claes Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Noen som vet hvordan jeg kan få se alle meldingene jeg har sendt? Er irriterende at bare de 20 siste blir vist. Meldinger - Valg - Instillinger - Annet - Antall lagrede meldinger Lenke til kommentar
qwert Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan få se alle meldingene jeg har sendt? Er irriterende at bare de 20 siste blir vist. På S60 er dette valget under Messages->Options->Settings->Other. Edit: For sen, men med et annet språkalternativ i alle fall... Endret 25. juli 2009 av qwert Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Så hvis jeg er en tur i oslo og ikke finner fremm kan jeg bare slå på kartet og navigere meg fremm med det uten at det koster penger? Hvis du overfører kart for norge til mobilen først ja via map uploader. Ellers blir det uansett noen bytes uansett når du bruker gps, men det er ikke mye med mindre du kjører 3d bilder på kartet. Lenke til kommentar
thid3 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hei=D jeg lurer på om noen vet om noen gode sider hvor jeg kan laste ned aplikasjoner fra? jeg har en Nokia 5800 XpressMusic telefon. Lenke til kommentar
Anoy Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Har fått et problem med min 5800, og lurer på om noen har opplevd lignende. Først og fremst henger menyen seg opp innimellom, dette har skjedd ved at når jeg har trykket på meny knappen så kommer kun valg og avslutt knappen opp nede på skjermen, mens jeg fortsatt ser bakgrunnsbilde og snarveiene. Eneste måte jeg har funnet ut at jeg får det til å fungere igjen er å starte mobilen på nytt. Så nå ista døde mobilen bare helt plutselig, fikk ikke startet den eller ladet den og batteriet var over halv fullt. tok ut batteri og sim-kort og satt det inn igjen og da fikk jeg nå startet mobilen. Noen med lignende erfaringer? evt verdt å sende den inn på reperasjon? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hvordan tror dere denne er i forhold til orginalen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+713456 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 hei.. når jeg mottar en samtale så er det en stemme som sier hvem som ringer.. eks hvis det ringer hjemmefra så sier mobilen "hjem".. er det noen som vet hvordan jeg skrur av denne funksjonen? Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Instillinger - Personlig - Profiler - *profil* - Tilpass - Si hvem som ringer: Av Endret 26. juli 2009 av Claaaes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+713456 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Instillinger - Personlig - Profiler - *profil* - Tilpass - Si hvem som ringer: Av takk.. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Når jeg kobler meg til wifi på mobilen fungerer det som det skal jeg skriver inn koden som hører og mobilen kobler seg til, men når jeg prøver å koble meg til internett spør den om jeg skal koble meg opp på wap. Innpå innstillinger - tilkobling - nettverksmål - internett ligger det bare de trådløse nettverkene jeg har prøvd å koble meg til. Etter et halvt min eller no sånt forsvinner tilkoblingen til det trådløse nettverket.Er det noen innstillinger jeg har oversett, eller konfigurert feil. når jeg bruker ovi store på mobilen virker spør den om hvilken tilkobling jeg vil bruke, og da fungerer den ved hjelp av wlan. Jeg bumper denne med litt mer informasjon, jeg har installert handywi. Når jeg kobler meg opp med den starter den opp nettleseren, da fungerer internetten helt fint, men hvis jeg lukker nettleseren og starter den igjen, fortsatt koblet til med handywi, gjerne et annet program som fring så jeg er sikker på at tilkoblingen holdes aktiv, spør den om den vil koble seg til wap. Jeg må også stille meg i rekken med folk hvor gps'en på mobilen ikke fungerer som den skal, de gangene jeg har klart å få kontakt (en stund siden no) bruker mobilen iallefall 10min på å koble seg opp Lenke til kommentar
ferik Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) ---Dobbelpost--- Endret 26. juli 2009 av ferik Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Fikk telefonen for to dager siden, og er råimponert over Lyd og filmkvaliteten! Lurte bare på om det var andre enn meg som har fått "Generell Systemfeil"? Fikk det når jeg skulle lagre visittkort, og nå er hele kontaktlisten borte. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hvorfor får ikke jeg opp navn mere, når jeg får melding? Kontaktlista er der, men får ikke opp navn.. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Mest kjente "feilen" her er at man har dobbeltlagret nummeret. Se om det gjelder alle nr. Er det ikke dette så vet jeg ikke, men sjekk ut tipset mitt først. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Neida, ingen av nummerne er dobbeltlagret Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Men jeg er ganske sikker på at jeg dobbel lagret et nummer... Lenke til kommentar
heantons Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Noen andre som har oppdater softwaren på 5800? Til v30.0.011 http://symbianworld.org/ Endret 28. juli 2009 av heantons Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Er vel neppe klar for de skandinaviske telefonene ennå Lenke til kommentar
heantons Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Er vel neppe klar for de skandinaviske telefonene ennå Joda, det er den. Jeg har lagt inn produkt kode 0559375 som er for blå utgave. Og da fikk jeg ned oppdateringen v30.0.011. Da oppdaterte jeg kunn via tlf. Ikke datakabelen og nokia suite Endret 28. juli 2009 av heantons Lenke til kommentar
robroy333 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er vel neppe klar for de skandinaviske telefonene ennå Joda, det er den. Jeg har lagt inn produkt kode 0559375 som er for blå utgave. Og da fikk jeg ned oppdateringen v30.0.011. Da oppdaterte jeg kunn via tlf. Ikke datakabelen og nokia suite Jeg hadde min inne på service for å skifte høytaleren (var skurring fra dag en). Fikk den tilbake i dag med nyeste software; v 30.0.011. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå