hojohansen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Men eff, irriterende sak skjedde i kveld.Skrudde av telefonen og da jeg skrudde den på igjen, var alle meldingene mine borte o_O Oi, det var ikke godt, mister jeg meldingene mine, så sliter jeg med kunder jeg har via jobben.. Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg ringte Netcom og spurte om hva som fulgte med fordi jeg også stusset over det som sto på deres hjemmeside. Men det følger med alt det som RaW_DeNiM nevner. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 dem pakkene dem solgte i telebutikken så var det med sånn hylster til å ha tlf i og. Dårlig gjort syns jeg:p Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 dem pakkene dem solgte i telebutikken så var det med sånn hylster til å ha tlf i og. Dårlig gjort syns jeg:p Syns ikke det hylsteret var noe særlig, tungvindt og ha på og av...Men det beskytter sikkert telefonen godt, noen som vet om det selges en tilpasset tøypose? Av typen som feks følger med når du kjøper et par Oakley briller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hmm, hver gang jeg åpner PC Suite eller Ovi, klikker Winamp. I wonder why Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 dem pakkene dem solgte i telebutikken så var det med sånn hylster til å ha tlf i og. Dårlig gjort syns jeg:p Syns ikke det hylsteret var noe særlig, tungvindt og ha på og av...Men det beskytter sikkert telefonen godt, noen som vet om det selges en tilpasset tøypose? Av typen som feks følger med når du kjøper et par Oakley briller. Bruker hylsteret når jeg trener. Sykler endel, og da er det genialt å ha på. Sammen med Sports Tracker er den helt topp til trening. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Så du får altså IKKE med slik hylster når du kjøper hos netcom? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Lurer litt på det hylsteret jeg også. For jeg og min bror kjøpte hver vår på elprice, han kjøpte den i rødt mens jeg i blått. Han fikk med det hylsteret mens ikke jeg, er det forskjellig bundel som følger med i de ulike fargene? Lenke til kommentar
kvams Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 noen som har irc til nokia 5800? i need it Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Noen som har peiling på åssen man stiller sånn at det lyser opp når man vår melding? Det er bare den ene knappen som lyser hos meg.. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Dritt! Den programvaren som fulgte med på cd-en er helt vill. Starter å synkronisere alle sangene jeg har på pc-en. Dritt!! Lenke til kommentar
T homas Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Lurer litt på det hylsteret jeg også. For jeg og min bror kjøpte hver vår på elprice, han kjøpte den i rødt mens jeg i blått. Han fikk med det hylsteret mens ikke jeg, er det forskjellig bundel som følger med i de ulike fargene? Det kan virke slik. Jeg handlet en telenor låst 5800 med blå stripe: Fikk ikke med slikt beskyttelse, tror ikke jeg fikk ekstra penn heller Bror1 handlet en telenor låst 5800 med rød stripe: Fikk med beskyttelse, tror også han fikk ekstra penn Bror2 handlet en telenor låst 5800 med blå stripe: Fikk ikke med beskyttelse Far handlet ulåst 5800 med rød stripe: Fikk med beskyttelse og ekstra penn. Får fortsatt ikke GPS funksjonen i min telefon til å fungere så lurer på å få butikken til å se på dette. Er det noen som har et "timer" program til telefonen? Gjerne med en alarm funksjon. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Gpsen koster ikke noe med mindre du lar den koble seg opp? koster det ikke noe når den kobler seg til satelitten da? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Lurer litt på det hylsteret jeg også. For jeg og min bror kjøpte hver vår på elprice, han kjøpte den i rødt mens jeg i blått. Han fikk med det hylsteret mens ikke jeg, er det forskjellig bundel som følger med i de ulike fargene? Det kan virke slik. Jeg handlet en telenor låst 5800 med blå stripe: Fikk ikke med slikt beskyttelse, tror ikke jeg fikk ekstra penn heller Bror1 handlet en telenor låst 5800 med rød stripe: Fikk med beskyttelse, tror også han fikk ekstra penn Bror2 handlet en telenor låst 5800 med blå stripe: Fikk ikke med beskyttelse Far handlet ulåst 5800 med rød stripe: Fikk med beskyttelse og ekstra penn. Får fortsatt ikke GPS funksjonen i min telefon til å fungere så lurer på å få butikken til å se på dette. Er det noen som har et "timer" program til telefonen? Gjerne med en alarm funksjon. Prøv å resett telefonen med *#7370# Selv har jeg den røde modellen, fikk med ekstra penn, stativ, etui. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Angående forskjellige utgaver med og uten hylster/ekstra penn: Dette er en nedgradering fra Nokia sin side. Alle eksemplarer pakket etter en viss dato kommer uten beskyttelsen og den ekstra pennen. Dette gjelder alle utgaver, låste/ulåste, blår/rød, osv.. Nokia mener visstnok at å få med en slik beskyttelse og ekstra penn var for mye i lengden Lenke til kommentar
howto Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Heisann! Jeg har hatt mobilen en stund nå, men har ikke hatt tid til å sette meg skikkelig inn i den. Det enkleste først, jeg lastet ned en ferjerute i PDF-format, som jeg åpnet med Adobe Reader Trial version (fant ikke noe gratis). Men jeg har ikke lyst til å navigere inn på "filbehandling" hver gang jeg skal åpne denne, jeg vil ha den mer synlig, helst på samme meny som meldinger, kalender osv. Hvordan gjør jeg dette? I tilegg, finnes det en god side med informasjon om telefonen, programmer og guider? Føler meg litt overveldet med alle valgmulighetene, vet ikke hvordan jeg skal få oversikt. Takker for svar! Endret 28. juni 2009 av howto Lenke til kommentar
howto Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Heisann! Jeg har hatt mobilen en stund nå, men har ikke hatt tid til å sette meg skikkelig inn i den. Det enkleste først, jeg lastet ned en ferjerute i PDF-format, som jeg åpnet med Adobe Reader Trial version (fant ikke noe gratis). Men jeg har ikke lyst til å navigere inn på "filbehandling" hver gang jeg skal åpne denne, jeg vil ha den mer synlig, helst på samme meny som meldinger, kalender osv. Hvordan gjør jeg dette? I tilegg, finnes det en god side med informasjon om telefonen, programmer og guider? Føler meg litt overveldet med alle valgmulighetene, vet ikke hvordan jeg skal få oversikt. Takker for svar! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Dritt! Den programvaren som fulgte med på cd-en er helt vill. Starter å synkronisere alle sangene jeg har på pc-en. Dritt!! Dropp programvaren. Velg masselagring når du overfører filer. Velg minnekortet på mobilen. Så legger du dem i katalog: sounds/digital Da slipper du å bruke å nokia programvare til å overføre musikk. Den er treig og tar en evighet å overføre. Dette alternativet går mye fortere. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Gpsen koster ikke noe med mindre du lar den koble seg opp? koster det ikke noe når den kobler seg til satelitten da? En GPS bare mottar signaler fra satelittene, den kobler seg ikke opp. GPS signalene er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå