Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Hei. Har kjøpt meg en Nokia 5800 og er veldig fornøyd. Har bare et kjapt spørsmål. Når man legger til for eksempel .sis filer i for eksempel "installmappen" og så installerer de på mobilen etterpå, kan man da slette filene fra "installmappen" etterpå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min er ca. 10cm også. For meg så er det egentlig bare et pluss, så slipper jeg å ha en lang ledning oppå pulten.

Men hvordan er det egentlig med den "glippen" på siden, har sett at min er veldig dårlig festet der og dette er noe som irriterer meg veldig siden telefonen knirker hele tiden da. Var dette noe som gikk på garanti?

Lenke til kommentar

Fikk tlf i går . får ikke brukt den noe særlig enda siden sim osv blir sendt i etterkant, men det jeg har sett i offline modus er jeg kjempe fornøyd med. Og tlf var faktisk mindre enn det jeg trodde den var:D. Jau og 15cm usb kabel var med. Tror ikke det var med reserve penn heller:(

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg sendt meldinger ved å skrive inn nummer selv? Får bare opp kontaktlista.

Edit: fant det ut.

Omg, får jeg ikke hatt messenger på denne telefonen? Får beskjed om at det ikke fungerer på telefonen min når jeg prøver å laste det ned.

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar
Hvordan får jeg sendt meldinger ved å skrive inn nummer selv? Får bare opp kontaktlista.

Omg, får jeg ikke hatt messenger på denne telefonen? Får beskjed om at det ikke fungerer på telefonen min når jeg prøver å laste det ned.

Last ned msn klient via programnedlasting.

Lenke til kommentar

Last ned msn klient via programnedlasting.

Der må jeg skrive inn preferanser og servere. Aner ikke hva det skal stå der.

Lenke til kommentar

Sitter å vipper mellom denne telefonen her og en SE W995. Føler for en verdig avtaker til min godt brukte W350i.

Har vert en svoren SE bruker i mange år no, men eg må inrømme denne teleonen frister ettersom Tele2 kjører ett godt tilbud på denne inkl. Champion abn. inne på sidene sine. Er Tele2 kunde fra før også :)

Det er en del penger og spare her, men samtidig virker W995 som en veldig solid mobil mtp. musikk og kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...