Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg la nøklene mine ved et uhell i samme lomme som mobilen, og når jeg tok opp mobilen min etter en stund så var det et merke nesten midt på skjermen som ikke går vekk. Er ikke slik som en ripe, men du kjenner det godt hvis du tar på den. Sinnsykt irriterende :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hva er den beste måten å vaske skjermen på?

Vil ikke legge på Invisible Shield før skjermen er clean.

Tek ein klut eg, so fukta eg den ;) Funker fett !:p

Btw, er det Wi-Fi på 5800? Søskenbarne mitt har Iphone, der er det Wi-Fi med ein gang han er innpå internett. Og det er jo gratis..

Og er WLAN gratis?

Lenke til kommentar
Min 5800 takla ikke så godt å se spillefilm :) Etter 30 minutter slukka den. Batteriet ble slukt. Og ja, mobilen var fulloppladet da jeg satte igang :p

Jeg har i likhet med Stig sett mange timer med film uten at batteriet gikk tomt! Tilbrakte forige helg en natt på gardemoen, og så lenge før jeg måtte bytte batteri (hadde med ekstra batteri kjøpt på dealextreme, anbefales.)

Lenke til kommentar
Min 5800 takla ikke så godt å se spillefilm :) Etter 30 minutter slukka den. Batteriet ble slukt. Og ja, mobilen var fulloppladet da jeg satte igang :p

Jeg har i likhet med Stig sett mange timer med film uten at batteriet gikk tomt! Tilbrakte forige helg en natt på gardemoen, og så lenge før jeg måtte bytte batteri (hadde med ekstra batteri kjøpt på dealextreme, anbefales.)

hvem er Stig? :roll:

Lenke til kommentar

Noen som har oppgradert til v.30.01.011 som kan fortelle hva som er forskjellen? Ser at Nokia er sparsommelige med info om oppdateringen. Den er enda ikke tilgjengelig når jeg søker etter den. Får vel vente på en SMS fra Nokia som jeg fikk sist oppdatering var gjengelig.

Dere som har gjort det, kom med synspunkter og erfaringer please.....

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva Nokia holder på med når det gjelder oppdateringene til 5800. 30.0.011 er ute, men likevel spyr de ut minor updates for 21.0.025, kom en seinest i dag, og ingen for 30.0.011. Hvilken versjon er det egentlig de vil at vi skal bruke her?

Edit: Og hvor blir det av 5800 Black! :)

Har enda ikke sett den til salgs her i landet, og nå kommer det vel snart en oppfølger til 5800 alt. Noen som vet om den er i salg noe sted?

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...