Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må berre reise til butikken du kjøpte den hos, og spør dei :)

Men har eit spørsmål; Eg glømte å spør ein selgar om telefonen har norsk tastatur(Å.Ø.Æ) Visst den ikkje har det, går det an å gjer sånn at eg får det:)?

Dersom du har en norsk telefon, så har telefonen æ, ø og å på skjermen når du skriver med qwerty tastatur.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Nokia 5800 på lørdag og når jeg åpnet pakken la jeg merke til at det ikke fulgte med den veska som man kan ha den i. Noen jeg kjenner har den også men veska fulgte med ?

Som det er forklart tidligere i denne posten, (ikke så lenge siden faktisk, så hvis du hadde sett litt før du spurte) blir de nye leveringene av telefonen ikke levert med noe ekstra, mens de eldre har med noen ekstradeler

Endret av ferik
Lenke til kommentar
Ikke for å ødelegge gleden for noen her, men om den er blå, sort eller rød har ikke så veldig mye å si. Min er rød, men ser det nesten ikke. Er bare en liten stripe på siden. Legger ikke merke til den fargen i det hele tatt.

Virkelig? På bildene er det ganske tydelig at baksiden har et slags kobberrødt skinn, men kanskje det bare er på bildene?

Røde: Baksida er litt rødaktig

Blå: Samme der, baksida er litt blåaktig

:p

Lenke til kommentar
Fått 5800 nå, å er sålangt fornøyd

Noe som vet om det går/hvordan man setter opp ppoe connection? Lyst på internett :)

PPOE ? nei, heller bedre å surfe via GPRS/3G fra mobil som er koblet til PC.

Det følger med oppkoblingsprogramvare i OVI suite for å bruke 5800 som modem

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Enkelt nok. XP ?

Nettverk = Create a new connection - NEXT - Connect to the internet - Set up my connection manually - Connect using a broadband connection that requires a username and password - ISP name: skriv inn hva tilkoblingen skal hete, next - skriv inn username(dvs hele email adressen din med @ osv ellers funker det ikke) , passord, NEXT - Finnish- Ferdig satt opp

edit: ps: holde oss til emne videre ?

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Altså ikke på dataen, men på tlf'en.

Må koble den til ved hjelp av ppoe skal jeg få nett her med den :)

Edit: Jeg har altså ett trådløst akksesspunkt, som jeg får koblet til med min tlf. Men for å få internett må jeg da koble meg opp ved hjelp av ppoe oppkobling(bruker også det på pc'en jeg sitter på), så det var egentlig det jeg lurte på om gikk ann/ hvordan man gjorde.

Beklager hvis det var dårlig forklart

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Har hatt telefonen noen dager,og førsteintrykket er veldig bra sålangt :) Har lastet ned prøveversjon av dette Smart Shell programmet. Liker det veldig godt men syns prisen er noe drøy.

Er det annen rimelig/gratis software som anbefales til mobilen? Er ett ork å lese igjennom hele denne tråden :p

Lenke til kommentar

Får mobilen i morgon :new_woot:

I esken er det; 3 beskyttelsesfilmer, veske, plektertingen, CD, brukarmanual, ekstra penn, mobil( :p ), lader, kablar, headsett og sånn fjernkontroll :D

Og på toppen av alt, so skal eg på biltur i 16 timar, so da får eg leike meg med den !:)

Og er 2418,- ein god pris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...