pologutt Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg fikk ikke med noe beskyttelsesfilm, heller ikke noe veske. Min ble kjøpt i begynnelsen av juni hos Telekiosken. Hvordan kan jeg sjekke hvor mange sms som er sendt? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg fikk ikke med noe beskyttelsesfilm, heller ikke noe veske. Min ble kjøpt i begynnelsen av juni hos Telekiosken. Hvordan kan jeg sjekke hvor mange sms som er sendt? Så det vil si at du fikk med plekter og film stativet ? Det er noe av det tøffeste Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jepp, plekter og stativ. Hvor får jeg kjøpt en slik veske? Noen som vet hvordan man kan sjekke antall sendte sms? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jepp, plekter og stativ. Hvor får jeg kjøpt en slik veske? Noen som vet hvordan man kan sjekke antall sendte sms? En veske får du sikkert kjøpt på telekiosken, -butikken eller -huset. Vet ikke enda hvor man ser hvor mange sms man har sendt. Får den om ca 2 uker Er på ferie, så får den når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
heantons Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nå har Nemisis Service Suite eller NSS Beta 1.0.38.15 kommet med støtte for S60 v5. Med den kan man skifte produkt koden på N5800. De finner programet hær: http://www.b-phreaks.co.uk/index.php?main_page=page_2 Jeg har testet den å den fungere som fjell Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Og er 2418,- ein god pris? Hvor er dette da? Elkjøp her nede.. Pruting Men ein ting; Når eg får den, so vil eg oppdatere Softwaren. Eg veit at det er Æ.Ø.Å i Qwerty-tastaturet. Men når eg oppdaterar softwaren(kjem til å gjer det via mobilen) vil da Æ.Ø.Å forsvinne? Og kva er den nyaste softwaren? Endret 7. juli 2009 av Orbennas Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får Opera-mini til å fungere på 5800`? installert som vanelig men når den ska starte opp får jeg bare denne meldingen: Klarte ikke å koble til internett. Kontrollen av tjenestesertefikatet mislyktes. Vennligst kontroller datoinstillingene på enheten. Siste nevnte har jeg testet 100 ganger, får samme melding hele tiden. Er koblet opp mot mitt wi-fi som fungerer perfekt på alt annet jeg har testet så langt. Please, noen som vet?? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Innen 2012 skal alle mobiler ha samme lader. Den felles laderen blir Micro-USB. Siden man ikke kan lade 5800 via Micro-USB og til PC, kan man bruke Micro-USB til stikkontak lader da? Lenke til kommentar
heantons Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Og er 2418,- ein god pris? Hvor er dette da? FINN.NO Den var ikkje brukt.. Men ein ting; Når eg får den, so vil eg oppdatere Softwaren. Eg veit at det er Æ.Ø.Å i Qwerty-tastaturet. Men når eg oppdaterar softwaren(kjem til å gjer det via mobilen) vil da Æ.Ø.Å forsvinne? Og kva er den nyaste softwaren? v21.0.025 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Og er 2418,- ein god pris? Hvor er dette da? FINN.NO Den var ikkje brukt.. Men ein ting; Når eg får den, so vil eg oppdatere Softwaren. Eg veit at det er Æ.Ø.Å i Qwerty-tastaturet. Men når eg oppdaterar softwaren(kjem til å gjer det via mobilen) vil da Æ.Ø.Å forsvinne? Og kva er den nyaste softwaren? v21.0.025 Veit du svaret på det andre og?:)Og kvar finner eg den softwaren? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Innen 2012 skal alle mobiler ha samme lader. Den felles laderen blir Micro-USB. Siden man ikke kan lade 5800 via Micro-USB og til PC, kan man bruke Micro-USB til stikkontak lader da? Uten å ha sjekket selv mener jeg at det ikke går da det er en egen lade kontakt. Tviler da på at nokia har lagt en lade funksjon i micro usb porten da Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får Opera-mini til å fungere på 5800`? installert som vanelig men når den ska starte opp får jeg bare denne meldingen: Klarte ikke å koble til internett. Kontrollen av tjenestesertefikatet mislyktes. Vennligst kontroller datoinstillingene på enheten. Siste nevnte har jeg testet 100 ganger, får samme melding hele tiden. Er koblet opp mot mitt wi-fi som fungerer perfekt på alt annet jeg har testet så langt. Please, noen som vet?? ingen som har snøring altså? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Og er 2418,- ein god pris? Hvor er dette da? FINN.NO Den var ikkje brukt.. Men ein ting; Når eg får den, so vil eg oppdatere Softwaren. Eg veit at det er Æ.Ø.Å i Qwerty-tastaturet. Men når eg oppdaterar softwaren(kjem til å gjer det via mobilen) vil da Æ.Ø.Å forsvinne? Og kva er den nyaste softwaren? v21.0.025 Veit du svaret på det andre og?:)Og kvar finner eg den softwaren? Nokia Ovi Suite - nokia software updater eller Direkte via 5800 - *#0000# - Valg - Se etter oppdateringer Selv om enn ikke finner noen software når søker direkte fra mobil kan det være at via finner ny software via pc. Dette har jeg opplevd Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei, når jeg skal oppdatere er det helt sikkert at alt innhold på telefonen blir borte? Har lyst til å oppdatere, men jeg orsker ikke å synkronisere. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ble ikke borte hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Please, noen som vet?? ingen som har snøring altså? Innstillinger - programbehandling -installerte programmer - opera mini - (marker) -valg - innstillinger...... Her setter du opp internettaksess etc... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei, når jeg skal oppdatere er det helt sikkert at alt innhold på telefonen blir borte?Har lyst til å oppdatere, men jeg orsker ikke å synkronisere. Takk på forhånd Nå i det siste har Nokia gjort en forandring som gjør at innholdet ikke blir slettet på telefonen. Men ta en sikkerhetskopi til minnekort og/eller pc så er du 100% sikker på å ikke miste noe Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ok. Men forsvinner ÆØÅ og resten av innholdet visst eg oppdaterar via mobil? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 er ingen forskjell sånnsett på oppdatering via mobil eller pc. Men er bare å ta en sikkerhetskopi så er du 100% sikker Om du har ÆØÅ bestemmes av produktkoden. Så denne vil ikke forsvinne under en oppdatering nei. Lenke til kommentar
radalf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Får da vel ikke med beskyttelsesfilm når man kjøper 5800? Fikk med alt som kan tenkes utenom beskyttelsesfilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå