Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telefonen har lett etter satelitter i snart 45 minutter uten å finne noe.

Hvor lang tid tok det for deg?

Det har hendt hos meg at den ikke har funnet noen satelitter, men etter at jeg har skrudd den av og så på igjen så har den funnet på bedre tanker. Spesielt hvis du har skrudd av/på A-GPS så kan det hjelpe med en omstart. Påstanden min er høyst spekulativ, men det har vist seg å fungere for meg.

Lenke til kommentar
Kansje ett dumt spørsmål. men hvordan får jeg ut simkortet?:p

Ta av batteri dekselet, bruk stylus ;)

Damns, var ei kjapp nok.

Har en 5800 på jobb, den er grei å bruke som ren telefon og gps'en funker ok.

Men nettleseren synes jeg er elendig, har prøvd iphone en gang og nettleseren der var jo flere lysår bedre å bruke.

Vel, jeg tør påstå Iphone fortsatt er referansen der.

5800 er rett og slett for treg...

Det jeg ikke liker på nettleseren har ingenting med hastighet å gjøre, det er utrolig vanskelig å scrolle på sider med mye artikler uten at man havner inn i en artikkel uten å ønske det. Og så kan man ikke på en enkel måte forstørre tekst eller bilder.

Lenke til kommentar
Kansje ett dumt spørsmål. men hvordan får jeg ut simkortet?:p

Ta av batteri dekselet, bruk stylus ;)

Damns, var ei kjapp nok.

Har en 5800 på jobb, den er grei å bruke som ren telefon og gps'en funker ok.

Men nettleseren synes jeg er elendig, har prøvd iphone en gang og nettleseren der var jo flere lysår bedre å bruke.

Vel, jeg tør påstå Iphone fortsatt er referansen der.

5800 er rett og slett for treg...

Det jeg ikke liker på nettleseren har ingenting med hastighet å gjøre, det er utrolig vanskelig å scrolle på sider med mye artikler uten at man havner inn i en artikkel uten å ønske det. Og så kan man ikke på en enkel måte forstørre tekst eller bilder.

Du kan forstørre bilder lett jo. Har du forsøkt å dobbelltappe 2 ganger??

Da blir bilde forstørret. Når du er på nett med mob.

Lenke til kommentar

Ja men når man dobbel tapper så forstørres bildet i fast intervaller, det er ikke skalerbart slik som f.eks. iphone.

Ikke at jeg prøver å reklamere for iphone, har kun prøvd den en gang men nettleseren der var jo helt konge i forhold til nokia sin.

Lenke til kommentar
Ja men når man dobbel tapper så forstørres bildet i fast intervaller, det er ikke skalerbart slik som f.eks. iphone.

Ikke at jeg prøver å reklamere for iphone, har kun prøvd den en gang men nettleseren der var jo helt konge i forhold til nokia sin.

Prøv å kalibrer skjermen igjen, mulig det vil hjelpe litt. Jeg tror jeg var litt sløv første gangen jeg kalibrerte fordi andre gangen jeg gjorde det (så nøyaktig som mulig med stylusen) så synes jeg den ble litt lettere å bruke etterpå. Spesielt med tanke på scroll bar.

Må slutte og sammenligne 5800 med iphone hele tiden .2 forskjellige telefoner.. enkelt og greit.

Det kan jeg rett å slett ikke si meg enig i. Bytt OS mellom telefonene å fortell meg hvor disse forskjellighetene ligger.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Må slutte og sammenligne 5800 med iphone hele tiden .2 forskjellige telefoner.. enkelt og greit.

Det må da tåles litt sammenligning.

Hvis det er noen som leser denne tråden fordi de lurer på å kjøpe en N5800 så er det jo greit å få vite om ting som er litt negativt og ikke bare positive ting.

Lenke til kommentar
Noen her som har bestilt Nokia 5800 fra Netcom.no? Lurer på om man får med headsett eller ikke.

På min 5800 fulgte det med ørepropper og en ledningsstump med volumkontroll og diverse knapper for å styre musikk og radio. De lyder ikke særlig bra, men du kan plugge inn andre headset med standard 3,5mm plugg. Men de bør være lettdrevne, for 5800 gir ikke særlig høy effekt til ørepluggene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...