Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får da vel ikke med beskyttelsesfilm når man kjøper 5800? Fikk med alt som kan tenkes utenom beskyttelsesfilm.

Nei, du skal eigentlig ikkje få det med. Men eg fekk med alt anna, utanom stativet, so da sa eg at då kunne eg få med beskyttelsesfilm :p

Han var lett på tråden av som jobba der..

EDIT: Mobilen min har komt :) :)

Endret av Orbennas
Lenke til kommentar
Innstillinger - programbehandling -installerte programmer - opera mini - (marker) -valg - innstillinger...... Her setter du opp internettaksess etc... :yes:

Har gjort alt dette her, fremdeles vil ikke Opera starte...har liksom ikke noe mere å

configurere på. Kanskje blir nødt til å ringe kundesupport feks

Lenke til kommentar
Innstillinger - programbehandling -installerte programmer - opera mini - (marker) -valg - innstillinger...... Her setter du opp internettaksess etc... :yes:

Har gjort alt dette her, fremdeles vil ikke Opera starte...har liksom ikke noe mere å

configurere på. Kanskje blir nødt til å ringe kundesupport feks

Merkelig. Har du lasta ned opera mini fra Ovi? Den er gratis og bør fungere derifra i hvert fall.

Lenke til kommentar

For noen uker siden greide jeg å ødelegge skjermen på min 5800.

Hadde den i baklomma når jeg satt meg oppå en container :\

Skjermen har en sprekk og kun de øverste 3 cm av skjermen fungerer.

Snakket med forsikringsselskapet, men de sa at de ikke dekket mobiler

(en liten klausul i forsikringsavtalen) Skal nå sende den inn og få

den reparert. Noen som har erfaring med bytte av skjerm på 5800,

eller vet hvor mye det koster å få dette reparert?

Lenke til kommentar

Satan for ein avansert mobil for meg no:p Har ikkje satt meg inn i den .. Men ein strålandes mobil!

Har CODE: 0578404, kan eg oppdatere den? Den er norsk..

Og ein ting til: Kalendaren forsvant frå menyen:p Har den som snarveg, men nokon som veit korleis eg får den tilbake i menyen?

Lenke til kommentar
Meget.

Og nå er det andre gang at klokka har forsvunnet, jeg har slått den av og på og oppdaget at alle meldingene mine er borte.

Bortsett fra dette, så er jeg svært fornøyd med elsklingen min :)

Hmm, oppdater? Jeg har hatt 0 problemer med min :)

Har ikke oppdatert min heller engang btw xD

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle oppdatere?

For å bli kvitt bugs...

Er det noen som veit om det går ann og surfe på internett, via WLAN på telefonen? Alså bruke telefonen som trådløs-internett-mottager?(også koble pcen til telefonen) :p Setter pris på svar!

Lenke til kommentar
http://www.tube5800.com/joikuspot-wi-fi-ap...for-nokia-5800/

Les litt der. Lurer på om jeg skal prøve det selv. Light-versjonen skal visstnok være gratis, dog med noe manglende funksjonalitet.

Virker som light versjonen ikke inkluderer WLAN, får bare opp WAP og MMS til å bruke som tilgangspunkt :(

EDIT: Ahh.. No need for USB dongles, cables or Bluetooth. JoikuSpot software installs directly to your Nokia 5800 phone, and you will carry 3G internet in your pocket, and can share it over WLAN with your friends.

Jeg mente å koble mobilen til pcen, også bruke WLAN funksjonen på mobilen til pc.

Endret av BigBlackUndy
Lenke til kommentar

svidd pongsopp altså! gir opp dette, opera-mini vil rett og slett ikke starte. Både Telenor og Wi-fi funker 100% og alle instillinger er testet mer eller mindre og får bare ikke startet det. Lastet ned fra opera.com, så det har vel ingenting å si hvor den er hentet fra?

Lenke til kommentar
svidd pongsopp altså! gir opp dette, opera-mini vil rett og slett ikke starte. Både Telenor og Wi-fi funker 100% og alle instillinger er testet mer eller mindre og får bare ikke startet det. Lastet ned fra opera.com, så det har vel ingenting å si hvor den er hentet fra?

Har sikkert ikke noe å si , prøv og avinstaller opera og innstaler på nytt ;) vet ikke om det vill funke men lov å håpe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...