qwert Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Poenget er at siden denne er så vanvittig subsidiert om dagen kan man spare i alle fall 6-700 kroner på å gjøre det på denne måten. Har ikke giddet å finregne på det, men det er gratis innmelding på SuperPluss nå, telefonen fås fra 199,- og månedsprisen er 129,-. Det er altså et spørsmål om penger vs. tid og bryderi. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja, har selv kjøpt flere telefoner på den måten. Merket ikke noe til branding egentlig på min 5800. Den skulle også være operatørlåst, men det var den heller ikke. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Da har jeg slengt på Invisible Shield Så får den ligge å tørke en stund, tror det ble bra Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei Noen som har opplevd at stylusen begynner å bli løs når den er på plass på bakdekslet jo flere ganger du bruker den? Idag mistet jeg den andre stylusen min uten å ha lagt merke til det. Heldigvis hadde jeg kjøpt nye reserve stylus på eBay da jeg mistet min første. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 HeiNoen som har opplevd at stylusen begynner å bli løs når den er på plass på bakdekslet jo flere ganger du bruker den? Idag mistet jeg den andre stylusen min uten å ha lagt merke til det. Heldigvis hadde jeg kjøpt nye reserve stylus på eBay da jeg mistet min første. Ja. har merket det selv. Det er fordi en liten bit er knekt innvendig i selve bakdekslet. rett under blitslysa innvendig i bakdekslet skal det være på siden en liten bit som går over stylusen. Et feste som henger den fast. Skal være 2 slike fester. en nede og en rett under blitslys. Har måtte kjøpe nytt deksel selv, og etter det var jeg mer forsiktig på hvordan jeg satt inn stylusen. Disse festene kan lett knekke hvis du setter stylusen inn feil vei Lenke til kommentar
radalf Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Er det slik at det følger med 3mnd gratis gps lisens på denne telefonen? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) f**n har klart å rota bort mobil ladern min , noen som vet hvor jeg får kjøpt den billigst? edit: hvilken type er det? AC-3 , AC-4 eller AC-5? Endret 18. juli 2009 av Borden Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Det står AC-8E på min, hvis det har noe å si Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det står AC-8E på min, hvis det har noe å si Ok takk!, så AC-8E er laderen jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er det slik at det følger med 3mnd gratis gps lisens på denne telefonen? Det følger med 3mnd gratis lisens på gps programmet til nokia ja. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Nå har jeg fått tilpasset telefonen min akkurat som jeg vil ved å kjøpe programmene Handy Shell og Smart Settings. Har nå såmange forskjellige snarveier skjermer og menyer at jeg aldri trenger å bruke menyen. Andre program jeg har kjøpt er Egg Timer Touch og Quickmark ( strekkodeleser ). Denne skjønner jeg lite av, jeg advanced edition med alle funksjoner. Når den scanner en kode kommer det en stemme og et langt tall blir synlig. Herfra er det ikke mulig å velge redirect to, får bare no data???? Noen som bruker dette programmet? Mente man skulle få opp info og weblinker av kodene jeg. Programmet skal da fungere når det er betalt?? Uansett, det eneste jeg savner nå på min tlf er å kunne sende smileys i sms. Ingen som vet om et program for dette enda?? Lenke til kommentar
radalf Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er det slik at det følger med 3mnd gratis gps lisens på denne telefonen? Det følger med 3mnd gratis lisens på gps programmet til nokia ja. Hva annet er det jeg trenger for å få brukt gpsen da? Min funker ikke nå. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er det slik at det følger med 3mnd gratis gps lisens på denne telefonen? Det følger med 3mnd gratis lisens på gps programmet til nokia ja. Hva annet er det jeg trenger for å få brukt gpsen da? Min funker ikke nå. Trenger ikke noe lisens for å bruke GPSèn i den forstand.....Får du ikke kontakt med satelittene? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er det slik at det følger med 3mnd gratis gps lisens på denne telefonen? Det følger med 3mnd gratis lisens på gps programmet til nokia ja. Hva annet er det jeg trenger for å få brukt gpsen da? Min funker ikke nå. Du trenger ikke annet enn å holde deg utendørs og vente til GPS'en finner posisjonen din. Jeg har merket at det kan ta ganske lang tid enkelte ganger. Jeg var i København forrige helg, og det tok minst et kvarter før den fant ut hvor den var. Vanligvis finner den ut av det på under et miinutt. Jeg har også en håndholdt Garmin og en billig bilGPS. De er aldri så trege som GPS'en på 5800 kan være enkelte ganger. Den lisensen det er snakk om gjelder navigering. Selve GPS'en skal finne posisjonen din uten lisens. Lenke til kommentar
akle Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det tar spessielt lang tid første gang på ny plass, det er min erfaring. Ellers er den ganske grei. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Når jeg kobler meg til wifi på mobilen fungerer det som det skal jeg skriver inn koden som hører og mobilen kobler seg til, men når jeg prøver å koble meg til internett spør den om jeg skal koble meg opp på wap. Innpå innstillinger - tilkobling - nettverksmål - internett ligger det bare de trådløse nettverkene jeg har prøvd å koble meg til. Etter et halvt min eller no sånt forsvinner tilkoblingen til det trådløse nettverket. Er det noen innstillinger jeg har oversett, eller konfigurert feil. når jeg bruker ovi store på mobilen virker spør den om hvilken tilkobling jeg vil bruke, og da fungerer den ved hjelp av wlan. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det tar spessielt lang tid første gang på ny plass, det er min erfaring. Ellers er den ganske grei. Brukte GPS`en på tur nedover til Bergen, kjørende. Hadde aldri problemer med at den ikke fant posisjonen. Men om man plages med at den ikke finner posisjonen så bør man prøve å slå av og på telefonen. Bruker å hjelpe. Må si meg meget imponert over den. Selv om den fikk det vel varmt fremme i frontruten på tur nedover. lading av batteriet + stekende sol kunne gjøre at den fikk heteslag i ny å ne, men ikke noe stort problem. Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Noen som vet om det går an å lagre koordinater eller et sted ved å gå inn på GPS-kartet og velge et sted? Vet at det går an å lagre koordinater på det stedet en befinner seg på vha. "GPS-data -> Posisjon" men jeg vil altså kunne lage koordinater på plasser jeg ikke har vært, kun ved å trykke på de på kartet. Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei, var ute på seiltur i dag når mobilen gikk tom for strøm etter en god del bruk. Kom meg hjem og satt den på lading, det merkelige var at den ikke ville komme forbi Nokia logoen. Jeg har prøvd å ta inn og ut batteriet, så av og på utallige ganger, latt batteriet ligge av i 10 min osv. Den vil rett og slett ikke la meg så den på skikkelig. Eneste som kommer opp er den vite bakgrunnen med Nokia logoen på. Noen som har hatt samme problemet? Har hatt telefonen et par måneder nå, men har aldri vært borti dette før. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Utrolig mange ubesvarte spørsmål i denne tråden. (Inkludert et par av mine egne.) Hvor er alle hjelpsomme forumbrukere hen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå