Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Hei sveis.

Beklager hvis dette har vært spurt om før:

Er det mulig å skifte språk på telefonen?

Jeg kjøpte fra Hong Kong og det er litt kjedelig å måtte knote for å skrive Æ,Ø,Å.

 

Trenger forsåvidt ikke norsk telefon, bare keyboard.

 

På forhånd takk!

 

 

Skifte product code så får du norsk språk på tlf

Jeg fikk det ikke helt til.

Jeg skiftet produkt code til 0559110 (scandinavian), oppdaterte til v30, men jeg har fortsatt bare engelske og asiatiske språk.

 

Jeg prøvde å forandre koden til 0578315 (norwegian), men da kan jeg ikke oppdatere eller re-installere firmvare v.30

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, kjøpte meg denne tlf idag, fin oppgradering fra min mange år gammle nokia tlf uten kamera eller noe, knapt nokk fargeskjerm hehe.

liker den godt, noe eg lurer på, hvordan vet eg om eg surfer på nette med det trådløse nettet eg har i heimen? kom innpå noe greie hvor eg fekk kobla meg til det trådløse nette, men er alltid litt redd for eg sitter og surfer for tellerskritt, noe synelige tegn i displaye som viser at du surfer på trådløse heime nette og ikke mobil abonemanget?

 

Ein anna ting på internett er det noe instillingsgreie hvor man kan velge tilgangspunt, wap eller internett, va er det fornoe?

Endret av Kurt-Inge
Lenke til kommentar

Når du surfer på ditt eget wlan, så kommer det en antenne opp i toppen av skjermen - denne vil flytte seg litt etter hvordan du bruker skjermen (stående/liggende).

 

Hvis du går inn på instillinger - tilkobling - trådløst lan så kan du søke opp nettverket ditt og koble på det - så vil du se antennelogoen som kommer opp.

 

Ved førstegangs pålogging så får du vel opp spørsmål om å lagre dette som tilgangspunkt, og da kan du gå på instillinger - tilkobling - nettverksmål og sette koblingen din som standardtilkobling. men så vidt jeg vet så får du spørsmål hver gang du skal bruke nettet, enten i nettleser eller en applikasjon, om hva du vil bruke. - og har du lagret nettverket ditt som standardtilkobling og prioritet 1, så kommer dette opp som en valgmeny når du åpner x: nettleseren.

Lenke til kommentar

ja, på tilgangspunkt internett kan du legge til det trådløse nettverket ditt og gi det prioritet 1.

 

Wap er vel egentlig internett over mobile nettverket.

 

Msn må du fort betale for og må lastes ned.

 

Jeg kjører programmet Nimbuzz som er gratis og du kan bruke over wlan. Denne tar i bruk hotmailkontoen min. Helt supert program

Lenke til kommentar

hvis du søker etter tilgangspunkt så vil du få opp det tråløse LANet og da kan du velge det og legge til internett-tilgangspunktene. Så vil du bli spurt om å koble på wlanet ditt hver gang du skal på nettet - så fremt du er innen rekkevidde. - du kan vel stille inn dette i nettleseren også for hva som skal være tilgangspunkt. tror du kan velge at den skal spørre hver gang. Slik har jeg det.

 

Og er jeg ikke innen mitt nettverk, så spør den om jeg vil søke etter wlan i nærheten.

Lenke til kommentar

ok, eg blir ikke spurt om va eg vil koble opp til, klikker eg internetten logger den seg på uten eg helt vet om det er mobilabonemange den logger seg på eller wlan. men om eg går innpå hvor eg søker etter wlan ligger min router der, og eg kan klikke koble til gjenom der.

messenger greiene lastet eg ned, er først etterpå når man skal bruke det at man får beskjed, 30mnd lisens 37kr eller noe og full lisens 173kr eller noe slikt, og når man klikker en av dem får man opp betalingsmeny hvor man kan velge visa osv.

Endret av Kurt-Inge
Lenke til kommentar
Kan man ikke ta bort kamera lyden som kommer når man tar bilde? har sett litt innpå der men ser ut til at man bare kan velge mellom 4 lyder og ikke velge lydløs? kamera1,kamera2,kamera3,kamera4 er va man kan velge mellom av lydene.

 

Sett tlfen i stille-modus først, bare.

 

Har ikke funnet noen annen måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...