oppdateringen. Den er enda ikke tilgjengelig når jeg søker etter den. Får vel vente på en SMS fra Nokia som jeg fikk sist oppdatering var gjengelig. Dere som har gjort det, kom med synspunkter og erfaringer please..... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Skjønner ikke hva Nokia holder på med når det gjelder oppdateringene til 5800. 30.0.011 er ute, men likevel spyr de ut minor updates for 21.0.025, kom en seinest i dag, og ingen for 30.0.011. Hvilken versjon er det egentlig de vil at vi skal bruke her? Edit: Og hvor blir det av 5800 Black! Har enda ikke sett den til salgs her i landet, og nå kommer det vel snart en oppfølger til 5800 alt. Noen som vet om den er i salg noe sted? Endret 11. august 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå