Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha brukt telefonen intensivt i 9 timer så har har ikke batteriet gått ned noen ting. Noe som lover bra for at batteriet på denne telefonen er bra.

lover godt, jeg har ventet en stund nå på å få en telefon som kan erstatte min mp3spiller( slitsomt når man må drasse med seg tlf og mp3spiller).. hadde dog håpet at kameraet skulle være noe bedre med tanke på at de fikk det bra til på n82 som du sier.. :ermm:

Lenke til kommentar
hadde dog håpet at kameraet skulle være noe bedre med tanke på at de fikk det bra til på n82 som du sier.. :ermm:

Kan se ut som at vi har funnet ett sted som Nokia har spart på for å holde kostnadene nede. Men for min del er ikke kameraet det viktigste så da spiller det ikke så stor rolle.

Lenke til kommentar
hadde dog håpet at kameraet skulle være noe bedre med tanke på at de fikk det bra til på n82 som du sier.. :ermm:

Kan se ut som at vi har funnet ett sted som Nokia har spart på for å holde kostnadene nede. Men for min del er ikke kameraet det viktigste så da spiller det ikke så stor rolle.

ser den.. kommer nok til å kjøpe denne pga pris, men det hadde jo vært fint å fått med et kamera man kunne bruke. All in one lizzom.

Lenke til kommentar
Ble veldig skuffet over kamera jeg også, men videofilmingen virker helt ok. Virker som den er like god som på feks n82. det er nok at den ikke har blitz som gjør utslaget her. Bildene blir nok helt greie under lyse forhold.

fornøyd ellers med mobilen?

Lenke til kommentar
Ble veldig skuffet over kamera jeg også, men videofilmingen virker helt ok. Virker som den er like god som på feks n82. det er nok at den ikke har blitz som gjør utslaget her. Bildene blir nok helt greie under lyse forhold.

fornøyd ellers med mobilen?

Ellers så er jeg fornøyd ja! Lett å bruke, responsiv.

Men som jeg sa tidligere, syns jeg ikke nettlesing var noe spesielt bra.

Har testet med opera også, er litt laggete der også.

Skulle håpe det var flere programmer til den..

Prøvde å ta noen bilder av den i går, men ble så dårlige...:)

Jeg lurte litt på om hvordan jeg skulle få mms instillinger ol, men det la seg visst automatisk inn.

Lenke til kommentar
så bra, gleder meg til min kommer. ikke blitt registrert på lager ennå da.. redd den havner nå med alle pakkene som kommer før jul.. :thumbdown:

Uff så uheldig..Kjedelig når sånt skjer... Får håpe det går bra.

de på godsenter virka rimelig slappe, så jeg har ingen forventninger. når nå er klokka halv 10 og den ennå ikke har blitt registrert som ankommet til lager, så blir den i alle ikke fortollet i dag. begynner å bli litt irritert..

Lenke til kommentar
så bra, gleder meg til min kommer. ikke blitt registrert på lager ennå da.. redd den havner nå med alle pakkene som kommer før jul.. :thumbdown:

de på godsenter virka rimelig slappe, så jeg har ingen forventninger. når nå er klokka halv 10 og den ennå ikke har blitt registrert som ankommet til lager, så blir den i alle ikke fortollet i dag. begynner å bli litt irritert..

Mas mas mas på de, hender det hjelper :)

Hadde ikke jeg masa i går hadde ikke jeg fått tlf. De rakk egentlig ikke å levere tlf min, men jeg ringte inn og fikk en til å levere den til meg på vei hjem fra jobb :

Lenke til kommentar

Hadde ikke jeg masa i går hadde ikke jeg fått tlf. De rakk egentlig ikke å levere tlf min, men jeg ringte inn og fikk en til å levere den til meg på vei hjem fra jobb :

skal vente til lunsj og ringe. de ba meg tross alt prøve igjen senere igår når jeg var der.. så grense på hvor lang tid det tar, når den har allerede vært registrert og mottat en gang før.

Lenke til kommentar

skal vente til lunsj og ringe. de ba meg tross alt prøve igjen senere igår når jeg var der.. så grense på hvor lang tid det tar, når den har allerede vært registrert og mottat en gang før.

Ja det var rart det der...

Lenke til kommentar

Dette er siste oppdateringen på min:

12.12.08 10.42 TIL TOLLAGER 0024 OSLO

12.12.08 08.08 ANKOMMET LAGER 0024 OSLO

12.12.08 07.26 TIL TOLLAGER 0024 OSLO

11.12.08 13.31 TIL TOLLVURDERING 0024 OSLO

Alt for dårlig at den har ligget der siden fredags morgen, og ingenting har skjedd..

Lenke til kommentar

da ligger de sikker sammen de pakkene våre. han som jobbet der "lettet etter" pakken men sa det var altfor mange nå. og pallen hadde mye i høyde og brede, så det han fant den ikke.. ser for meg at de har nok med å registrere ankommet pakker.. men de som har ligget der siden fredag mener jeg burde bli prioritert..

Lenke til kommentar

Snakket med ei dame på posten nå, og hun sa at om navnet mitt ikke var registrert i brønnøysund på den andressen, så ble pakken sendt videre til et annet lager, for så å bli sjekket opp på nytt (brev sendes ut), og så ble det sendt tilbake til det føste lageret igjen når brevet om fullmakt til fortolling ble mottatt...

Jeg har sendt mail til de, og også snakket med ei dame, så da skal det med fortollinga være i orden, så får håpe at den er på vei tilbake til det første lageret igjen.. Skulle gi de et par timer sa dama, så fikk jeg ringe tilbake..

Lenke til kommentar
Snakket med ei dame på posten nå, og hun sa at om navnet mitt ikke var registrert i brønnøysund på den andressen, så ble pakken sendt videre til et annet lager, for så å bli sjekket opp på nytt (brev sendes ut), og så ble det sendt tilbake til det føste lageret igjen når brevet om fullmakt til fortolling ble mottatt...

Jeg har sendt mail til de, og også snakket med ei dame, så da skal det med fortollinga være i orden, så får håpe at den er på vei tilbake til det første lageret igjen.. Skulle gi de et par timer sa dama, så fikk jeg ringe tilbake..

ringer å masse selv om ikke så altfor lenge. da jeg var på fortollingskontoret i går. og ba meg prøve senere da den kanskje var reg.

stikker mest sannsynlig innom etter jobben..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...