Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dem pakkene dem solgte i telebutikken så var det med sånn hylster til å ha tlf i og. Dårlig gjort syns jeg:p

 

Syns ikke det hylsteret var noe særlig, tungvindt og ha på og av...Men det beskytter sikkert telefonen godt, noen som vet om det selges en tilpasset tøypose? Av typen som feks følger med når du kjøper et par Oakley briller.

Lenke til kommentar
dem pakkene dem solgte i telebutikken så var det med sånn hylster til å ha tlf i og. Dårlig gjort syns jeg:p

 

Syns ikke det hylsteret var noe særlig, tungvindt og ha på og av...Men det beskytter sikkert telefonen godt, noen som vet om det selges en tilpasset tøypose? Av typen som feks følger med når du kjøper et par Oakley briller.

Bruker hylsteret når jeg trener. Sykler endel, og da er det genialt å ha på. Sammen med Sports Tracker er den helt topp til trening.

Lenke til kommentar
Lurer litt på det hylsteret jeg også.

 

For jeg og min bror kjøpte hver vår på elprice, han kjøpte den i rødt mens jeg i blått. Han fikk med det hylsteret mens ikke jeg, er det forskjellig bundel som følger med i de ulike fargene?

 

Det kan virke slik.

 

Jeg handlet en telenor låst 5800 med blå stripe: Fikk ikke med slikt beskyttelse, tror ikke jeg fikk ekstra penn heller

 

Bror1 handlet en telenor låst 5800 med rød stripe: Fikk med beskyttelse, tror også han fikk ekstra penn

 

Bror2 handlet en telenor låst 5800 med blå stripe: Fikk ikke med beskyttelse

 

Far handlet ulåst 5800 med rød stripe: Fikk med beskyttelse og ekstra penn.

 

 

 

Får fortsatt ikke GPS funksjonen i min telefon til å fungere så lurer på å få butikken til å se på dette.

 

 

Er det noen som har et "timer" program til telefonen? Gjerne med en alarm funksjon.

Lenke til kommentar
Lurer litt på det hylsteret jeg også.

 

For jeg og min bror kjøpte hver vår på elprice, han kjøpte den i rødt mens jeg i blått. Han fikk med det hylsteret mens ikke jeg, er det forskjellig bundel som følger med i de ulike fargene?

 

Det kan virke slik.

 

Jeg handlet en telenor låst 5800 med blå stripe: Fikk ikke med slikt beskyttelse, tror ikke jeg fikk ekstra penn heller

 

Bror1 handlet en telenor låst 5800 med rød stripe: Fikk med beskyttelse, tror også han fikk ekstra penn

 

Bror2 handlet en telenor låst 5800 med blå stripe: Fikk ikke med beskyttelse

 

Far handlet ulåst 5800 med rød stripe: Fikk med beskyttelse og ekstra penn.

 

 

 

Får fortsatt ikke GPS funksjonen i min telefon til å fungere så lurer på å få butikken til å se på dette.

 

 

Er det noen som har et "timer" program til telefonen? Gjerne med en alarm funksjon.

 

Prøv å resett telefonen med *#7370#

 

Selv har jeg den røde modellen, fikk med ekstra penn, stativ, etui.

Lenke til kommentar

Angående forskjellige utgaver med og uten hylster/ekstra penn:

 

Dette er en nedgradering fra Nokia sin side. Alle eksemplarer pakket etter en viss dato kommer uten beskyttelsen og den ekstra pennen. Dette gjelder alle utgaver, låste/ulåste, blår/rød, osv..

 

Nokia mener visstnok at å få med en slik beskyttelse og ekstra penn var for mye i lengden ;)

Lenke til kommentar
Heisann! Jeg har hatt mobilen en stund nå, men har ikke hatt tid til å sette meg skikkelig inn i den.

Det enkleste først, jeg lastet ned en ferjerute i PDF-format, som jeg åpnet med Adobe Reader Trial version (fant ikke noe gratis). Men jeg har ikke lyst til å navigere inn på "filbehandling" hver gang jeg skal åpne denne, jeg vil ha den mer synlig, helst på samme meny som meldinger, kalender osv. Hvordan gjør jeg dette?

 

I tilegg, finnes det en god side med informasjon om telefonen, programmer og guider? Føler meg litt overveldet med alle valgmulighetene, vet ikke hvordan jeg skal få oversikt.

 

Takker for svar! :)

Endret av howto
Lenke til kommentar
Heisann! Jeg har hatt mobilen en stund nå, men har ikke hatt tid til å sette meg skikkelig inn i den.

Det enkleste først, jeg lastet ned en ferjerute i PDF-format, som jeg åpnet med Adobe Reader Trial version (fant ikke noe gratis). Men jeg har ikke lyst til å navigere inn på "filbehandling" hver gang jeg skal åpne denne, jeg vil ha den mer synlig, helst på samme meny som meldinger, kalender osv. Hvordan gjør jeg dette?

 

I tilegg, finnes det en god side med informasjon om telefonen, programmer og guider? Føler meg litt overveldet med alle valgmulighetene, vet ikke hvordan jeg skal få oversikt.

 

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Dritt! Den programvaren som fulgte med på cd-en er helt vill. Starter å synkronisere alle sangene jeg har på pc-en. Dritt!!

 

Dropp programvaren. Velg masselagring når du overfører filer. Velg minnekortet på mobilen. Så legger du dem i katalog: sounds/digital

 

Da slipper du å bruke å nokia programvare til å overføre musikk. Den er treig og tar en evighet å overføre.

 

Dette alternativet går mye fortere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...