Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp her, er passe frustrert nå: Når jeg åpner "Images and videos" kommer det absolutt ingeting opp, fortsatt så veit jeg at jeg har bilder og videoer på mobilen. Dette veit jeg fordi jeg kan se bilder(ikke videoer) via Photobrowser...

 

En annen ting som også er passe frustrerende er at mobilen slår seg selv av hele tida?

 

Er det noen som kjenner til disse bugsene?

Lenke til kommentar

Har et par problemer med telefonen min. Om noen sender meldinger til meg, kommer de ikke på min telefon før jeg slår den av og på! I tillegg får jeg ikke se hva som er i anropsloggen. Det står bare "henter data" hvis jeg f.eks. trykker den grønne kanppen fra startskjermen, men ingenting skjer.

 

Dette skjedde i går. Har hatt telefonen siden den kom.

 

Noen som har erfaring med noe lignende + løsning?

 

Tenkte jeg kunne tilbakestille telefonen "*#7370#", men koden "12345" funker ikke -.-

Lenke til kommentar
Orker ikke bla igjennom alle sidene...

 

Har fått en Nokia 5800 i hus, men får ikke alt til. Klarer ikke ringe med den siden det står at mobilen er i frakoblet modus.. Jeg må innrømme at jeg ikke er så grådig teknisk av meg, så hvordan skal vi altså få telefonen i tilkoblet modus? Takker og bukker for svar.

 

Trykk på av/på tasten og velg generell eller en annen profil om du vil.

Det funket merkelig nok etter at jeg slo av og på mobilen 5-6 ganger, og først DA kom det opp en meny som ikke har komt opp før der jeg kunne velge om jeg ville koble til telefonen.. Jaja, bare det ikke skjer igjen så er jeg happy :p

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å få oppgradert mobilen min til v30.0.011 men når jeg trykker *#0000# så står det ingen oppdateringer er tilgjengelige. Er det nen her som har samme problem har noen en løsning på dette?

 

Nei, det er ikke noe feil eller problem. Oppdateringen kommer når den kommer. Så er bare å smøre seg med tålmodighet.

Prøvde selv å forandre produktkode, men tydeligvis er oppdateringen trukket tilbake da den ikke lengre var tilgjengelig når jeg prøvde.

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte min 5800 til versjon 21.(ett eller annet), da den hadde 20... fra før. Oppdateringen ble gjort OTA og etter oppdateringen kan jeg ikke finne igjen noen mulighet for å koble til wlan. Har ikke lest gjennom alle 215 sidene i tråden, men om noen har vært utsatt for samme problem, hvordan fikse dette?

Lenke til kommentar

Jeg har oppdatert min til V 30.0.011 og telefonen har blitt merkbart raskere i menyene osv. Det er det eneste jeg har lagt merke til, ingen ulemper så langt.

 

 

Jeg sliter med å få bytte product code på mobilen min, den er kjøpt i England, and I have Googled it. Har prøvd alle mulige metoder, Phoenix, JAF, NSS osv ingenting ser ut til å funke. Er det noen som har fått dette til og kan si meg hvor jeg burde se eller om det i hele tatt er mulig?

Lenke til kommentar

Jeg samler på Fanthomas-episoder. Jeg har nesten alle, men mangler Rybak episode 2 og Poison Eyvind episode 2.

Jeg finner Fanthomas når jeg surfer på Web-utgaven, men den er ikke å finne på iPhone-versjonen. Ikke kan jeg søke på "fanthomas" heller. Noen som kan gi direkte link, eller enda bedre: fortelle meg hvordan jeg finnes den selv?

Klarer ikke å finne det når jeg er i iPhone-versjonen at VG, men jeg må jo ha den versjonen at filmen som er nedlastbar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...