Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Lurer litt på det hylsteret jeg også.

For jeg og min bror kjøpte hver vår på elprice, han kjøpte den i rødt mens jeg i blått. Han fikk med det hylsteret mens ikke jeg, er det forskjellig bundel som følger med i de ulike fargene?

Det kan virke slik.

Jeg handlet en telenor låst 5800 med blå stripe: Fikk ikke med slikt beskyttelse, tror ikke jeg fikk ekstra penn heller

Bror1 handlet en telenor låst 5800 med rød stripe: Fikk med beskyttelse, tror også han fikk ekstra penn

Bror2 handlet en telenor låst 5800 med blå stripe: Fikk ikke med beskyttelse

Far handlet ulåst 5800 med rød stripe: Fikk med beskyttelse og ekstra penn.

Får fortsatt ikke GPS funksjonen i min telefon til å fungere så lurer på å få butikken til å se på dette.

Er det noen som har et "timer" program til telefonen? Gjerne med en alarm funksjon.

http://dailymobile.se/2009/06/26/symbian-t...pdated-to-v103/

Bruk time machine. Den er gratis. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok har noen spørsmal:

Hvor gpr jeg for å skjekke hvor mye minnet det er igejnn i tlf, uten å ta minekortet i pcen.

Hvor går jeg for å velge trg fjerning av minnekort? O.o

Og sist: venstre side av panelet rundt skjermen er løst, jeg kan stikke pennen inn i den slik at den kommer ut på andre sida...

Kan jeg fy ny mobil for dette?

Jeghar ikke gjort det selv, bare skjedde ut av det blå

Lenke til kommentar
Det beskyttelsesetuiet i plastikk er et must have, jeg setter veldig pris på det, og kan ikke skjønne at ikke alle kommer med dette inkludert. En god beskyttelse mot knall og fall, spesielt mot riper på plastskjermen.

Har bestilt meg Invisible Shield, håper det er så bra som det viser :)

Lenke til kommentar

Vel jeg har hatt den med meg i bukselommen overalt. Den har blitt dusja med solkrem, fått sand på seg (utrolig vanskelig å få vekk alt), svette, lett regn, falt i bakken en håndfull ganger.

Jeg vil tro den tåler akkurat like lite som alle andre touch-mobiler. Dette er tross alt gruppen mobiltelefoner som tåler minst da de har en stor og sårbar skjerm og derfor må du beskytte den med noe. Jeg har den alltid i plastikk vesken, og anbefaler alle å bruke beskytelsesfilm på skjermen.

Hvis du har behov for mobil som skal tåle noe utover det normale, så ikke kjøp denne, ikke iphone heller...

Lenke til kommentar

Har du ein sånn beskyttelseting å anbefalle?:)Har ingen peiling på sånt, for har aldri vurdert å kjøpe touch før..

Men å legge den i ein slags vatntett veske da? Da kan eg vel ha den med når eg skal stå på ski?

Endret av Orbennas
Lenke til kommentar
Har du ein sånn beskyttelseting å anbefalle?:)Har ingen peiling på sånt, for har aldri vurdert å kjøpe touch før..

Men å legge den i ein slags vatntett veske da? Da kan eg vel ha den med når eg skal stå på ski?

Er knallfornøyd med telefonen min, og det ble nesten en ny tlf igjen etter at jeg installerte Handy Shell med en ekstra startskjerm med snarveier.

Har kjøpt denne http://www.mytrendyphone.no/shop/krusell-o...apt-13878p.html

Ikke noe knirking etterpå, og telefonen føles langt mer solid. Happy Happy Happy. Det kan komme så mange Androider og Omniaer ogf Iphones det bare vil, jeg vil ikke ha noe annet. :!:

Lenke til kommentar

Er knallfornøyd med telefonen min, og det ble nesten en ny tlf igjen etter at jeg installerte Handy Shell med en ekstra startskjerm med snarveier.

Har kjøpt denne http://www.mytrendyphone.no/shop/krusell-o...apt-13878p.html

Ikke noe knirking etterpå, og telefonen føles langt mer solid. Happy Happy Happy. Det kan komme så mange Androider og Omniaer ogf Iphones det bare vil, jeg vil ikke ha noe annet. :!:

Var på mobildata å såg på den no. Fy faader for ein telefon. Den SKAL eg bestille no :dribble: Og takk for svar :):)

PS. Visst du veit om ein billig ein med abn. Djuice Complete, gi meg eit hint ;)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en 5800 fra pixmania og oppdaget nå (startet den opp) at den kun har engelsk, frans, italiensk, spansk språk...

Noen som vet om det går an å fikse norsk språk på den?

EDIT: fiksa det. Endret produktkoden.

Endret av bowardsen
Lenke til kommentar

Så bra at du er fornøyd.

Jeg savnet en del muligheter til å endre på startskjermen på 5800. Det er mange flere muligheter i Handy Shell applikasjonen. Synd at ikke Nokia kunne latt den være default i sin telefon. Den er jo så mye bedre enn originalen. Vet ikke om det er så mange som vil betale 20 dollar (130 kr) for Handy Shell. Jeg synes det er litt i meste laget. Men jeg vil oppfordre folk til å prøve denne gratis i 14 dager og se hva dere syns.

Endret av Hansforum
Lenke til kommentar

Da skal eg berre bestille den. Men lurer på ein ting, eg vil ha med mest mulig av det som står i amobil sin test av tilbehør! Elkjøp og Pixmania har gode prisar på mobilen. Men dei har ikkje med ønsket tilbehør, so dei får vente litt.. So lurer på om du veit om ein butikk som har alt? Og leveransen må vere ganske rask, sida eg skal på ferie om 7-9 dagar, da eg trenger underholdning på vegen :p

Lenke til kommentar

Altså, som noen sa på forrige side så har Nokia laget en ny bundle på de telefonene som blir produsert nå. Den inneholder alt som den tidligere hadde bortsett fra veske og ekstra pekepenn. Så hvis du ønsker alt så må du nesten finne en butikk som selger litt eldre telefoner, noe som sikkert ikke er enkelt siden det er en populær telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...